Viestin lähetti Poison
Systerillähän olisi näköjään vientiä. Viikonloppuna taidan seuraavan kerran vihjasta hänelle tästä risteilystä. Jotenkin minulla vain on erittäin pahat aavistukset, mutta koitetaan taas.
Minunkin hommaani muuten helpottaisi huomattavasti, jos saisi edes suurinpiirtein tietää viimeistä ilmoittautumispäivää. Vaikka tuskinpa tässä vielä mikään aivan hirveä kiire on. Vai?
Tatzkan mukaan minun pitäisi siis saapua paikalle hoitamaan edustustehtäviäni. Öö... Kuuluikohan niihin jotain muutakin, kuin paikalla oleminen? :)
Luuletko todella pääseväsi pelkällä paikallaololla velvollisuuksistasi. Sinulle on langennut suurikunnia, mutta samalla raskaat velvollisuudet. Edustuksellisuuden lisäksi(mikä lienee sinulle sama kuin paikalla olo) lisäksi tehtäviisi kuuluu.
Karaoke Duetto: Tämähän lienee helpoimpia tehtäviä, vai mitä?
Toinen tehtäväsi on toimia tanssipartnenina minulle, jos sille päälle satun. Tämä lienee suuri nautinto ja voidaan lukea oikeastaan oikeuksiin, tai sitten joku on sekaisin ja se et ole sinä.
3. Runojen lausunta suuren mailman malliin, Apen hengessä. Runojen tulee maistua hedelmäiseltä viiniltä ja muokata mieltä kuin Grapan (Virallinen kieliasu, PL TM) pehmeä ensisuudelma huulillasi.
4. Arvaa kuka kilpailu, jossa tunnistat henkilön koskettamalla päälakea. Kilpailussa osanottajina Reds, Bisnesman(joka on poikkeuksellisesti hiljaa), ja pitkätukkainen itäeurooppalainen muusikko, joka täytyy löytää porukasta. Haasteellinen kilpailu, jossa palkintona Apen kootut lauseet (pelissä) ja kevään suosikki kirja "Pentti", eli kirja mailmankaikkeuden viisauksia täynnä.
tarkemman selvityksen erinäisistä tehtävistä saa Yv:llä.