Kauniita naisurheilijoita

  • 807 113
  • 1 438
Yleisurheilu kokonaisuudessaan on kyllä varsinaista ilotulitusta mitä ketjun aiheeseen tulee. Seitsenottelusta löytyy useampikin maininnan arvoinen, mutta itseäni on miellyttänyt kovasti brittien Katarina Johnson-Thompson, jota ei ole taidettu vielä mainita.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleisurheilu kokonaisuudessaan on kyllä varsinaista ilotulitusta mitä ketjun aiheeseen tulee. Seitsenottelusta löytyy useampikin maininnan arvoinen, mutta itseäni on miellyttänyt kovasti brittien Katarina Johnson-Thompson, jota ei ole taidettu vielä mainita.

Saman huomion olen tehnyt minäkin. Jotenkin hyvin herttaisen oloinen nuori neito on kyseessä. Ja erittäin lupaava urheilija toki.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Seitsenottelu on erinomainen laji viehättävien naisurheilijoiden bongaamiseen. Mutta kyllä itselleni tuolta edelleen seiväshyppääjät Isinbajeva ja Pyrek on niitä jotka eniten pistää sukat pyörimään jaloissa, samoin Tsekin Ptatcnikova on varsin viehättävä paketti. Pyrekillä oli aikanaan varsin hauska (ja ainakin minun silmissä hieman kaksimielinen) maneeri ennen hyppäämistään, nykyisin tuo Monika enää puhaltaa nyrkkiinsä ennen lähtöään.
 
Viimeksi muokattu:

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Iso-Britannian ratapyöräilijä Victoria Pendleton on todella söötti tapaus, ja teki juuri aika-ajon uuden maailmanennätyksen.

Linkit vievät lehtien sivuille
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iso-Britannian ratapyöräilijä Victoria Pendleton on todella söötti tapaus, ja teki juuri aika-ajon uuden maailmanennätyksen.

Linkit vievät lehtien sivuille

Näyttäis olevan vasenkätinen, koska on pystynyt kirjoittamaan tussilla jotain typerää oikeaan käsivarteen. Tai sitten se on jonkun pikajuoksijan hotellin osoite. Siis ei mitään vasenkätisiä vastaan, mutta jos tuolla tavalla itseään sotkee, niin ei, ei.

Eipä mitään, mutta kun sen yhden seiväsmimmin kuvia katselin, niin siellä oli jumalauta tämä futisvalmentaja Lyyski! Siis mitä täydellistä kauneutta, eikun karseutta.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ruotsin naisten käsipallomaajoukkueessa on muutama sähäkkä kissa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Samaa mieltä. Käsittääkseni hän on myös pelannut kiekkoa vissiin ihan liigatasolla, millä nyt ei muuten ole mitään merkitystä, mutta ehkä ihan järkevää oli vaihtaa lajia.

Se merkitys asialla on, että miesten on turha haaveilla Tuulista.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt naisten beachiä katsellessa nostan tänne listoille Tsekin Marketa Slukovan vaikka tässä pelissä valitettavasti tsekit pelaa trikoissa.
 
Viimeksi muokattu:

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Huomenna kannattaa katsoa naisten keihään karsintaa. Heittämässä on nimittäin aiempienkin kisojen todellinen kaunotar, Leryn Franco Paraguaysta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
En tiennyt minkä näköinen on tämä purjehtija Silja Lehtinen, mutta googlettamalla selvisi, että siinähän perkele sellainen kaunotar joka on ihan ykkösmimmi ainakin Suomen maajoukkueessa ja kyllä tuolla naamalla pärjää koko kisoissa. Varmasti myös mainittu tässä ketjussa, mutta hyvä tavara kannattaa pistää jakoon uudestaan.

Linkki vie Googlen kuvahakuun.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma 9v tyttöni kysyi spontaanisti, että miksi mies on työntämässä naisten kanssa. Yleisurheilu on syvältä tämän dopingin vuoksi.

Ei tuohon pisteeseen dopingilla pääse, ei sellaisia mömmöjä olekaan. Ruma on ruma ja sillä sipuli.

Oli kyllä sellainen namu ja silmänilo hiuksiaan myöten tämä valkovenäläinen, ettei voinut kun ihailla työnnöstä toiseen tuota voittajan koko kauneutta. Seiväsnaiset ja neljänsadan ratanaiset palauttivat onneksi uskon elämään aina tasaisin väliajoin.
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Seiväsnaisista paremmin sijoittuneella saksalaisella oli kohtalaisen vahvat kulmat, mutta omansahan ovat. Pienellä fiksauksella ei olisi ehkä niin huomiotaherättäv. Noista loppupäässä hypänneistä lähinnä kuubalainen oli naisen muodoissa, Isinbajeva ja jenkki ovat ehkä mallin mitoissa, mutta mun makuuni täysin liian luuta ja nahkaa.

Pakko silti sanoa, ettei mua urheilijoiden ulkonäkö juuri häiritse itse urheilusuorituksia arvioitaessa. Siksi naisten kuulan ratkaisuakin on aina vain hauska seurata, kun siinä kuitenkin treenattu urheilija saavuttaa tavoitteensa. Vähän yläastefiilis tulee, kun joku alkaa toisen rumuudesta puhua täysin toissijaisessa asiayhteydessä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko silti sanoa, ettei mua urheilijoiden ulkonäkö juuri häiritse itse urheilusuorituksia arvioitaessa. Siksi naisten kuulan ratkaisuakin on aina vain hauska seurata, kun siinä kuitenkin treenattu urheilija saavuttaa tavoitteensa. Vähän yläastefiilis tulee, kun joku alkaa toisen rumuudesta puhua täysin toissijaisessa asiayhteydessä.
No tuskin ihan yksin olet tuon ominaisuutesi kanssa, eiköhän tässä moni muukin sen urheilusuorituksen kyennyt katselemaan ja käsittelemään ihan erikseen sen kummemmin välittämättä työntäjien ulkonäöstä. En nyt ymmärrä miten ulkonäkö voisi kenelläkään häiritä suorituksen seuraamista, vaikka sitä lähtisi kommentoimaankin.

Pahoittelut kuitenkin epäasiallisesta kommentoinnista koskien olympiavoittajan ulkoista olemusta, ihan kaunis tyttönenhän se oli.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Pahoittelut kuitenkin epäasiallisesta kommentoinnista koskien olympiavoittajan ulkoista olemusta, ihan kaunis tyttönenhän se oli.
Saat anteeksi. Ei se nyt erityisen kaunis ollut, ei siinä mitään.

Välillä kommentoinnista päätellen kyllä tuntuu siltä, että ulkonäkö oikeasti häiritsee joitain. En nyt välttämättä viittaa tähän nimenomaiseen tapaukseen, vaan aiempiin, kun esim. Sandell oli jatkuvan pilkan kohteena. Aika lapsellista, jos rehellinen olen. Yksi tuttava jopa sanoi, ettei hän voi katsoa leffoja, joissa on lihava naisnäyttelijä, koska seksuaalisuus on niin voimakkaasti läsnä hänen elokuvakokemuksissaan tjsp. En väitä, että tämä olisi kovinkaan yleistä, mutta hiukan olin huuli pyöreänä siinä tilanteessa. Vähän samanlainen fiilis tulee joskus näitä urheilijoiden arvosteluja lukiessa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Oma 9v tyttöni kysyi spontaanisti, että miksi mies on työntämässä naisten kanssa. Yleisurheilu on syvältä tämän dopingin vuoksi.

Itsekin kyllä luulin, että on douppari kyseessä mutta eihän hän ole koskaan tainnut kärähtää dopingista. Valkovenäläisen urheilijan ollessa kyseessä näihin asioihin kuitenkin suhtautuu pienellä varauksella etenkin heittolajien kohdalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös