Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Kauden päätösristeily 17.5.2003

• 6 370
  • 104

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Poison
Joo, olinhan minä lähdössä. Mutta sisko ei oikein meinannut lämmetä. Tosin olen erittäin vakaissa aikeissa puhua hänet ympäri. Jos ei muuta, niin maksan molempien matkat, hih. Noh, on tässä onneksi vielä muitakin oljenkorsia tiedossa, jos siskoni alkaa liian hankalaksi. Katsellaan, vaikka rehellisyyden nimissä onkin sanottava, että hyvin epätodennäköiseltä minun mukaan pääsemiseni tällä hetkellä vaikuttaa. Tosin on niitä ihmeitä tapahtunut ennenkin, ja toivoa on niin kauan, kun pelikellossa on aikaa.

Minkä ikäinen sun sisko on?

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti bisnesman
Minkä ikäinen sun sisko on?

Ahaa... Tästä voisi melkein lukea jotain rivien välistä. Noh, sisko on jo huimat 30 vuotta vanha. Ja sinkku. Mutta jos sisko ei lähde, niin sitten koitan puhua itselleni holhoojaksi pari kaveria, joista toinen on sinkku ja 18-vuotias. Alanko vihjailemaan, että risteilyltä saattaisi löytyä hänellekin seuraa? :D

Tuo on muuten tosi hyvä juttu tässä risteilyssä, että on mahdollisuus käydä maissa. Pääsee ostelemaan vaatteita. ;)

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Poison
Ahaa... Tästä voisi melkein lukea jotain rivien välistä. Noh, sisko on jo huimat 30 vuotta vanha. Ja sinkku. Mutta jos sisko ei lähde, niin sitten koitan puhua itselleni holhoojaksi pari kaveria, joista toinen on sinkku ja 18-vuotias. Alanko vihjailemaan, että risteilyltä saattaisi löytyä hänellekin seuraa? :D
Iliman muuta.
Tai sit mä en lähde ollenkaan.

ps. Addressi pystyyn. 100 nimeä niin tuun laulaa karaokea ;)

edit: nii siskolles vihajailet. Tai sit mä vihjailen.

nimim. alle 25 ei tueta.

Viimeksi muokattu:

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli yllättäen olen lähdössä mukaan tuomaan kokemusta ja taitoa, herkkyyttää unohtamatta. Viime kerrasta katkerana voisi ajatella parempaa hyttiluokkaa, vaikka hytissä olo aika jäänee pieneksi, tosin ei sitä koskaan tiedä ;)

Poison tulee toki mukaan, ja puoliksi lienee jo lupautunut reissuun mukaan. Tällaista tilaisuutta ei yksinkertaisesti voi jättää väliin, joten voinen vaatia Poisonia hoitamaan tittelinsä velvoittamia edustustehtäviä kaudenpäätös risteilylle ;)

Niin ja runsaasti mukaan mukavia, kauniita sinkkutyttösiä ;)

Bisnesille: Lauletaan sitten duettona, joku herkän kaunis kappale.

Viimeksi muokattu:

hamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings
Tulossa ollaan kuten viime risteilylle. Sama kaksikko kun viime kerralla vahvistettuna yhdellä. Ja hytti luultavasti A4, sinne on neljänneksi tervettulut kuka tahansa.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tatzka
Bisnesille: Lauletaan sitten duettona, joku herkän kaunis kappale.
Okei. Mut nimiä listaan tai mä muutun ihmissudeksi! ;)

Oisko I Will Stay hyvä. Siihen ku on ne suomenkieliset sanat "En oo gei"....

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
nimim. alle 25 ei tueta.
Mulla olis tossa yks ihan kelpo vaihdokki. Siinä on kaikki tuolle vuosimallille ominaiset viat, mutta muuten ihan kelpo peli ja lähtee halvalla. Kiinnostaako? Pääsisin sit laivalle ja sullahan ei enää vois olla mitään hyviä syitä lähteä.

Jos sulla on poikamiesboksi, niin se kelpaa vaihdossa - pääsisit mukavaan kolmioon tänne upeaan Espooseen...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Hiili
Mulla olis tossa yks ihan kelpo vaihdokki. Siinä on kaikki tuolle vuosimallille ominaiset viat, mutta muuten ihan kelpo peli ja lähtee halvalla. Kiinnostaako? Pääsisin sit laivalle ja sullahan ei enää vois olla mitään hyviä syitä lähteä.

Jos sulla on poikamiesboksi, niin se kelpaa vaihdossa - pääsisit mukavaan kolmioon tänne upeaan Espooseen...
Nääh. Mä ostan ittelle 300 neliön mökin Westendistä ja otan sinne miss suomi 2004-yleisöäänestyksen voittajan.

Mut risteilylle voit lähteä ja boxikin ois vapaana. Elokuun alusta :D

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä

Alustavasti ilmoittaudun. Hyttiluokalla ei niin väliä. Jännä nähdä saanko luvan...

Viestin lähetti Senior

Ei saattane olla kuolleena syntynyt idea varata jo etukäteen jokin yhteinen kokoustila / pubi / allasbaari koko ryhmän käyttöön joksikin aikaa. Pysyy ryhmä sen aikaa yhtenäisenä illallisajan lisäksi, ellemme sitten kaikki ryntää jälleen remontoimaan Oloneuvoksen kajuuttaa. Palataan tähänkin.

Tuohan on hyvä idis. Sinne vois hommata myös puhujaksi esim. Apen, Tamin tai Hannes Kapasen. Itse ainakin olisin valmis jalostamaan persoonaani jonkin noista opastuksella. Not.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Poison
Ahaa... Tästä voisi melkein lukea jotain rivien välistä. Noh, sisko on jo huimat 30 vuotta vanha. Ja sinkku.

Tämähän kuullostaa jo lupaavalta...

Minäpä olen kehno puhumaan joten annan Sinun hoitaa puhumisen, luotan siihen että onnistut käännyttämään hänet tälle hienolle risteilylle johon tulee ottamaan osaa koko Suomen parhaimman jääkiekkosivuston kerma & minä.

vlad#16.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vlad
Tämähän kuullostaa jo lupaavalta...

Minäpä olen kehno puhumaan joten annan Sinun hoitaa puhumisen, luotan siihen että onnistut käännyttämään hänet tälle hienolle risteilylle johon tulee ottamaan osaa koko Suomen parhaimman jääkiekkosivuston kerma & minä.

vlad#16.
Hei, mene jonon perälle!

Prkl jos penailu alkaa jo 5kk enne risteilyä ;)

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Hei, mene jonon perälle!

Prkl jos penailu alkaa jo 5kk enne risteilyä ;)

Minähän olen(kin) jonon toisessa päässä... Sinun takana, vai kävikö tässä nyt niin, että minä kiilasinkin edellesi?

Mottoni on "Kun penaillaan niin sitten penaillaan kunnolla".

vlad#16.

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Luulitte varmaan, etten huomaisi tätä ketjua. Lälläslää huomasinpa sen! Eli pyynnöistä huolimatta ilmoittaudun mukaan tähän häppeninkiin. Täytyyhän jonkun valvoa, ettei Korak yritä huijata ja juoda Grappaa viileänä. On se sellainen epeli. Hytiksi käy kaikki välillä Lux-hytti - putkan lattia, kunhan hinnasta sovitaan. Eli ilmoitan tarkemman hyttitoiveeni sen jälkeen, kun lopulliset hinnat ovat selvillä. Pyydän anteeksi jo etukäteen...

Edit: Muutettu grappa Grapaksi. On häpeällistä kirjoittaa Grappa pienellä kirjaimella! Grappa on erisnimi!

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kangaroo
No tätä menoahan rupeavat paatilta LUX-hytit kohta loppumaan. Pitäisiköhän itsekin ottaa sellainen, jos vaikka Rööri tulisi toiselle puolikkaalle köllöttelemään...

Minulle tuo on kyllä NIIN kriittinen ajankohta köllötellä risteilyllä, että muu risteilyseurue joutunee todistajiksi traagiseen näytelmään, jonka apea juoni kulkee appelsiinin muodossa suusta suuhun epätoivoisen Kenguru-prinssin sovittelemana. Se, että löytyykö riittävän suurisuista kumppania tuon aplarin tilkittäväksi antaa toki vain pikantin jännitysmomentin muutoinkin riehakkaaseen tapahtumaan. Se näkee ken elää.

Pitäkäähän ärjyt kinkerit.

Toivoo se alkuperäinen Tuhkimo.

Oliko muita jalan?

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haluan kovasti mukaan

Niin kuin halusin sille edellisellekin lemmenlaivareissulle. Milloinkahan mahdollisesti on viimeinen ilmottautumispäivä? Sen tietäminen (suunnileenkaan) helpottaisi kovasti elämääni ja mukaan pääsemiseen tarvittavia henkilökohtaisia ja taloudellisesti äärimmäisen epäkannattavia ratkaisuja, joita joutunen tekemään, mikäli tahdon vetää muutakin kuin käteen tuona mainittuna päivämääränä.

(Pahoittelen sekavaa viestiä, yritän vain eläytyä jo nyt tunnelmaan, jos vaikka ehtisin tällä kertaa mukaan.)

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Systerillähän olisi näköjään vientiä. Viikonloppuna taidan seuraavan kerran vihjasta hänelle tästä risteilystä. Jotenkin minulla vain on erittäin pahat aavistukset, mutta koitetaan taas.

Minunkin hommaani muuten helpottaisi huomattavasti, jos saisi edes suurinpiirtein tietää viimeistä ilmoittautumispäivää. Vaikka tuskinpa tässä vielä mikään aivan hirveä kiire on. Vai?

Tatzkan mukaan minun pitäisi siis saapua paikalle hoitamaan edustustehtäviäni. Öö... Kuuluikohan niihin jotain muutakin, kuin paikalla oleminen? :)

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ehdottomasti mukana jos Suomen puolustusvoimat sen sallivat.

Kaikki tärkeät henkilöt ottakee yhteyttä Hyrylän ilmatorjuntarykmenttiin ja pyytäkää alokas Tommylle päivät 17-18.5.2003 vapaaksi.

Kiitos.

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Tommy
Kaikki tärkeät henkilöt ottakee yhteyttä Hyrylän ilmatorjuntarykmenttiin ja pyytäkää alokas Tommylle päivät 17-18.5.2003 vapaaksi.

Kiitos.

On sinullekin aikamoinen haaste olla alokas vielä 17.-18.5.2003. Vai onko tavoitteenasi olla.....kestomopo?

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
ÄTPPOMK- tapauksen innoittamana 58 uskaltautuu ilmoittautumaan mukaan ja matkaan. Tahtoo kustantaa minkä tahansa 2h- ikkunallisen hytin ja siihen toiseen petiinkin on mukaan lähtijä.

edit: aikataulun varmennus eli ajankohta soppii.

Viimeksi muokattu:

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Mukana ollaan. Eli Annuli, mies ja todennäköisesti yksi naispuolinen ystäväni. Hytiksi kelpaa mikä tahansa, jossa voi nukkua eikä ole missään autokannen alla, mutta eihän siellä sellaista taida ollakaan. Ja kaipa me kaikki samaan hyttiin mahdutaan.

Nyt passia hankkimaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
I'm in!!!

Vituttaa työttömyyden aiheuttama internet-ajan pula. Joka tapauksessa olen mukana, vaikka mikä olisi. Hyttiin kelpaa kuka vain, paitsi Ilves-fanit. No, kyllä nekin käy. Mie haluan remuta kaikkien kanssa, jos muut hyväksyy. Pistän JanJille puhelinnumeron, koska seuraavasta nettihetkestä ei ole tietoa.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Jet-Ace
On sinullekin aikamoinen haaste olla alokas vielä 17.-18.5.2003. Vai onko tavoitteenasi olla.....kestomopo?

Ja juuri näiden rakkaiden huumorityyppien (en loukkaa naispuolisia:) ansiosta me Redsin kanssa ei voida jättää tätä risteilyä väliin!

Saas nähdä milloin Reds huomaa tän ilmoittautumisen...

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juu, kuten sanottua, meikäläinen on messissä. Näillä näkymin myös tyttöystävä raahaa itsensä mukaan, joten kaksi paikkaa näin alustavasti meikäläiselle. Hytin hinnalla/laadulla ei niin väliä.. :)

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jos löytyy hyvä Esbo hytti niin ilmoitan alustavasti itseni mukaan

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy