Kauniita naisurheilijoita

  • 807 113
  • 1 438

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Saat anteeksi. Ei se nyt erityisen kaunis ollut, ei siinä mitään.

Ken on dopingista lukenut ja tietää naisilla tiettyjen piirteiden kehittyvän aineiden käytön johdosta, ei hän voi olla välttymättä ajatukselta doopattu tämän kaunokaisen kohdalla. Jätetään se yksi % sille vaihtoehdolle, että on puhtaasti kaurapuurolla kehittynyt voittajaksi, mutta toista % en enää uskaltaisi antaa. Pitkällehän se kuulaa työntää, ei kahta sanaa. Tämä menee nyt vain ohi ketjun aiheesta. Kyllä tuolla kisakylässä voisi meikäläisenkin silmät pyöriä kuin flipperin pallot, on siellä sen verran kuumia kissoja liikenteessä. Kuulakisan voittajaa epäilisin edelleen mieheksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Saat anteeksi. Ei se nyt erityisen kaunis ollut, ei siinä mitään.

Välillä kommentoinnista päätellen kyllä tuntuu siltä, että ulkonäkö oikeasti häiritsee joitain.

Jos viittaat minun kommentointiin niin ei minua urheilijan ulkonäkö haittaa suoritusten seuraamisessa, eilen tosin haittasi se että halusin nähdä naisten seiväshyppyä (sattuneesta syystä kun Isinbajeva on suosikkiurheilijoita yleisurheilukentiltä) ja naisten kuulasta tuli suunnilleen jokainen työntö tuon seipään jäädessä juoksujen ja kuulan jalkoihin. Tottakai urheilussa itse suoritus ja kilpailu on ulkonäköä tärkempää, en silti kiellä etteikö kauniiden naisurheilijoiden bongailu olisi myös hauskaa lisäviihdettä.

Tänään olen ilokseni saanut lukea että eilisestä tappiosta harmistunut Isinbajeva pohtii jatkamista aina Rion olympialaisiin asti, en vielä usko asiaa mutta katsotaan nyt jos se kipinä kilpailemiseen säilyy vielä ensi vuoden koti MM-kisojen jälkeenkin. Toivotaan näin.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Naisten keihäässä huomioin paraguaylaisen sekä islantilaisen heittäjän. Nimiä en nyt muista. Ketjun kamaa kuitenkin.

Edit: paraguaylainen oli tosiaan tuo Franco, islantilaisella tarkoitin Asdis Hjalmsdottiria.
Asdis Hjalmsdottir - Google-haku
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jos viittaat minun kommentointiin niin ei minua urheilijan ulkonäkö haittaa suoritusten seuraamisessa...
Ei mulla ollut mielessä kukaan tietty kirjoittaja, vaikka olen kyllä huomannut mielenkiintosi mm. beach-tyttöjä kohtaan. Meinasinkin kirjoittaa seurantaketjuun, että muista siivota sotkut välillä, mutta jäi sitten kirjoittamatta. Jälkimmäinen siis ihan hyvässä hengessä, ei mullakaan mitään naiskauneutta vastaan ole, ja tältä osin esim. seitsenottelu oli ihan kivaa seurattavaa.

Enemmän minua ihmetyttää palstan virallisena kukkahattuna se, kun jengi alkaa vinkua jonkin urheilijan tms. henkilön ulkonäöllä tilanteissa, jossa ulkonäkö ei vaikuta tyypin tekemisiin millään tavalla. Et ole kuitenkaan tainnut ketään arvostellakaan erityisemmin. Ymmärrän kyllä tunteenpurkaukset, olen niihin itsekin esim. Riberyn ja Sundinin kohdalla syyllistynyt, mutta en kuitenkaan sellaista käsittämätöntä teinimäistä spedeilyä, mitä esim. juuri Sandell sai joskus suorituksensa aikana niskaansa vain sen takia, ettei satu olemaan kestävyysjuoksijana aivan päiväunikamaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Naisten keihäässä huomioin paraguaylaisen sekä islantilaisen heittäjän. Nimiä en nyt muista. Ketjun kamaa kuitenkin.

Paragualainen nyt ainakin oli tässä ketjussa monta kertaa aiemminkin esiintynyt Leryn Franco. On muuten ainakin tuo Franco älyttömän huono heittäjä, en tiedä millä avuilla hän on päässyt kisoihin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
On muuten ainakin tuo Franco älyttömän huono heittäjä, en tiedä millä avuilla hän on päässyt kisoihin.

Ei väliä, hienoa kun kävi näyttäytymässä!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ymmärrän kyllä tunteenpurkaukset, olen niihin itsekin esim. Riberyn ja Sundinin kohdalla syyllistynyt, mutta en kuitenkaan sellaista käsittämätöntä teinimäistä spedeilyä, mitä esim. juuri Sandell sai joskus suorituksensa aikana niskaansa vain sen takia, ettei satu olemaan kestävyysjuoksijana aivan päiväunikamaa.

Juu kyllä se Sandellista kirjoittelu oli välillä asiatonta, itse pyrin siihen että mielummin huomioin asian silloin kun joku on mielestäni kaunis, jos taas mennään (minun silmissä) enemmän sinne toiseen suuntaan niin en juurikaan asiaa kommentoi, tai jos kommentoin niin koitan enemmän humoristista lähtökohtaa. Tottakai joskus varmasti silloinkin tulee sanotuksi hölmömmin tai ilkeämmin kuin olisi syytä, kun mitä sitä ihminen omalla ulkonäölleen kuitenkaan voi.

Mitä tulee beach tyttöihin niin siinä on ainakin minun silmään monesti esteettiset arvot varsin hyvin kohdallaan ja pelinäkin beach on mielenkiintoista.

Mainitaan nyt että tämän käynnissä olevan jalkapallopelin puoliajalla nähdään naisten voimistelusta permanto jossa on mukana Romanian Catalina Ponor, jossa ehdottomasti on ainesta tätä ketjua rikastuttamaan.
 
Viimeksi muokattu:

trap

Jäsen
Isinbajeva oli taas eilen todella kuuma. Huh huh. Samoin hehkutettu Hope Solo oli nätti, mutta ei ollut tarpeeksi kuvissa että futista olisi jaksanut katsoa.

Fraser-Prycellä on myös kaunis hymy ja erinomainen perse.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se merkitys asialla on, että miesten on turha haaveilla Tuulista.

Jaahas, taas tuli tehtyä itsestään nolo Jatkoajasta luetun perusteella. Ajattelin, että tämä oli faktaa ja pädin sitten eilen "kahviringissä" mitalistimme suuntautumisesta. Ja nythän lehdet ovat täynnä mainintoja avomies Ville Sirenistä(!?).

Ja pakollisena disclaimerina, ei ole väliä, eikä kuulu kellekään nuo asiat minunkaan mielestäni. Mutta silti niistä aina juorutaan. :)
 

Milanista

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Brasilialainen lentopalloilijatar Jaqueline Carvalho, muitakin kuin pelillisiä ominaisuuksia löytyy. Linkki vie googlen kuvahakuun.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Seiväsnaisista paremmin sijoittuneella saksalaisella oli kohtalaisen vahvat kulmat, mutta omansahan ovat. Pienellä fiksauksella ei olisi ehkä niin huomiotaherättäv. Noista loppupäässä hypänneistä lähinnä kuubalainen oli naisen muodoissa, Isinbajeva ja jenkki ovat ehkä mallin mitoissa, mutta mun makuuni täysin liian luuta ja nahkaa.

Kuka saksalainen naisseiväshyppääjä se olikaan, joka lopetti kilpauransa ja vaihdatti itsensä leikkausten avulla mieheksi. Oli vieläpä ihan menestynyt urheilija?

edit: Kyseinen nainen oli Yvonne Buschbaum, nykyään etunimeltään Balian.
 
Viimeksi muokattu:

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Turkin naislentopallomaajoukkueen Neslihan Demir Darnel on ihan näpsäkän näköinen MILF. Eilisessä Turkki-USA -pelissä TV-kuvaajat ottivat Darnelin useaan otteeseen lähikuvaan.

Tässä olikin ainut syy, miksi jumitin kesken kotitöiden television ääreen. Niin ne suunnitelmat muuttuu, kun pikkuveli ohjailee... Saman reaktion aiheuttaneet aiemmin palloilulajeissa myös Kroatian kaunottaret, tämä Turkin neito tulikin hieman yllätyksenä ja kolahti heti.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ukrainan uimahyppääjä Iuliia Prokopchuk ansaitsee myöskin maininnan tähän ketjuun. Iuliia Prokopchukia voi tänään katsella puolenyön jälkeen Yleltä kerroshyppyjen finaalissa.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Täytyy sanoa että naisten lentopalloa on kyllä aina kiva katsella. Sen lisäksi että Destinee Hooker on helkkarin hyvä pelaaja on meikäläisen makuun myös muutenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös