Siis minä en vastusta kick offia ja toisaalta aina täällä ulistaan kun mitään ei vuoda ja sitten kun vuotaa, niin se vähän kuin pilaa sen kick offin. No Nenosen 2v oli tosi iso plussa. Mutta jos ei jumalauta saada striimiä aikaiseksi ilman Kannattajia tai Teroa joka uhrasi hänen omaa aikaansa ja vaivaansa. Muutoinkin touhu on tuollaista väkinäistä paskaa, niin mikä näissä on idea? Kai se joukkue on tuolla vetään brenkkua ihmisten kanssa?
En mä tiedä, tämä kick off oli ja on hieno idea, porukka on sen ostanut nytkin ihan sikana näytti olevan porukkaa. Mutta sitten se idea on taas vaan jäänyt tuollaisen puolivillaisen asteelle. Mahdollisuuksia olisi oikeasti tehdä vaikka ja mitä. Kyllä se Kerho kiinnostaa, kun siihen annetaan mahdollisuus. Voisi olla vaikka mitä kisaa ja kivaa näissä julkistuksissa kännykän kautta tms. Livenä pitäiis tulla kokonaisuuden ihan ehdottomasti muutenkin ja kyllä siellä pitäisi olla vähän isoa kalaa tarjolla sitten lopussa. Viime vuonna oli oikeinkin positiivinen siinä mielessä että tuli näitä Karjalaisia mistä kukaan ei tiennyt mitään, vaikka isoja kaloja silloinkaan tullut.
Potentiaalia on ihan jumalattomasti tuossa touhussa ja ihmiset yrittää väkisin rimpuilla mukana, mutta kyllä HPK tekee ihan kaikkensa että pääsisi meistä eroon. Minä en vaan ymmärrä.