Tuohon peruspalkan päälle Kiselevich sai vielä $275k allekirjoitusbonuksen eli AAV on $0.925 miljoonaa.
Noita venäläisiä peruspakkeja on tänä kesänä siirtynyt monta NHL:ään (Kiselevich Floridaan, Lyubushkin Arizonaan, Yakovlev New Jerseyhin ja Ozhiganov Torontoon). Noista on vaikea aina sanoa miten sopeutuvat Pohjois-Amerikkaan, mutta todennäköisyydet sen puolella että nuo tulevat olemaan seuraavia Bereglazoveja (ei viihtynyt AHL:ssä, meni takaisin Venäjälle ja toisen kauden osalta sopimus purettiin) tai Antipineja (sai mahdollisuuden NHL:ssä mutta ei onnistunut vakiinnuttamaan paikkaansa ja yhden vuoden kokeilun jälkeen takaisin Venäjälle) kuin Zaitseveja. Mutta ovathan nuo kokeilun arvoisia hakuja aina.
Joo oikeassa olet, mutta itse pidän Kiselevitshiä pykälää tai kahta parempana kuin muita tänä kesänä siirtyneitä venäläisiä, jotka mainitsit. Tosin olin varma myös Antipinin breikkaamisesta, mutta vähän torsoksi jäi. Joka tapauksessa Kiselevitsh oli CSKA:n tärkein tai toiseksi tärkein puolustaja ja kevään MM-kisoissakin sai eniten peliaikaa Zaitsevin ja Nesterovin ohella. Sama juttu Olympialaisissa. No tuleva kausi näyttää ollaanko tässä lähempänä Zaitsevia vai Bereglazovia. Itse veikkaan, että siltä väliltä, mutta lähempänä ensin mainittua.
Viimeksi muokattu: