Hah, jos minun provo oli heikko, niin entäs tämä? Kun heittelet tuollaisia vastineita, niin kannattaisi sitten yrittää edes sellaisia, joita esim. narrit ei harrasta. Vai mitenkä, Jokereissako ei itketä tuomareista tj:tä myöten, painita kulmissa ja roikuta selässä? Jos näin kuvittelet, niin minulle sama lääkitys kuin sinulla. Pumpulissa on varmasti ihanaa elää.
No se viestihän aukesi sulle hyvin. Kuten sanoin, vastasin huonoon provoon kirjoittamalla itse mustavalkoisesti jos se avaisi silmiä siellä päin. Ei tainnut onnistua.
Mitä tuohon tuomareille itkemiseen tulee niin kannatan siinä ehdottomasti nollalinjaa. Kaikki jälkikäteen lehdistölle vinkumiset ja vonkumiset (koskee myös videoitten lähettelyä Liigalle!) olisi syytä jättää väliin, ihan naurettavaa pelleilyä. Tämän olen palstalla aikaisemminkin jo muutamaan otteeseen maininnut, voit tsekata viestihistorian jos tarmoa riittää.
Onneksi organisaatiossa onkin otettu yhdeksi kauden teemaksi tuomareille naputtamisen lopettaminen, kuten Riku Hahl jokerit.comin haastattelussa kerkesi jo mainitakin.
Ja kuten Varis jo totesikin, ei kyllä viime keväinen hierrä sitten pätkääkään. Huomattavasti karvaampia karsiutumisia löyty ihan lähihistoriastakin. Ei nyt kannata itse itseään ihan hirveästi jalustalle nostella vaikka kannuun kaiverrukset (taas!) saittekin.