Ilman muuta kehittyy. Suhteellisesti parhaimmat paikat pisteiden ryöstöön "Tapparoilta" ovat tyypillisesti kuitenkin kauden alussa.Niin. SaiPan oma pelaaminenhan ei kehity kauden aikana yhtään. Sori. Tässäkin voi tapahtua ihmeitä kauden aikana.
Ilman muuta kehittyy. Suhteellisesti parhaimmat paikat pisteiden ryöstöön "Tapparoilta" ovat tyypillisesti kuitenkin kauden alussa.Niin. SaiPan oma pelaaminenhan ei kehity kauden aikana yhtään. Sori. Tässäkin voi tapahtua ihmeitä kauden aikana.
Nyt on mielenkiintoiset ketjut. Ykkösessä Koskiranta tuo vääntövoimaa ja puolustuspelaamista - molemmille laidoille onkin sitten laitettu tulivoimaa.Tän päivän kokoonpano:
Pospisil-Koskiranta-Ojantakanen
Olhaver-Werbik-Meskanen
Loimaranta-Fitzgerald-Lipiäinen
Vainikainen-Metsävainio-Karvinen
Maalahti-Moro
Donohue-Irving
Rikkilä-Olkkonen
Hietala
Westerholm
Lisään tähän vielä, että Lipiäinen ollut myös todella pirteä!!Koskiranta, Pospisil, Ojantakainen on aika hyvän oloinen ketju. Pospisililla hiukan karkaa syötöt ohi, mutta hyökkäysalueella toimii ihan ok ja paikkojakin syntyy. Myös Werbik, Olhaver, Meskanen sai paikan tai paikkoja.
Näin kai se Karvisen jäähy tuli, mut jotenki tuntuu oudolta miksi Karvinen olisi yksinään halunnut jumittaa peliä hyökkäyspään kulmassa.Karvisen jäähy tuli kai pelin viivyttämisestä. Eli kun kiekkoa ei millään saatu laitaruuhkasta liikkeelle, Karvinen katsottiin suurimmaksi syylliseksi tähän, ja pantiin jäähylle. Näin minä ainakin ymmärsin.
Pospisililla tuntuu olevan potkulautailupäivä tänään. Melkeinpä joka vaihdossa kokeili ainakin vähän matkaa olkapää edellä etenemistä.
Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Me like.Aika napakka linja ruotsin tuomareilla. kaikki pienetki pois.
Tässä joutuu vaan olemaan hiton tarkkana ku ei ymmärrä selostusta ja rikkeet voi olla aika pienen näkösiä.Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Me like.
Selostaja hämmentyi yhtä paljon kun katsojatkin :D luuli tosissaan, että kummatki menee siitä boxiin..Tässä joutuu vaan olemaan hiton tarkkana ku ei ymmärrä selostusta ja rikkeet voi olla aika pienen näkösiä.
ja esim nyt en tajua miksi vain Vainikainen istuu kun eik hurrilla ollu vainikaisen pää kainalossa?
Olin varma, et nyt lähtee vaa ruotsalainen istumaan vähän kuin edellisestä Vainikainen, mut nyt lähti syytön Olhaver myös.. ota nyt selvää mikä on linja tänäänNo nyt sit istuu molemmat. En mie näiden nahinasääntöjä ymmärrä
Ehkä syynä, ku molemmat oli ruotsalaisia?Olin varma, et nyt lähtee vaa ruotsalainen istumaan vähän kuin edellisestä Vainikainen, mut nyt lähti syytön Olhaver myös.. ota nyt selvää mikä on linja tänään