Senators taas kaupoilla ja tällä kertaa tuli taas yksi toisen kierroksen varaus lisää. Coburn ja Paquette sekä toisen kierroksen varausvuoro Ottawaan, Gaborik ja Nilsson Tampaan.
Onko Tampalla ongelmia saada riittävästi rahaa poltettua vai mikä järki on ottaa Gaborikin sopimus vaihtokaupan osana. Gabo ei ole pelannut viimeiseen kahteen kauteen peliäkään ja tuskin pelaa tälläkään kaudella - tai ylipäätään enää koskaan.
Ja NTC-kiihkoilijoille tiedoksi, että taas kerran liikahti full NTC (Coburn) pelaajakaupassa tuosta noin vaan. Ei ne kauppoja estä.
Reaalipalkkoja Ottawa maksaa vain 5,25milj koska Stepanin 5millin liksasta 3milj maksettiin jo signing bonuksena.Ottawa otti capithittiä näiden kolmen pelaajan mukana yhteensä (6,5 + 1,7 + 1,65) 9,85 miljoonaa, mutta reaalipalkkoja maksaa vain 8,25 milj, koska Stepanin ja Coburnin viimeinen sopimusvuosi on edullisempi. Mielestäni erinomaista työtä GM Dorionilta tuoda nuoreen joukkueeseen valtavasti kokemusta ja Stanley Cupin mestarit lyhennetyn kauden ajaksi opastamaan ja joista pääsee tarvittaessa viimeistään kesällä ilmaiseksi eroon. Paquetten varmasti pyrkivät pitämään jatkossakin riippuen toki miten kausi sujuu.
Reaalipalkkoja Ottawa maksaa vain 5,25milj koska Stepanin 5millin liksasta 3milj maksettiin jo signing bonuksena.
Nopeasti tuli toisen kierroksen varaus takaisin, joka meni Stepaniin. Ei toki todennäköisesti niin korkea vuoro, mutta kuitenkin.
Olisi hauska kuulla, millä matematiikalla tuo lappu ei mahdu Bruinsiin. Myönnetään, että olen aivan pihalla viime aikojen siirtokuvioista, mutta: mitä vittua?Tää tuli kyllä aika puskista.
Capitals Sign Defenseman Zdeno Chara | Washington Capitals
The Washington Capitals have agreed to terms with defenseman Zdeno Chara on a one-year, $795,000 contractwww.nhl.com
Todella erikoista nähdä Chara Caps-paidassa. Onhan tuo Capsin joukkue aivan karmean kokoinen, riittää hanskaajaa ja fyysisen pelin taitajaa joka ketjuun ja pakkipariin.
Vai eikö pelillinen anti enää riittänyt Bruinsin mielestä?Olisi hauska kuulla, millä matematiikalla tuo lappu ei mahdu Bruinsiin. Myönnetään, että olen aivan pihalla viime aikojen siirtokuvioista, mutta: mitä vittua?
Olisi hauska kuulla, millä matematiikalla tuo lappu ei mahdu Bruinsiin. Myönnetään, että olen aivan pihalla viime aikojen siirtokuvioista, mutta: mitä vittua?
Kenties Chara halusi vielä kannujahtiin ja ei nähnyt Bruinsin siihen pystyvän, kun tänä vuonna nousi tie pystyyn suht aikaisin ja joukkueen paras puolustaja Krug lähti St. Lousiin.Olisi hauska kuulla, millä matematiikalla tuo lappu ei mahdu Bruinsiin. Myönnetään, että olen aivan pihalla viime aikojen siirtokuvioista, mutta: mitä vittua?
Kenties Chara halusi vielä kannujahtiin ja ei nähnyt Bruinsin siihen pystyvän, kun tänä vuonna nousi tie pystyyn suht aikaisin ja joukkueen paras puolustaja Krug lähti St. Lousiin.
Kenties Chara halusi vielä kannujahtiin ja ei nähnyt Bruinsin siihen pystyvän, kun tänä vuonna nousi tie pystyyn suht aikaisin ja joukkueen paras puolustaja Krug lähti St. Lousiin.
Jatkoajan uutisestakin lainattua:Ei kyllä Boston ilmoitti Charalla ettei ole enää käyttöä. Chara halusi vielä pelata ja lähti sitten Washingtoniin.
Olisi hauska kuulla, millä matematiikalla tuo lappu ei mahdu Bruinsiin. Myönnetään, että olen aivan pihalla viime aikojen siirtokuvioista, mutta: mitä vittua?
Vai eikö pelillinen anti enää riittänyt Bruinsin mielestä?