Kauteen 2024–2025 valmistavat ottelut

  • 58 361
  • 566

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Tänään testataan Kespoon kamppailu kykyä. Ei ole mitään väliä kuinka nopea joukkue on jos ei saa kiekkoa vastustajalta pois. Kiinnostava ottelu luvassa!
Oman mausteensa tähän tuo uusi tuomarilinja. Kamppailu tulee toivottavasti olemaan muuta kuin aiempien kausien pystypainia.

Vastapalloon pitää tietty heittää, että tilanne on sama molemmilla. Kiekko pitää saada itselleen. Joskin me ollaan tällä kaudella tehty maali ilman kiekkokosketusta aloituksen jälkeen. Siinä on muille haastetta.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Silmiinpistävää on tuo ero luistelumatkoissa. Tepsillä tuplat mitä meillä. Onkohan noi luotettavia?

Tosin Liigan sivujen mukaan TPS:llä on 4 torjuntaa ja Espoolla 0.
 
Viimeksi muokattu:

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Tätä tahtia kun jatketaan niin ei ehkä tule kuudetta voittoa harjoituspeleistä. Jos tilastoja on uskominen, TPS luistelee tuplasti enemmän ja hallitsee peliä totaalisesti isännän ottein, mutta silti jotenkin on onnistuttu tekemään 2 maalia.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tätä tahtia kun jatketaan niin ei ehkä tule kuudetta voittoa harjoituspeleistä. Jos tilastoja on uskominen, TPS luistelee tuplasti enemmän ja hallitsee peliä totaalisesti isännän ottein, mutta silti jotenkin on onnistuttu tekemään 2 maalia.
Vaikka jaloissa oltiinkin alussa niin on kyllä aika iso ero tuossa luistelumäärässä. Tepsin maalivahti kenties kiertänyt omaa maalia ympäri sillä aikaa kun kiekko pyöri K-Espoon päädyssä?
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Vaikka jaloissa oltiinkin alussa niin on kyllä aika iso ero tuossa luistelumäärässä. Tepsin maalivahti kenties kiertänyt omaa maalia ympäri sillä aikaa kun kiekko pyöri K-Espoon päädyssä?

Juu, jos katsoo pelaajakihtaisia matkoja niin aika monella espoolaisella on nollat taulussa.

Eiköhän ole vaan mittavirhe.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tällä hetkellä ainakin solidilla joku bugi ja mä pääsin alottamaan streamin ilman maksua
harmillisesti myös sellanen bugi ettei sisäänkirjautumisikkuna aukea tvn nettiselaimella. Vaan pitää striimata puhelimelta, joka näyttää käyvän aika kuumana ekan erän jälkeen.

Itse pelistä. Tahmea alku, siitä huolimatta erävoitto. Peli parani erän vanhettua onneksi. Rimpinen on kyllä aika valmiina ottamaan vastuuta liigassa tämän perusteella, siihen ei kaaduta.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tällä hetkellä ainakin solidilla joku bugi ja mä pääsin alottamaan streamin ilman maksua
Kiitos vinkistä!

Ihme juttu että jälleen tuntuu Espoo olevan useamman potkun jäljessä, mutta niin vain siellä on taas useamman maalin johto hakattu ensimmäiseen erään. olen silti vähän huolestunut että sellaista täysillä joka tilanteeseen menoa ei ihan vielä ole.

Rimpinen pelaa itseään kyllä ykköskassariksi. Ei ole epäselvyyttä siitä onko hän Liigatason maalivahti vai ei, en näe mitään järkeä edes harkita Mestikseen lähettämisellä.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Järvinen nakutti 0-3:en. Lauottu tässä erässä enemmän.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Pahottelut kyselystä vieraisiin pöytiin. Pistänyt silmään ex-kilpirinnan Ikosen pistetehtailu harjotusmatseissa ja myöskin pelipaikka näköjään löytynyt laidasta. Miltä on muutoin miehen peli näyttänyt yleisellä tasolla?
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Pahottelut kyselystä vieraisiin pöytiin. Pistänyt silmään ex-kilpirinnan Ikosen pistetehtailu harjotusmatseissa ja myöskin pelipaikka näköjään löytynyt laidasta. Miltä on muutoin miehen peli näyttänyt yleisellä tasolla?
Hyvältä. Siltä miltä älykkään pelinrakentajan pitäisikin näyttää. Kaikki avaimet nousta seurahistorian parhaimmaksi Ikoseksi, ainakin omasta mielestä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
0-3 Turussa viimeisessä treenipelissä kahden erän jälkeen. Egoni tekisi mieli paukutella henkseleitä, mutta pala tummaa suklaata ja eteenpäin.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kaikki avaimet nousta seurahistorian parhaimmaksi Ikoseksi, ainakin omasta mielestä.
No siihen on kyllä pitkä matka. Juhalla Kiekko-Espoon/Bluesin paidassa 400 ottelua miesten tasolla, tehopisteitä yli 250, 5 yli 35 pisteen kautta, miesten MM-hopea jne. Toivotaan toki mutta jos nyt edes pääsee lähelle, olen itse tyytyväinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös