Instaan lisätty kuva päättömästä leftin miehestä, bauerin kassi takana, onko JYPin värit? Ketään hallilla reenejä vakoilemassa?
Janne Tavi? Pelaa leirillä.
Instaan lisätty kuva päättömästä leftin miehestä, bauerin kassi takana, onko JYPin värit? Ketään hallilla reenejä vakoilemassa?
Sitten vähän enemmän huhuna Oskari Lehtinen.
Pelasi Norjassa viime kaudella 18 peliä, montakos sikäläisessä sarjassa normaalisti pelataan ja miksi lukumäärä oli noin vähäinen (niin ja tietysti myös viisi peliä pleijareita).
Miehellähän meni käsi hajalle kun täällä pelasi kaudella 2016-17. Meni operaatioon kauden päätteeksi ja jostain lueskelin, että toipuminen vei melko pitkään ja sen vuoksi ei ehtinyt pelaamaan kuin 18 peliä Norjassa viime kaudella.Pelasi Norjassa viime kaudella 18 peliä, montakos sikäläisessä sarjassa normaalisti pelataan ja miksi lukumäärä oli noin vähäinen (niin ja tietysti myös viisi peliä pleijareita).
Ei muuta kuin Kerhon favebookin arvailemaan, että kenestä on kyse.
Itse en ainakaan tänään odota muitakun edellä mainittua kolmikkoa (Cornet, Nenonen ja Lehtinen) + sitten muutama edellisvuosien tyylinen junnu haku. Toki aina olisi kiva yllättyä.
No ei todellakaan, ja lisäksi ne resurssit ovat vieläpä harvinaisen rajalliset.Ja korostan että mitään tietoa minulla ei ole, mutta tiedän jo että porukka tulee aina tässä kohtaa pettymään niin muistakaa hyvät ihmiset että tässä ei operoida millään kärkijengien rahoilla.
Kyllä niitä varmasti kokoajan etsitään, mutta ei niitä nyt kannata hommaamisen ilosta ensimmäistä vastaan tulijaa ottaa että ihmisille tulisi hyvä mieli kick offissa. Varmasti tulee kesän aikana, mutta tuntuu ihmisillä lähtevän hirveelle laukalle aina näissä ja sitten ulistaan kun ei tullukkaan kaikkia.Kyllä mä ainakin odotan, että Kerholla on Ykkössentteri ja ykköspakki (Lehtivuoren korvaaja) ennen kesää. Voi jäädä musta pekka käteen jos näitä kattelee sitten elokuussa.
Saako näitä kulmapalasia etsiä jo talven aikana ja kiinnittää ennen kesää? Kuten nyt noin 90 prosentin kanssa pelaajista tapahtuu. Toukokuussahan on ihan oikeasti enää aika vähän laatupelaajia tarjolla.Kyllä niitä varmasti kokoajan etsitään, mutta ei niitä nyt kannata hommaamisen ilosta ensimmäistä vastaan tulijaa ottaa että ihmisille tulisi hyvä mieli kick offissa.
Kannattajien ulina mainittu.Varmasti tulee kesän aikana, mutta tuntuu ihmisillä lähtevän hirveelle laukalle aina näissä ja sitten ulistaan kun ei tullukkaan kaikkia.
Kyllä mä kanssa jätän tuon arvailun sellaisille jotka haluaa silleen no homosti Cornetin kanssa lounaalle. Itse en välttämättä lukeudu niihin henkilöihin. Mitähän mä sille ees sanoisin? Sekoilisin jotain omiani ja unohtaisin puhua varmaan englantiakin, sitten ruokakin olisi kuitenkin jotain hernerokkaa ja vituttais että lähti. Huomaatko ressi tuli vaikka en ole osallistunut, joten en osallistukkaan. Mukin olisin kyllä voinut huolia ennemmin.Ei muuta kuin Kerhon favebookin arvailemaan, että kenestä on kyse.
"So Philippe. You like live in Finland?"Kyllä mä kanssa jätän tuon arvailun sellaisille jotka haluaa silleen no homosti Cornetin kanssa lounaalle. Itse en välttämättä lukeudu niihin henkilöihin. Mitähän mä sille ees sanoisin? Sekoilisin jotain omiani ja unohtaisin puhua varmaan englantiakin, sitten ruokakin olisi kuitenkin jotain hernerokkaa ja vituttais että lähti. Huomaatko ressi tuli vaikka en ole osallistunut, joten en osallistukkaan. Mukin olisin kyllä voinut huolia ennemmin.
JUURI NYT
Hämeenlinnan pohjoispuolella havaittu synkkiä pilviä. Tyyntä myrskyn edellä vai huono ennen illan julkaisuihin liittyen?
Liitteenä kuva.
Täämä menisi oikeasti niin että ensin loukkaisin jalkani niissä ravintolan portaissa kun silmieni käyttäessä kaiken ajan yrittämään havainnoida Cornetin sijaintia ravintolassa astuisin ohi portaasta ja loukkaisin sääreni. Seuraavaksi polttaisin kieleni siellä ruokalassa kun paniikissa lappaisin tavaraa suuhuni ettei tarvitsisi sanoa mitään fiksua. Tätä sitten parantaakseni kaataisin suuhuni vettä liian kovalla tahdilla ja kun veto loppuisi tuosta järjestelmästä niin loput olisi sitten sylissä. Siinä sitä sitten nolona pyyhkisin vaatteitani ja keskustelusta ei tulisi enää yhtään mitään. Ruokakaan ei palaneen kielen kanssa maistu ja puhekkin siitä kärsisi. Lähtisinkin siis etsimään kahvia edes pelastaakseni vähän tilanteesta. Sen kupin saisin tietenkin lipeämään siltä lautaselta sisältöineen Cornetin syliin. Vaikka kylmä kahvi kaunistaa, niin kuuma kahvi munilla ei saa kuin kiroilemaan, joten seuraava episodi olisikin tarjoutua hieromaan paperipyyhkeellä Cornetin nivusien aluetta. Tämä voisi olla hieman vaivaannuttavaa ihan jokaisen osapuolen mielestä. No jahka episodista on selvitty lievin palovammoin, niin voisi olla aika pistää homma pakettiin, viimeisenä tietysti kompuroisin niissä ravintolan portaissa poistuessamme ja nappaisin Cornetin kädestä kiinni tukea etsien. Siinä sitten kun aulan pohjalla keräilisimme toisiamme sellaisesta epämääräisestä kasasta, voisimme todeta että minullehan ei käynyt mitään, mutta Cornetilta on jalka poikki yhdestä ja käsi kahdesta kohdasta ja se kausi olisi sitten siinä. Minä taas häväistynä en voisi enää ikinä tulla jäähallille ja joutuisin pyytämään moderaattoreita sulkemaan tilinikin, etten saisi sitä valtavaa määrää vihapostia."So Philippe. You like live in Finland?"
-Not really..
"Ok.. let's eat"
-yeah.
...
"Well, that was good food"
-yeah.
"Ok. Bye!"
-bye