Selittyy aikaerolla, siellä tekevät liikkeet vasta perjantaina.Lännessä nukutaan Ruususen unta, kun idässä on täydet bileet käynnissä. Näinköhän lännestä ehditään ollenkaan mukaan näihin karkeloihin?
Selittyy aikaerolla, siellä tekevät liikkeet vasta perjantaina.Lännessä nukutaan Ruususen unta, kun idässä on täydet bileet käynnissä. Näinköhän lännestä ehditään ollenkaan mukaan näihin karkeloihin?
Lännessä nukutaan Ruususen unta, kun idässä on täydet bileet käynnissä. Näinköhän lännestä ehditään ollenkaan mukaan näihin karkeloihin?
Lännessä nukutaan Ruususen unta, kun idässä on täydet bileet käynnissä. Näinköhän lännestä ehditään ollenkaan mukaan näihin karkeloihin?
Ekholm aivan loistava haku ja aivan loistava pelaaja Oilersille. Mutta Tyson Barrie paluupostissa?! Joo, vuotaahan se puolustuspäähän, mutta iso osa tuota liigan tappavinta ylivoimaa kuitenkin.
Helppohan se on ajatella että McDrain kanssa vaikka Markus Niemeläinen latois ylivoimalla tulosta.On sinne heittää tilalle Bouchard tai Nurse, eiköhän nuo mene siinä McDrain mukana siinä missä Barriekin...
Paljon on Barrie saanut pisteisiin ilmaa, mutta kyllä mä edelleen näen että on siinä ollut aitoa kemiaakin.
Ei se nyt varmasti aivan sama ole, itse en olisi lähtenyt rikkomaan. Barrie on paljon dynaamisempi viivassa kuin Bouchard. Tulee öljyn ylivoima varmasti silti edelleen tulosta tekemään, mutta eiköhän Ekholm olisi ollut saatavilla ilman Barrietakin. Painettiinkohan nyt paniikkinappulaa liian aikaisin?On varmasti, en sitä kiistäkään, mutta nyt saatiin kuitenkin paikattua sitä omaa päätä ja eritoten alivoimaa vain pienellä ylivoiman heikennyksellä. Ja nimenomaan pienellä, itse uskon aidosti, että Oilersin ylivoima elää ja kaatuu McDrain mukaan, riippumatta siitä kuka siinä viivassa huseeraa...
Ei se nyt varmasti aivan sama ole, itse en olisi lähtenyt rikkomaan. Barrie on paljon dynaamisempi viivassa kuin Bouchard. Tulee öljyn ylivoima varmasti silti edelleen tulosta tekemään, mutta eiköhän Ekholm olisi ollut saatavilla ilman Barrietakin. Painettiinkohan nyt paniikkinappulaa liian aikaisin?
Onko jossain jotain top-10 tms listaa perjantain parhaista mahdollisesti siirroissa liikkuvista nimistä? Oletetaan että Kane menee Rangersiin jo ennen sitä, kun taitaa olla käytännössä taputeltu siirto jo nyt.
Linkki: https://twitter.com/frank_seravalli/status/1630800777785516032?t=XI1Ebe8izp-lcIUDgUf23Q&s=09
Kekäläinenkin tekee jotain siirtoja.
Ilmeisesti Quick ja ylipäätään koko Losin joukkue ei ole kovin hyvillä mielin ottanu vastaan uutista Quickin mahdollisesta myynnistä Columbukseen. Saapa nähdä jos treidi nyt realisoituu että ilmoittaako Quick vaan suorilta että hokkarit menee naulaan saman tien?