Miksiköhän katsomosta 103 ei voi ostaa lippuja? Pari kaveria haluaisi ostaa sieltä paikat.
Se on vierasfaneille varattu, siis järjestäytyneille. Tulee luultavasti myyntiin pelipäivänä puoliltapäivin, jos lippuja on vapaana, ellen ole väärin ymmärtänyt. Mutta siis vierasfanikatsomo.
Saako noita Bluesin kaulahuiveja muualta kuin hallilta?
Joo`o, 22,50e halvimmasta normaalihintaisesta Jokeri-matsin lipusta. On se paljon ja varmasti tulee hinnan takia harvemmin käytyä paikan päällä matseja kattomassa. Lippupavelun 2,50 euron palvelumaksu "palvelusta" pelkkä vitsi. Paska lafka.
Pikkujuttu sinänsä ja kuuluisi kai johonkin Lippupalvelu-ketjuun, mutta vähän turhauttavaa maksella tuollaisia parista hiiren klikkauksesta.
Jep. Menee vähän kitinän puolelle, mutta mihin perustuu jokakertainen "palvelumaksu" kun a) printtaat itse lipun omalla musteella omalle paperille tai b) käyt itse noutamassa baronan tiskiltä lipun pelipäivänä kun pari viikkoa sitten se oli ainoa tapa saada opiskelija-alennus. Mutta toisaalta täähän on monopolitoiminnan osa 1, sivu 1.
Lipun tekeminen ei siis tarvitse kuin pari klikkausta netissä. Mitenköhän on. Ensinnäkin eikös se lipusaitti pidä löytyä sieltä netistä jotenkin. Niiden sivujen suunnittelukin ja tekemeinen maksaa. Ymmärtääkseni palvelimet ja softat eivät ole ilmaisia lisäksi tarvitaan useampi ihminen ylläpitämään niitä sivuja. kerro minulle firma joka tekee töitä ilmaiseksi.
Lipun tekeminen ei siis tarvitse kuin pari klikkausta netissä. Mitenköhän on. Ensinnäkin eikös se lipusaitti pidä löytyä sieltä netistä jotenkin. Niiden sivujen suunnittelukin ja tekemeinen maksaa. Ymmärtääkseni palvelimet ja softat eivät ole ilmaisia lisäksi tarvitaan useampi ihminen ylläpitämään niitä sivuja. kerro minulle firma joka tekee töitä ilmaiseksi.
Eikös Lippupalvelu ota tulonsa diileistä tapahtumia järjestävien tahojen kanssa? Noi "käsittelykulut" on ihan läppälisä ja prosentuaalisesti aika järisyttävää katetta tarjoava summa jokaiseen lippuun. Ei ihme, jos tavallinen kuluttaja kokee itsensä kusetetuksi.
Onneksi kausikorteista ei mene Lippupalvelulle pennin pyörylää.
Saa nähdä avataanko. Tää on tätä vanhan liiton Blues-puuhastelua. Lontooksi alla vielä: "Espoo Blues official apparel & merchandise collection for season 2012-2013 will be launched in the beginning of October 2012."Ei näköjään vielä. Blues.fi: Uusittu Blues shop internetkauppa avataan lokakuun aikana.
Saa nähdä avataanko. Tää on tätä vanhan liiton Blues-puuhastelua. Lontooksi alla vielä: "Espoo Blues official apparel & merchandise collection for season 2012-2013 will be launched in the beginning of October 2012."
Fanikatsomoihin myydään irtolippuja vain Fan Clubin jäsenille ovelta eli ne eivät ole yleisessä myynnissä.
Bluesin sivuilta löytyy: Fanikatsomoon myydään lippuja vain Blues Fan Clubin jäsenille. Jäsenyys todennetaan lipunoston yhteydessä.
Tää menee kategoriaan oheishäsäkkä, eli tällä kaudella kun olen ollut matseissa niin tuntuu että noissa junnurankareissa on ollut aina EPS ja sitten Blues Matikinkylä.