Mutta tämä ei ollut Dennistä muuta kuin nimeltään. Dennishän myytiin jo 2008, ja jo silloin koko ravintolatoiminta oli mennyt tasaista alamäkeä syvemmälle kuin Ilpo Härmäläisen ruumis Airistolla. Denniksellä oli oma paikkansa tuolloin ysärillä, kun pahimmat kilpailijat olivat Rosso ja lähikauppoihin ilmestyneet tex-mex hyllyt. Sen jälkeen tosiaan koko kaupungin ruokakulttuuri on muuttunut ja tällaiset Dennis-muistelot menevät ihan samaan kategoriaan kuin Rockin toivominen takaisin Ruissiin.Denniksen napolilainen näytti tältä
Itse en ikinä maistanut
Mutta tämä ei ollut Dennistä muuta kuin nimeltään.
hyvän maun vastaisuus on oikein sopivaa kun puhutaan Denniksen pitsoista.Mielestäni on mautonta tehdä kevyttä verbaalista hupia erittäin synkän väkivaltarikoksen uhrista.
Sitten vaan veikkausketjua pystyyn, että kauanko Dennis pysyy pystyssä. Tässä on kaksi vaihtoehtoa:
Alkuajan Denniksen pitsoista minulle on jäänyt mieleen juuston suuri määrä. Sitä roikkui pitsaa leikatessa. Ilmeisesti Rafkin jossain vaiheessa huomasi, että pitsoista saa paremman katteen, kun juuston määrää vähentää.
Olenko ainut jonka korvaan yllä oleva teksti kuulostaa Satakuntalaiselta kateudelta.Sitten vaan veikkausketjua pystyyn, että kauanko Dennis pysyy pystyssä. Tässä on kaksi vaihtoehtoa:
- Dennis palaa alkuperäisellä listallaan ja tuotteillaan. Avajaisten kutsuvieraana on helvetin ajankohtaiset stouni kiviharju ja joku lola odusoga tai muu ysärimissi. Sen jälkeen siellä käy syömässä lähinnä ne, joille on tärkeää mainita syntyneensä Heidekenillä (kts ylempänä ketjussa), mutta jotka hekin ymmärtävät suht nopeasti että vuonna 2023 viistoista egeä pizzasta jossa on purkkiherkkusieniä on aika paljon, ja ihan kaikesta paskasta 90-luvulta ei kannata maksaa pelkän nostalgiatripin vuoksi, kuten esim tepsin kansitakkien uusintapainoksesta.
- Dennis uusiutuu ja alkaa myydä nykyaikaista napolilaista pizzaa. Tämä vaihtoehto toki vaatisi sen, että turkulainen myöntäisi olleensa väärässä joten se ei voi toteutua.
Nohnoh, olen asunut nyt Turussa lähes yhtä kauan kuin Satakunnassa. Tässä ajassa olen oppinut että henkisessä turkulaisuudessa ei ole mitään kadehdittavaa.Olenko ainut jonka korvaan yllä oleva teksti kuulostaa Satakuntalaiselta kateudelta.
Jos et ole juossut kertaakaan Karikon lenkkiä niin olisin aika hiljaa!!Nohnoh, olen asunut nyt Turussa lähes yhtä kauan kuin Satakunnassa. Tässä ajassa olen oppinut että henkisessä turkulaisuudessa ei ole mitään kadehdittavaa.
Quod erat demonstrandumJos et ole juossut kertaakaan Karikon lenkkiä niin olisin aika hiljaa!!
Pizzoista puheen ollen, tuli viikonlopun aikana ekaa kertaa käytyä Kakolan Panimossa. Tuolla oli hyvien oluiden lisäksi ihan helvetin hyvät pizzat. Suosittelen kokeilemaan.Nordic Pizza Company meni nurin, Jaajon Bricco meni nurin ja pahalta näyttää Sotton 5euron lättyjen hinnoittelu.
Siitä vaan Dennis ottamaan mallia napolilaiseen varmaan menestys konseptiin.
Pizzoista puheen ollen, tuli viikonlopun aikana ekaa kertaa käytyä Kakolan Panimossa. Tuolla oli hyvien oluiden lisäksi ihan helvetin hyvät pizzat. Suosittelen kokeilemaan.