Kauden 2018–2019 Kick-off 27.4. – liveseuranta-, spekulaatio- ja tunnelmaketju

  • 29 454
  • 249

Grand-Pierre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Blackburn Rovers
Haukkukaa negatiiviseksi, mutta jos tulee vain Lehtinen, Cornet, Nenonen ja jotkut junnut, se lähinnä vituttaa. Se toimistohuhu isoista kaloista ainakin jäisi toteutumatta.

Niin no eiköhän totuus ole lähellä tuota, ei mopolla mennä kuuhun. Toki Nenosta tuskin julkaistaan tänään jos nyt edes on tullakseen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sieltä voi tulla tosiaan hokijargoniaa, joten ehdotan että kuka vain sen voittaakin, niin hänen pitää ottaa homma haltuun. Tässä muutama hyvä kysymys ja toteamus vinkki:

- After liking some pussy, do your beard smell like fish?
- I have heard that hockey players penis curvature is same than hockey sticks blade curvature. Is it true?
- Did your parents gave your name because you look like phillippine?
- So you are French eh? I know some french too. Pierre lemuaaa. Gusi lorrisee. Ööhöhöö.
- So you are from Qebab, how it was growing there?
- So you fucked up your hand last time when you played here. How it was masturbate with left hand almost one year?

Ja kaikkiin noihinkin kysymyksiin tulee luultavasti jo toimistolla opeteltu vastaus: "if I play somewhere in Finland, that team will always be eichpiikei"
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Haukkukaa negatiiviseksi, mutta jos tulee vain Lehtinen, Cornet, Nenonen ja jotkut junnut, se lähinnä vituttaa. Se toimistohuhu isoista kaloista ainakin jäisi toteutumatta.

No itse en odottele isompia nimiä, mutta toivoisin että ainakin ne isommat aukot rosterissa (ykkös -sentteri, -laituri ja -pakki) olisi täytetty. Mitä nyt entisiä kick-offeja muistaa, niin kyllä jengi aika hyvin on ollut jo kasassa tässä tapahtumassa. Isommista nimistä toki Lalli tuli aikoinaan myöhemmin, mutta siihen oli syynsä.
 

Ralph

Jäsen
No itse en odottele isompia nimiä, mutta toivoisin että ainakin ne isommat aukot rosterissa (ykkös -sentteri, -laituri ja -pakki) olisi täytetty.
Näillä huhuilla jää ykkössentteri ja -pakki tulematta.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kärppien Miika Koivisto Aamulehden mukaan Dinamoon. Menisiköhän sinne paikkaamaan toista suomalaista? ;)
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse kyllä odotan jo varmojen, Nenosen ja Cornetin lisäksi yhtä nimekästä pelaajaa. Esim. Vincour tai Santala kävisi oikein hyvin. Ja onhan ihan virallisestikin aiemmin toimiston taholta todettu, että nyt satsataan laatuun määrän sijaan. Kyllä aidosti myös uskon, että kolmeen "kovaan nimeen" on myös resurssit olemassa.

Ainahan nämä odotuksen tuppaa liian isoiksi nousemaan ja sitten tulee se fiilis, että "tässäkö tämä nyt oli?", vähän, kuten viime vuonnakin kävi. Mutta osasta niistäkin etukäteen tuntemattomista pelaajista jäi lopulta kauden mittaan hyvä fiilis.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Perkele, kun oon niin kahden vaiheilla, jotta lähtisikö sitä fillaroimaan hallille, kun toi kelikin näyttää noin paskalta vai röhnöttäisikö sitä kotisoffalla käsi munissa ja seuraisi intterwebbiä.

Jos mä lähden, niin onkohan pyttipannua varmasti riittävästi?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Perkele, kun oon niin kahden vaiheilla, jotta lähtisikö sitä fillaroimaan hallille, kun toi kelikin näyttää noin paskalta vai röhnöttäisikö sitä kotisoffalla käsi munissa ja seuraisi intterwebbiä.

Jos mä lähden, niin onkohan pyttipannua varmasti riittävästi?

Mee räpläämään ittees hallille. Eli molempi parempi.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Hämeenlinnaa lähestyttäessä keväinen auringonpaiste on vaihtunut paksuun pilvipeitteeseen ja vesisateeseen. Onko tämä enne?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Instassa oli kysytty asiaa kick off mainoksen yhteydessä ja vastaus oli, ettei livelähetystä ole valitettavasti tänä vuonna

Olisi varmaan todella työlästä tehdä insta/fb live edes osittain, vaikka vain uusien pelaajien julkistamisen ajaksi. No, ehkä Kerho vielä joskus pääsee 2010-luvulle!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Ja onhan ihan virallisestikin aiemmin toimiston taholta todettu, että nyt satsataan laatuun määrän sijaan.

Missä?

Kysyn, kun en muista.

"Virallisesti" on vähän voimakkaasti ilmaistu, mutta itse olen tämän tiedon omaksunut siitä, kun palstalainen @Letang58 ilmoitti hänelle toimistolla sanotun näin. Toimistolta on peräisin myös se tieto, että 4-5 pelaajaa tulee kick offissa. Mitään virallista tiedotetta tai painettua juttua tästä ei kyllä ole ollut, joten uskoo ken uskoo.

Illalla ei sitten tarvi enää uskoo, kun jäljelle jää vain tietoo.

Pieni pelko tässä itselläkin perseessä, että vahvistukset jää noihin Cornetiin ja Nenoseen, minkä lisäksi tulee sitten jotain kehitysprojekteja. Toisaalta tuo "tieto" runsaammasta laadusta määrän sijaan on ajalta ennen Cornetin pöllähtämistä huhuihin. Tuskin siis pelkän Nenosen hankintaa vielä luonnehdittaisiin isona parannuksena viime kick offiin.

Kyllä sieltä joku kiva ylläri tulee, sellainen kutina on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös