Narrimaani
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit, Finnish Defence Forces, Ukraine
Se jäänee silloin ainoaksi vaihtoehdoksi! :)
Tätä menoa tavoitteena oleva lopputurnaus saadaan unohtaa.
Kyllä kulkee Jokereilla heikosti ja maalinteko on tuskaa, eipä näyttänyt Teräväisen tuominen ykkösen keskelle avaavan hanoja vaan ainakaan ensimmäisessä pelissä tuolla paikalla vaikka laidoilla oli joukkueen kovimmat maalintekijät Moses sekä Lahti. Tämän takia sitä yhteispeliä pitäisi jauhaa niillä koostumuksilla millä meinataan pelata ja vasta kun koostumukset alkavat toimimaan aletaan varioimaan niitä. No Eavesia ei taideta lepuuttaa siksi että halutaan varioida vaan siksi että Ben on jälleen siirtynyt potilasosastolle.
- Kousa - Miten joku voi kehua tätä hautojaa äsköisen pelin jälkeen? Jumalauta se avaussyöttö kestää 15sekuntia ja yleensä päättyi tänään kiekonmenetykseen tai vastahyökkäykseen vastustajalle, aivan karmaisevaa peliä. Oli alivoimalla meidän ylin mies vastustajan päädyssä muun muassa. Yhtäkän laukausta ei mennyt maalia kohti. Kaikki päin tai ohi sekä menetti pariin otteeseen ylivoimalla kiekon viivassa kun ei laittanut liikkeelle tarpeeksi nopeasti.
Jos ei saada kahta huippusentteriä ja maalivahtia piakkoin sisään niin ollaan kyllä isoissa ongelmissa kun kausi alkaa. Ainiin ja se GM:kin olisi ihan paikallaan.
Me voidaan naapurista vaihtaa päittäin Piiparinen Kousaan. Saisitte kehittyvän isokokoisen sentterin sentteripulaanne ja puolustus olisi edelleen kivikova. Me voitais ottaa se mikkihiiri ihan vaan nostalgiasyistä.
Katsotaan joko saataisiin maaliton putki katki ja ensimmäinen ET-voitto tällä kaudella napatuksi.
Onpahan suhteellisen vahvat kolmos- ja nelosketjut...
12 Steve Moses – 55 Philip DeSimone – 28 Jani Rita
47 Janne Lahti – 86 Teuvo Teräväinen – 43 Nichlas Hardt
14 Tomi Mäki – 22 Juhani Tyrväinen – 89 Antti Tyrväinen
25 Jarkko Ruutu – 32 Riku Hahl – 39 Matti Lamberg
Olenko yksin ajatusteni kanssa?
Kyllä mä mielummin ykkösessä näen Ridan kuin A.Tyrväisen tai Hardtin.
Hardt on jo pari kautta viilettäny sielä hukkaamassa maalipaikkoja niin aika kokeilla muutaki. Uskon kyllä että Ridalla riittää vielä vauhti ykkösessä ja luulen kyllä että jos nyt ei mitenkää erikoisesti kolmikon peli kolahda yhteen niin joku muu ottaa Ridan paikan seuraavaan peliin. Ja mitä A. Tyrväiseen tulee niin mun mielestä sen olis voinu jättää hankkimattakin kokonaan