Olin aivan varma, että joku poimisi Claguen.Kyllähän tuolta Kale Clague paistaa silmään. WHL:ssä kovia tehoja tehnyt pakki, joka myös AHL:ssä on naputellut mukavia tehoja. Viime kaudella jo useampia pelejä pääsi Kingsin rosterissakin pelaamaan.
Losin prospects-pool on sen verran täynnä, että voisi tehdä Claguelle hyvää päästä muualle. Esim Buffaloon tai San Joseen voisi mahtua kokeiluun.
Olin aivan varma, että joku poimisi Claguen.
Olin aivan varma, että joku poimisi Claguen
Tuo kyllä vähän hymyilytti luin Devilsin poimineen 26-vuotiaan farmipakki Mason Geertsenin. Mies on pelannut kuusi kautta AHL:ää kahden eri organisaation alaisuudessa. Mitä en nyt hiffaa?
Siis Clague, Bitetto, Moverare, Cale Fleury ynnä muut eivät kelvanneet, mutta edellä mainittu Geertsen kelpasi Devilsille. Täytynee olla jokin puuttuvan profiilin pelaaja sitten.
Näin itsekin kuvittelin.
Tässä päivän listaa:
Tuolta nyt ei ketään hyppää oikein esille.
Oishan siellä entisiä hyvän tason lupauksia ainakin Brendan Guhle ja Zach Senyshyn, mutta todennäköisesti nuokin menevät lävitse nyt.
Gusevin koeaika Torontossa vastaavasti ei tuottanut sopimusta. Kolmessa harjoitusottelussa saldona oli tehot 0+2, mutta ei riittänyt näytöt sopimukseen. Vieläköhän jaksaa yrittää sopimuksen hakemista NHL:stä? Viime kaudella sopimuksen purku kesken kauden, minimihintainen sopimus toisaalle loppukaudeksi, playoffit istui katsomossa ja nyt koeaika ei tuottanut sopimusta. Vahvasti haiskahtaa paluulta Venäjälle nyt.
Sieltä nostoina Lind, Gadjovich, Joey Anderson ja Menell. Kolme lupaavaa hyökkääjää ja yksi AHL/KHL:ssä tehoillut pakki.
Gadjovich meni sitten San Joseen. Canucks perseili tämän kakkoskierroksen varauksen kunnolla saman divisioonan vastustajalle.
Muistanko väärin, mutta eikö Milano ollut ensimmäinen Kekäläisen varaus GM:änä?