Kauteen 2022–2023 valmistavat ottelut

  • 44 703
  • 288

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pistetäänpä ketju pystyyn, kun tänään on julkaistu pitsin otteluohjelma. Eli SaiPan ekat pelit 5.8.2022 ovat:

8.45 SaiPa–Sport (B)
13.45 TPS–Saipa (B)

Nuo varmoja ja hallitsevana turnausmestarina seuraavat lähes 100% todennäköisyydellä toteutuvia:

18.45 B1–A2
20.15 FINAALI

@Krepo kanssa ollaan tuonne suuntaamassa. Kuinka moni muu aikoo paikalle eksyä? Lipunmyyntihän muuten alkoi myös tänään.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pistetäänpä ketju pystyyn, kun tänään on julkaistu pitsin otteluohjelma. Eli SaiPan ekat pelit 5.8.2022 ovat:

8.45 SaiPa–Sport (B)
13.45 TPS–Saipa (B)

Nuo varmoja ja hallitsevana turnausmestarina seuraavat lähes 100% todennäköisyydellä toteutuvia:

18.45 B1–A2
20.15 FINAALI

@Krepo kanssa ollaan tuonne suuntaamassa. Kuinka moni muu aikoo paikalle eksyä? Lipunmyyntihän muuten alkoi myös tänään.
Pitkä on aika noiden pitsin pelien välillä. Toki Lukko- Ässät on must see peli. Kerkiää tuossa välissä kyllä tankata nestettä takakontilta.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pitsi on parasta paikan päällä, viime vuonna etenkin. Pakko on päästä tänäkin vuonna paikalle.
Juurikin näin!! Pitsi on sellainen tapahtuma, joka on koettava paikan päällä, jotta ymmärtää tuon tapahtuman hienouden. Eri joukkueiden kannattajat rennolla kesäisellä meiningillä, lähes veljellisessä rennossa tunnelmassa nauttimassa kiekko viihteestä. Itse erityisesti odotan Porin veljien ja siskojen näkemistä. Treffejä buukattu riittämiin kyllä. Eri puolella suomea asuvien kavereiden näkemisen high season koittaa tuolloin, Take my word!!!

Komplimentit palstaveljelle myös SaiPan lisäksi näkyvistä suosikki joukkueista. Simply great!!!
 

Denisovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa ei ole vielä omaa harjoituspeliohjelmaansa julkaissut, mutta muiden seurojen ohjelmista löytyy jo SaiPalle merkattuja pelejä. Pitsiturnauksen jälkeen pelataan seuraavasti:

18.8. klo 18.30 vs Jyp (Lappeenranta)
25.8. klo 19.30 vs Hifk (Imatra)
31.8. klo 18.30 vs Kalpa (Lappeenranta)
8.9. klo 18.30 vs Kalpa (Kuopio)

Harjoituskauden ohjelma tulee varmasti vielä tuosta täydentymään useammalla pelillä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Päivät jo lyhenee. Enää 42 päivää Pitsiturnaukseen! Kaikki alkaa olee valmista.

8:47 SaiPa–Sport: Mikrosta kuuluu blim!, popparien katku valtaa kotistudion ja SaiPa 1-0 Mösjöö Dösönöö (Meskanen, Kunyk)
Ja paikalle eksyneet SaiPa fanit kuten minä huutavat äänensä käheiksi vaikka anniskelu ei ole vielä edes sallittua (mutta ei tietenkään ole kiellettyä ostaa juhlajuomia jo edellisenä päivänä ja nauttia moisia aamupalaksi).
 

Ferris

Jäsen
Viimeksi muokattu:

redpecka

Jäsen
Ruotsin keikkaa näköjään pukkaa syyskuun alussa, kun mitataan Västerås IK:n taso.
Ruotsin turneet on ollut kivoja. 1997 syksyllä olin ruotsissa ja katsoin sikäläisestä txt-tv:stä että SaiPa voitti, joku McTavish 3+0. Olihan tässä välissäkin yksi kaksi turneeta Ruotsissa, muttei ole jäänyt niistä mitään mieleen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kyllä kuume nousee. Ja sitä nostaa tuleva jatkiksen kesärinki kun kyytini pitsiin eli @Krepo tulee viettämään tänne ensin rinkiä ja 5 päivää siitä mennäänkin jo pitsiin.

Minä en todellakaan ole hyvä pelaajatarkkailija, mutta monet saipafanit sielläkin ovat. Jotkut saattavat jopa tänne kirjoittaa, mutta jos eivät niin kirjoitan mitä kuulen. Toiveikas olen. Pitää sen elämän hymyillä joskus meillekin.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Näkikös nuo Pitsi-pelit mistään aparaatista vai onko se vain paikanpäällä nautittava kokonaisuus? En äkkiseltään edes Pitsin sivuilta asiaan löytänyt vastausta.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minä en muistaakseni ole aiemmin käynyt valmistelevissa otteluissa, joten mihin pitäisi pitsissä huomiota kiinnittää? Tai keneen?
 

Schimanski

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä en muistaakseni ole aiemmin käynyt valmistelevissa otteluissa, joten mihin pitäisi pitsissä huomiota kiinnittää? Tai keneen?
Itseäni ainakin kiinnostaa Werbik, vahva viime kausi mestiksessä-> tryoutin kautta 1+1 sopimus-> toimarin kehut treenikaudesta. Yritin myös muistella, että kuka on edellinen SaiPassa pelannut rightin sentteri?
 
Suosikkijoukkue
Lehterän tammi
Siitä se lähtee! Saipa - Sport, 5.8.2022 klo 8:45

Olhaver - Koskiranta - Descheneau
Hietala - Olkkonen

Vainikainen - Loimaranta - Lipiäinen
Maalahti - Moro

Pospisil - Werbik - Meskanen
Rikkilä - Irving

Ruusunen - Metsävainio - Ojantakanen
Laakso

Westerholm (Huhtamaa)
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Joko siellä paikanpäällä ollaan tunnelmissa? Pistäkääs vähän reportaasia meille muille miten siellä pelataan, miltä uudet näyttää, herääkö Koskiranta vieläkään treenipeleihin kun on pitkä tauko? Jne yms
 

emz1

Jäsen
Ensimmäinen ylivoima käyntiin ja koostumus on Meskanen-Olhaver-Werbik-Pospisil-Maalahti. Kakkosylivoimalle jämäminuutteja ja siitä bongasin vain Descheneaun, Loimarannan ja Irvingin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös