Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Kauden päätösristeily 17.5.2003

• 6 368
  • 104

JanJ

Jäsen
No niin. On tullut aika spekuloinnin.
Lauantaina 17. päivä toukokuuta lähdemme porukalla risteilemään. Mitä todennäköisimmin matka tehdään Tallinkin uudella Romantika-laivalla. Reittinä siis Helsinki-Tallinna. Mukavana lisänä on siis maissakäyntimahdollisuus Tallinnassa.

Lisätietoja Tallinkista saa tästä linkistä, ja pikakatsaus hytteihin löytyy tästä.

Hinnasto on vielä auki, koitan neuvotella meille mahdollisimman ystävälliset hinnat.

Varasuunnitelmana pidetään Silja Linen vastaavaa reissua Finnjetillä.

Eli, spekulointi alkakoon.
Minä jatkan neuvottelua Tallinkin kanssa.

EDIT:
Ja näin mennään! (sanoi IFK:n kuuluttaja)

Tallink -> Ei käy.
Finnjet -> Ei kulje.

Selatkaa ketjun kolmannelle sivulle, siellä on lisätietoa suunnitelmasta 3.

Viimeksi muokattu:

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mukana. Mulle Lux-hytti. Yhdet puheet, niinkuin korttipelissä nääs, ei se spekoloimalla parane. Romantika rules.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Klubin pikkujouluissa lupauduin jo matkaan, joten mukana tulen olemaan - päiväkin on mitä mainioin.

Minulle kelpaa hytti kuin hytti kun on näinkin laadukasta seuraa kuin Jatkoajasta löytyy lähdössä matkaan.

Kaikki joukolla matkaan!

vlad#16.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mukana ollaan. BOW etsii uusia jäseniä aina.

theref

Jäsen
Tilaisuus vaikuttaa mielenkiintoiselta, joten vaklataan tilannetta sillä silmällä. Hauska olisi kyllä varmaankin reissuun lähteä.

Katsotaan nyt, josko Lappeenrannasta innostuisi porukkaa matkaan lähtemään. Eikös se Poison ainakin ollut siskonsa kanssa lähdössä?

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on mun juttu. Tallinnan kiekka on must. Varsinkin pimeällä taksilla ja perskännissä ;)

Mä matkaan joo. Halvin mahdollinen hytti, niin ei tule sanomista. Eikä muuten sekään ole ihan sysipaska. Luxusta tuo Romantika on. Ainakin jos on tottunu "mä kusen nyt tähän"-tyylisiin ruotsinlaivoihin :D

Osaan hyvin kuvitella JA-jengin remuamassa Space-baarin käytävällä ja vahtaavan isossa klubissa kauniiden STRINGIT PÄÄLLÄ ESIINTYVIEN virottarien esitystä. Semmoista siellä oli ainaki silloin, ku mä kävin. Liekkö sit johtunut siitä, että joulupukki oli kans megessä...

Viimeksi muokattu:

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
JanJ...varaisin yhden LUX-hytin. Eli Suomeksi; mukana ollaan, Grappa-pullot on laitettu lämpöiseen. ( Grappa maistuu parhaimmillaan taskulämpöisenä )

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Korak
JanJ...varaisin yhden LUX-hytin. Eli Suomeksi; mukana ollaan, Grappa-pullot on laitettu lämpöiseen. ( Grappa maistuu parhaimmillaan taskulämpöisenä )
Ja sitä saa taxfreestä juhlapaketissa. Eikä kattele maihinnousukorttia!

ps. bisse maksaa 2e/tölkki. Tai sit 28e/48 tölkkiä :)

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti bisnesman

ps. bisse maksaa 2e/tölkki. Tai sit 28e/48 tölkkiä :)

Tyhmä ostaa noin kalliilla. Satamasta 11€/lava Sakua...

Itse harkitsen vielä matkaa, mutta luultavasti lähden.

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Rebel
Tyhmä ostaa noin kalliilla. Satamasta 11€/lava Sakua...

Itse harkitsen vielä matkaa, mutta luultavasti lähden.
Totta. Mut puhuttiinki 7.5% Koffista.
Mut toisaalta, Sakua vois ottaa ihan testin vuoksi. Unohtamatta 80% vodkaa...

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Mukana ollaan!

Ja varmaan joudun änkeen Tampereen mafian/valaskerhon kanssa samaan hyttiin.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Mukana ku peräpukama !

Varaan yhden LUX hytin ( ellen sitten Seniorin kanssa samaan ? )
Onpa muuten helvetin hyvän päivän JanJ kehittänyt matkaa varten ! Silloin on nimittäin Mailan päivä ( 17.5.) ja seuraavana päivänä ( 18.5. ) on Erkin päivä eli voi olla ihan " erkkinä " koko päivän ! Loistavaa !

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Mukana ku peräpukama !

Onpa muuten helvetin hyvän päivän JanJ kehittänyt matkaa varten ! Silloin on nimittäin Mailan päivä ( 17.5.) ja seuraavana päivänä ( 18.5. ) on Erkin päivä eli voi olla ihan " erkkinä " koko päivän ! Loistavaa !

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Mukana ku peräpukama !

Viestin lähetti Brewer

Varo, ettei pukamat repeä. Hytissä on parivuode, ja siihen kun ängetään nämä kaksi herraa reilun kolmen/neljän promillen humalassa, niin sitä voi käsi lähteä ihan vahingossa hapuilemaan....YÖK YÖK YÖK!!! hyi hemmetti :) :) :)
notcool,notcool,notcool

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Mukana ku peräpukama !

Viestin lähetti Korak
Varo, ettei pukamat repeä. Hytissä on parivuode, ja siihen kun ängetään nämä kaksi herraa reilun kolmen/neljän promillen humalassa, niin sitä voi käsi lähteä ihan vahingossa hapuilemaan....YÖK YÖK YÖK!!! hyi hemmetti :) :) :)
notcool,notcool,notcool

Jumalessus, täällähän on poikarakkausparitustoiminta käynnissä. Jannu yrittää tyrkyttää omia tapojaan toisille. Freezzzing.

Ja Brewer: toki hytin saatamme jakaa, muttemme vuodetta Korakin kuvitteluista huolimatta. Palaillaan näihin hyttijutskiin.

JanJ: ei saattane olla kuolleena syntynyt idea varata jo etukäteen jokin yhteinen kokoustila / pubi / allasbaari koko ryhmän käyttöön joksikin aikaa. Pysyy ryhmä sen aikaa yhtenäisenä illallisajan lisäksi, ellemme sitten kaikki ryntää jälleen remontoimaan Oloneuvoksen kajuuttaa. Palataan tähänkin.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Mukana ku peräpukama !

Viestin lähetti Senior

JanJ: ei saattane olla kuolleena syntynyt idea varata jo etukäteen jokin yhteinen kokoustila / pubi / allasbaari koko ryhmän käyttöön joksikin aikaa. Pysyy ryhmä sen aikaa yhtenäisenä illallisajan lisäksi, ellemme sitten kaikki ryntää jälleen remontoimaan Oloneuvoksen kajuuttaa. Palataan tähänkin.
En ole JanJ, enkä edes vastaa hänen puolestaan vaan omasta puolestani, vaikka ei minulta mitään kysyttykään...........
Hyvä idea Senior. Kannatan kokoustilaa jossa pidämme asiallisen seminaarin. Aihe on luonnolllisesti "nainen bisnessmannille keinolla millä hyvänsä". Onhan sitä miestä autettava ja mikä sen parempi paikka on kuin Romantica laiva, ei mikään sanon minä.
Jos JanJ suostuu, tiedän yhden hyvän luennoitsijan aiheesta, hän taitaa olla jonkinlainen naistieteen tohtori tjs...
Niin, että mitäs sanot? :)

terveisin koo

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jhag ilmoittautuu mukaan

Ystävämme Jhag ilmoitteli juuri Bangkokin helteistä, että hänelle on varattava 1 LUX-hytti.

Mitenköhän se on? maistuukohan Thai ruoan jälkeen kunnon venäläisruoka ;)

Senior...ei mitään paritustoimintaa. Laitoin vain varoituksen sanan tuosta vuodetilanteesta.

K

kangaroo

No tätä menoahan rupeavat paatilta LUX-hytit kohta loppumaan. Pitäisiköhän itsekin ottaa sellainen, jos vaikka Rööri tulisi toiselle puolikkaalle köllöttelemään...

No, jos pysytään asiassa niin täytyy katsoa näitä hyttijutskia vähän myöhemmin kun JanJ on saanut hintatietoja ryhmälle kasaan.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Re: Re: Re: Mukana ku peräpukama !

Viestin lähetti Senior
Pysyy ryhmä sen aikaa yhtenäisenä illallisajan lisäksi, ellemme sitten kaikki ryntää jälleen remontoimaan Oloneuvoksen kajuuttaa. Palataan tähänkin.

Taisi jäädä ryntäämättä, sillä kaikki sviitit oli jo varattu. Mukana ollaan, LUX-hytti minulle, kiitos!

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Mukana ku peräpukama !

Viestin lähetti koo

Hyvä idea Senior. Kannatan kokoustilaa jossa pidämme asiallisen seminaarin. Aihe on luonnolllisesti "nainen bisnessmannille keinolla millä hyvänsä". Onhan sitä miestä autettava ja mikä sen parempi paikka on kuin Romantica laiva, ei mikään sanon minä.
Tämähän kuulostaa ihanalta!
Hinnalla millä hyvänsä, halvalla ei saa hyvää. Hattu kiertämään ja repullinen doppelbockia ja durexeja nii eiköhän tampereen rasputin löydä satuprinsessansa.
Tai sit ottakaa mukaan joku elämäänsä kyllästynyt YH. Tulee teille halvemmaksi ;)

Jet-Ace

Jäsen
Mukana

Minulle myös yksi LUX-hytti, kiitos.

Edit: Ilmoitukseni on alustava. Saattaa olla, että olen työn vuoksi risteilyn ajankohtana aivan eri maanosassa ja estynyt osallistumasta. Ilmoittaudun sitovasti asioiden selvittyä.

Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Re: Re: Mukana ku peräpukama !

Hinnalla millä hyvänsä, halvalla ei saa hyvää. Hattu kiertämään ja repullinen doppelbockia ja durexeja nii eiköhän tampereen rasputin löydä satuprinsessansa.
Tai sit ottakaa mukaan joku elämäänsä kyllästynyt YH. Tulee teille halvemmaksi ;)
Den första, keinolla millä hyvänsä. Äläpäs vääristele, "maksullisiin" ei pidä sortuman. Seminaarissa harjoitellaan demonstraatioita ja hiotaan sitä viimeistä silausta joiden taitojen avulla saat naisen kuin naisen polvilleen. Tulet huomaamaan että homma on erittäin helppoa kun on hyvät opit.

Terveisin koo

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Mukana ku peräpukama !

Hinnalla millä hyvänsä, halvalla ei saa hyvää.

Aloita vaikka sillä, että jätä ''Anna edes säälistä!'' T-paita himaan.
:)

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti theref
Eikös se Poison ainakin ollut siskonsa kanssa lähdössä?

Joo, olinhan minä lähdössä. Mutta sisko ei oikein meinannut lämmetä. Tosin olen erittäin vakaissa aikeissa puhua hänet ympäri. Jos ei muuta, niin maksan molempien matkat, hih. Noh, on tässä onneksi vielä muitakin oljenkorsia tiedossa, jos siskoni alkaa liian hankalaksi. Katsellaan, vaikka rehellisyyden nimissä onkin sanottava, että hyvin epätodennäköiseltä minun mukaan pääsemiseni tällä hetkellä vaikuttaa. Tosin on niitä ihmeitä tapahtunut ennenkin, ja toivoa on niin kauan, kun pelikellossa on aikaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy