Kauden 2018–2019 Kick-off 27.4. – liveseuranta-, spekulaatio- ja tunnelmaketju

  • 29 239
  • 249

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä otan vedon kiinni kossu/jallupullosta jos lähdet.
Kiitos vaan tarjouksesta, mutta en harrasta vedonlyöntiä enkä uhmapelejä ja alkoholiakaan en käytä enää. Mutta sovitaan, että saat muistutella ihan rankallakin kädellä, jos olen väärässä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikken mitään julkaistujen lisäksi oikeasti odotettukaan, täytyy pettymyksekseen tokaista, että alkupalat oli hyvät. Näitä me otetaan.
Tämä ketju juttuineen oli myös mainitsemisen arvoinen piristys. Kiitos kaikille. Harmi kun itse ultimaattinen huipennus nyt hieman lässähti. Vähän kun olis baarin jälkeen puolikovalla huitaissut väärään reikään, sammunut perään ja petikumppani kavaltaa lompakon.
Ei oo tapahtunut, mutta kaveri kertoi.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Kiitos Terolle lähetyksestä mihin kerho ei pystynyt...vitun surkeaa.

Tällä jengillä uuteen kauteen ja tavoitteleen pudotuspelejä? Ai niin kesän jälkeen katsotaan ulkomaalaisia hylkiöitä mitkä ei muille kelvannut. Joten vahvistuksia luvassa...on vittu surkeaa.

Teijo Räsänen, pantse ja kumpp. hoitavat kerhon tulevaisuutta...on vittu surkeaa.

Espoo United meni konkkaan ja kerho tulee perässä...
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Vili heitteli sellasia passeja viimekaudella, mistä sitten järjestään tuhlaisi junnut ne paikkansa, että jos noissa olisi ollut Nenonen viimeistelemässä, tai Cornet niin tulos olisi ollut murhaavaa. Loppukaudella oli Vili ihan kauheessa iskussa. Ei se mitään ajokoiraa tai pystysuunnan hokia vedä enää, mutta se lätty lähtee ja peliäly on edelleen todella kovalla tasolla. Mä otan vedon kiinni kossu/jallupullosta jos lähdet.
Vilillä on tosiaan peliäly edelleen tallella ja ilmeisesti auttoi saamaan Nenosen Kerhoon, mikä nostaa osakkeita huomattavasti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kiitos vaan tarjouksesta, mutta en harrasta vedonlyöntiä enkä uhmapelejä ja alkoholiakaan en käytä enää. Mutta sovitaan, että saat muistutella ihan rankallakin kädellä, jos olen väärässä.
No mennään tälläisellä vittuilu veto asteella sitten. Käy minulle sekin. Onpahan yksi syy jännittää vielä vähän lisää.
Ymmärsin kyllä Pendon kommentista, että tämä ei välttämättä vielä ollut tässä. Jotain puhetta oli siitä, että on kesää eikä ole kiire ja että ei hosuta.
No fakta nyt vain on että ne pelimiehet on menneet jo. Nyt on sitten jäljellä kaksi koria, ne jotka hakee paikkaa akselilla NHL/KHL ja ehkä putoaa ja sitten joutuu valitsemaan Liigan = liian kalliita ja ne jotka ei ole saaneet mielestään tarpeeksi kovaa palkkaa miltään seuralta = yleensä paskan kauden vetäneet joilla alamäki on jo mahdollisesti alkanut.

Toisessa ei Kerho kilpaile millään ja toisessa korissa olevat vaatisi timanttista scouttausta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pakkikalusto oli viime kaudella surkea. Nyt ainoa muutos siihen on, että ykköspakki on poistunut ja ketään ei ole tullut tilalle.
Näinhän tämä ikävä kyllä on.
Eihän tonne varmaan Lehtivuoren tasoista peluria saada millään, mutta joku sellainen, joka saisi kieko ylivoimalla maalille ja avaussyötön lapaan olis kiva. Muista avuista puhumattakaan.
 

HPKerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täysin ilmainen live-stream, tästä Terolle iso peukku. Tästä nähtiin että tyytyväisiä ollaan kun joku vähän viitsii tehdä jotain. Toimisto olisi voinut tehdä saman noin 3min panostuksella ja täysin ilmaiseksi. Ja jos nyt haluaa parantaa, niin eiköhän siellä olisi kolmijalkaa Toimistolta löytynyt jostain mihin puhelimen olisi saanut kiinni. Tämä vain siksi että Tero olisi voinut kostuttaa kurkkua samalla helpommin.
Toimistolle siis vinkki ensi kaudeksi: Tuokaa sinne valmiiksi se kolmijalka ja pari tuoppia valmiiksi. Mutta Tero taustakommentaattoriksi ehdottomasti! Jos ei Toimistolta löydy niitä 20€, voin itse ostaa sinne sen kolmijalan ja kurkun kostukkeet Terolle!
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Ymmärsin kyllä Pendon kommentista, että tämä ei välttämättä vielä ollut tässä. Jotain puhetta oli siitä, että on kesää eikä ole kiire ja että ei hosuta.

Mä niin tykkään kun sanotaan ettei kiire ja aikaa on. Sitten eletään siinä uskossa ja huomataan marraskuussa että juna meni ja kerho jäi laiturille..
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täysin ilmainen live-stream, tästä Terolle iso peukku. Tästä nähtiin että tyytyväisiä ollaan kun joku vähän viitsii tehdä jotain. Toimisto olisi voinut tehdä saman noin 3min panostuksella ja täysin ilmaiseksi. Ja jos nyt haluaa parantaa, niin eiköhän siellä olisi kolmijalkaa Toimistolta löytynyt jostain mihin puhelimen olisi saanut kiinni. Tämä vain siksi että Tero olisi voinut kostuttaa kurkkua samalla helpommin.
Toimistolle siis vinkki ensi kaudeksi: Tuokaa sinne valmiiksi se kolmijalka ja pari tuoppia valmiiksi. Mutta Tero taustakommentaattoriksi ehdottomasti! Jos ei Toimistolta löydy niitä 20€, voin itse ostaa sinne sen kolmijalan ja kurkun kostukkeet Terolle!
No mutta jos ajatusmalli on että sitten ei kukaan tuu kuitenkaan paikalle (ihan saamarin varamana tulee! Tuolla olisi meistäkin jokainen joka yksinekrtaisesti vain pääsee), niin ei kai ne tälläistä riskiä voi ottaa?! Parhaillaan tuollaisella nopealla striimillä yli 200 katsojaa. Minä ihmettelen enemmän ettei joku tullut kieltämään, kuin että jotain positiivista tapahtuisi. Tuo seura tarvitsisi ihan oikeaa tuuletusta, jonkun nykyajassa kiinni olevan vähän tuulettaan rakenteita. Potentiaalia on, Kerho merkitsee todella monelle (kaikesta päätellen) jotain. Vielä kun se seura itse ansaitsisi sen kaiken, niin a vot.

Nytkin olisi voinut vetää vaikka millaset mainokset rullaamaan ruudulle julkistuksien kanssa, ennen ja jälkeen jne. Minä väitän että muissakin seuroissa kiinnostaa tuollaiset striimit. Siellä on mistä vetää, kun olisi vähän uskallusta yrittää.
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Pennanen kyllä nimenomaan vakuutti että verkot ovat vesillä ja muutama aukko on kokoonpanossa täytettäväksi. Koitetaan saada näihin ruutuihin nimenomaan oikeat ja sopivat palaset.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pettymyshän tämä taas oli. Ja vaikka odotukset kovemmat olikin, niin rehellisesti sanottuna tämä oli juuri sitä mitä osasi odottaakin. Ei voi todeta kuin, että heikko on HPK:n vetovoima juuri tällä hetkellä. Toisaalta mitä muuta voi odottaakaan viime vuosien sekoilujen osalta.

Pakkohan tuohon on myöhemmin tulla lisää hankintoja ja ihan kärkiosastolle. Tällä hetkellä ollaan vain sarjaan osallistumassa.
 

HPKerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No mutta jos ajatusmalli on että sitten ei kukaan tuu kuitenkaan paikalle (ihan saamarin varamana tulee! Tuolla olisi meistäkin jokainen joka yksinekrtaisesti vain pääsee), niin ei kai ne tälläistä riskiä voi ottaa?! Parhaillaan tuollaisella nopealla striimillä yli 200 katsojaa. Minä ihmettelen enemmän ettei joku tullut kieltämään, kuin että jotain positiivista tapahtuisi. Tuo seura tarvitsisi ihan oikeaa tuuletusta, jonkun nykyajassa kiinni olevan vähän tuulettaan rakenteita. Potentiaalia on, Kerho merkitsee todella monelle (kaikesta päätellen) jotain. Vielä kun se seura itse ansaitsisi sen kaiken, niin a vot.

Tämä on sitä 10 vuoden takaista koulukuntaa tosiaan. Hyvä esimerkki tästä on verkkokaupat. Dinosaurukset eivät lähteneet verkkokauppa-junaan, koska se vie käyttäjiä kivijalkakaupoilta. Ihan järkevältä sekin peruste saattoi tuntua, sen 6kk kunnes melkein kaikki tajusivat että tuohon junaan olisi pitänyt hypätä heti mukaan. Ja montakos perinteistä kivijalkakauppaa on tässä viimeisen 5v aikana kadonnut kokonaan.

Varmasti ne 10 henkilöä jää pois hallilta kun näkee kotisohvaltakin. Mutta sitten niille vaikka 500:lle (mainos hpk.fi) striimin katsojalle voisi jäädä kesäksi kiva kutina ja vähän helpommin tulisi lähdettyä hallille syssyllä.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tämän vuoden kickoffissa oli jo vähemmän porukkaa kuin viime vuonna. Uskaltaisin väittää, että ensi vuonna ei ole edes tätäkään. Jos Tapparalla olisi pelit jatkuneet niin olisipa siinä ollut nauramista taas kun kickoffissa julkastaan kaksi ynnämuut -osaston jantterin jatkot, Mestisarvan tryout ja epäonninen kanukki. Ikävä sanoa, mutta ollaan nyt aika lähellä Jukureiden tasoa näissä hankinnoissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tämä on sitä 10 vuoden takaista koulukuntaa tosiaan. Hyvä esimerkki tästä on verkkokaupat. Dinosaurukset eivät lähteneet verkkokauppa-junaan, koska se vie käyttäjiä kivijalkakaupoilta. Ihan järkevältä sekin peruste saattoi tuntua, sen 6kk kunnes melkein kaikki tajusivat että tuohon junaan olisi pitänyt hypätä heti mukaan. Ja montakos perinteistä kivijalkakauppaa on tässä viimeisen 5v aikana kadonnut kokonaan.

Varmasti ne 10 henkilöä jää pois hallilta kun näkee kotisohvaltakin. Mutta sitten niille vaikka 500:lle (mainos hpk.fi) striimin katsojalle voisi jäädä kesäksi kiva kutina ja vähän helpommin tulisi lähdettyä hallille syssyllä.
Niin ja mikä parasta ne tuntisi kuuluvansa siihen porukkaan. Ei tuonne nyt varmaan kukaan lähde vain sen takia että pari nimeä julkaistaan, se on vain osa syy. Se tunnelma, yhteinen kokoava voima yms. ne on todella vahvoja syitä tuonne lähteä näiden nimien ja huutokauppojen päälle. Nimet nyt voi kyllä lukea vaikka jatkoajasta jonkun 30 minsan viiveellä. Jos se olisi syy niin ei tuolla olisi ketään. Kyllä ne syyt on ihan muualla, siinä sosiaalisessa HPK tapahtumassa. Nyt siitä ei vaan saada läheskään kaikkea mahdollista irti. Nyt olisi voinut pyöritellä striimissä kausarimainoksia suoralla paina tästä linkillä mikä olisi ohjannut verkkokauppaan yms. Potentiaalia on aivan saamaristi, jos sitä tajuaisi edes olevan olemassa.

Tuo vaan vaatisi vähän miettimistä, enemmän haastatteluja, enemmän highlighteja, kilpailuja yms. kaikkea sellaista millä siitä tekisi todella mukavan tapahtuman. Alku oli todella hyvä, tehtiin jotain uutta. Sitten vaan se meni kuten Kerhossa nää menee AINA! sen jälkeen kun jotain uutta on tehty niin se joko jää siihen samaan muottiin tai se vähion äänin hylätään. Mikään ei kehity, parane, sille anneta panostusta yms. jos se ei ole välitön super hitti ja sitten sekin jää junnaamaan siihen yhteen konseptiin ja mitään ei muuteta kunnes sekin menettää mielenkiintonsa.
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Kyllä ne syyt on ihan muualla, siinä sosiaalisessa HPK tapahtumassa. Nyt siitä ei vaan saada läheskään kaikkea mahdollista irti. Nyt olisi voinut pyöritellä striimissä kausarimainoksia suoralla paina tästä linkillä mikä olisi ohjannut verkkokauppaan yms. Potentiaalia on aivan saamaristi, jos sitä tajuaisi edes olevan olemassa.

Tärkeää olisi muistaa ettei näitä hommia millekään nettikannattajille tehdä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tärkeää olisi muistaa ettei näitä hommia millekään nettikannattajille tehdä.
Just näin! Kiitos kun alleviivasit tämän.

Edit. lisätään nyt vielä että mun euro kun on vähemmän euro kuin jonkun muun euro.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä niin tykkään kun sanotaan ettei kiire ja aikaa on. Sitten eletään siinä uskossa ja huomataan marraskuussa että juna meni ja kerho jäi laiturille..
Pelkään kyllä ihan samaa. Ilmeisesti yritetään alekorista tehdä löytöjä. Semmoinen hiukan hermostuttaa: harvoin onnistuu.
 

HPKerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tärkeää olisi muistaa ettei näitä hommia millekään nettikannattajille tehdä.

No tämä on kyllä ollut se Kerhon trendi pari viime vuotta. Sunnuntai-illan Hockey Night, oranssit puvut ja teksti-tv:n kautta otteluseuranta takaisin jos ei hallille tule :)

Luotan kuitenkin että Kerho kehittyy tässä(kin) ensi kaudeksi. Muuten joutuu jo miettimään jaksaako itsekään siellä hallilla käydä. Yli 200km per peli ajamista kuitenkin ja 15 reissua taidettiin menneellä kaudella tehdä pojan kanssa Rinkelinmäelle vaikka menestys oli mitä oli :)
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No tämä on kyllä ollut se Kerhon trendi pari viime vuotta. Sunnuntai-illan Hockey Night, oranssit puvut ja teksti-tv:n kautta otteluseuranta takaisin jos ei hallille tule :)
Sä unohdit radiojannen! Sen lähetyksiä yritetty saada kuulumaan Kosovoa myöten. Aikana kun ei muitakaan vaihtoehtoja ollut, mutta perkele se se vasta olikin kun joku kehtasi radiosta kuunnella. Olisi pitänyt hallille mennä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ikävä sanoa, mutta ollaan nyt aika lähellä Jukureiden tasoa näissä hankinnoissa.
Jep, mutta jonkin verran edellä silti onneksi kuitenkin. Vielä.

Toisaalta esim. KooKoo meni - rehellisyyden nimissä - paperilla jo viime kaudella heittämällä Kerhon ohi Keräsen, Björkstrandin, Kähkösen, Strömwallin, Newtonin ynnä muiden sopimuksin.
 
Viimeksi muokattu:

HPKerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sä unohdit radiojannen! Sen lähetyksiä yritetty saada kuulumaan Kosovoa myöten. Aikana kun ei muitakaan vaihtoehtoja ollut, mutta perkele se se vasta olikin kun joku kehtasi radiosta kuunnella. Olisi pitänyt hallille mennä.

Radio Janne on näin 0 päivää Hml:ssa asuneena ihan outo juttu. Joskus köyhänä opiskelijana sitä etsin kun ei ollut mitään Ruutuja tai varaa niihin ja joskus muistaakseni sieltä kuuntelinkin peliä, kai :)
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Radio Janne on näin 0 päivää Hml:ssa asuneena ihan outo juttu. Joskus köyhänä opiskelijana sitä etsin kun ei ollut mitään Ruutuja tai varaa niihin ja joskus muistaakseni sieltä kuuntelinkin peliä, kai :)

Ainakin viimeisillä kausilla ennen Urhoja ja Ruutuja oli Jannella nettiradio josta pystyi kuuntelemaan. Kyllä etäkannattajan sydäntä lämmitti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Radio Janne on näin 0 päivää Hml:ssa asuneena ihan outo juttu. Joskus köyhänä opiskelijana sitä etsin kun ei ollut mitään Ruutuja tai varaa niihin ja joskus muistaakseni sieltä kuuntelinkin peliä, kai :)
Janne oli etäfanille kova juttu noina Hockey Night aikoina, ainoa tapa kuunnella peliä ja tietää missä mennään. Oli todella kovassa käytössä allekirjoittaneella vielä sen 10-18v sitten. Joka pelin (no lähes) aikana oli sauna lämmin ja Janne pauhasi kun allekirjoittanut sauno. Jäähdytellessä sitten koneen ääressä ja ne oli hienoja aikoja nekin. Kaikki pois suoraan Kerholta, paskat etäfanit saatana. Olisi se 2006:kin ollut vähän toisella fiiliksellä ilman sitä Jannea, vasta finaaleita ja muutama muu näkyi yleensäkkään millään ilveellä. Janne sai sen(kin) kauden tuntumaan omalta.

Mutta kuten sanoin, mun euro on vähemmän kuin se euro mikä tulee joltain joka siellä paikalla käy joka matsissa. Ilman minua Kerholla menisi varmasti paremmin. Ikinä en ole yhtään tukenut ja euroakaan seuraan laittanut, kuppostakaan kahvia juonut ja yhtään fanitavaraa en omista. Olen siis paska jätkä, kun elämä vei muille paikkakunnille ja silti oranssi sydän jäi niiltä junnuvuosilta.

Tuolla joku Kärpät päätti jäädä etäfanien kanssa juhlimaan Tampereelle. Vittu mitä porukkaa, eihän ne mitään seuralle tuo kun ne on etäfaneja!
 
Viimeksi muokattu:

HPKerho

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaikki pois suoraan Kerholta, paskat etäfanit saatana.

Säälittävä ääneen naurahtaminen puhelimen äärellä suoritettu täällä :)

Oliskohan sitä nyt joku 25v etäfanina takana ja nyt vasta alkaa tajuamaan että väärin kannatettu, huono minä. Ja poikanikin perskules tartutin samaan sairauteen. Ei tartte taivaan porteilla miettiä mikä ovi avautuu :)
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Säälittävä ääneen naurahtaminen puhelimen äärellä suoritettu täällä :)

Oliskohan sitä nyt joku 25v etäfanina takana ja nyt vasta alkaa tajuamaan että väärin kannatettu, huono minä. Ja poikanikin perskules tartutin samaan sairauteen. Ei tartte taivaan porteilla miettiä mikä ovi avautuu :)
No tuskin voit väittää että Kerho ja muutama palstalainen on ihan hirveästi tehnyt sen eteen että sinua voisi arvostaa kuten muitakin? Minä en ole koskaan tykännyt mistään pippelivertailuista että kuka maksaa ja tukee eniten. Jokainen tukee, elää ja kannustaa parhaansa mukaan ja jokaisen euron pitäisi olla positiivinen juttu. Ei vaan vieläkään ole mennyt viesti perille. Ehkä mä jatkan tätä taisteluani tuulimyllyjä vastaan vielä hetken, mutta alkaa jo ihan rehellisesti turhauttamaan. Joko se on aina pois jostain tai ihan se ja sama. Tätä samaa juttua nyt saanut kuunnella aika saamarin monta vuotta. No uhriutumiseni alkaa tästä asiasta riittämään, kannattajat itsessään on ajaneet paljon nykyaikaa touhuun sisään ja se on pelkästään positiivista ja sen väitän tuovan enemmän kuin koskaan vievän.

Se vaan vaatii näitä Teroja ja griilejä huurussa. Kyllä se siellä viivan alla näkyy, jos osaa oikein katsoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös