Poikkeus oli todellakin kyseessä, koska nuo maalit Lennu teki ylivoimalla.
Ketju se on yv:lläkin.
Pitänee täsmentää, että hienoimmalla tosiaan tarkoitin saavutusten sijaan sitä, miltä paperilla näyttää kun ketjussa on Isä, Poika ja Pyhä IFK-henki.
Poikkeus oli todellakin kyseessä, koska nuo maalit Lennu teki ylivoimalla.
Saa ampua tämän alas jos paremmin tietää mutta minulla on sellainen muistikuva että T.Ruutu olisi vuosi-pari takaperin todennut että haluaisi pelata Jarkon kanssa samassa joukkueessa. Eli jos mies sm-liigaan palaisi olisi joukkue silloin Jokerit.
Saa ampua tämän alas jos paremmin tietää mutta minulla on sellainen muistikuva että T.Ruutu olisi vuosi-pari takaperin todennut että haluaisi pelata Jarkon kanssa samassa joukkueessa. Eli jos mies sm-liigaan palaisi olisi joukkue silloin Jokerit.
Sanoi samassa haastattelussa, ettei hänellä ole suosikkeja liigaeuroista, joten mitä tahansa saattaa tapahtua.
Mitään viime lakkokauden pelleilyä en halua nähdä, mutta toisaalta, samanlaisen pelleilyn uhkaa ei ole ilmassakaan, kun mm. Jere, jarkkoruutu ja Sir Pentti ovat sittemmin vaihtaneet maisemaa.
Oman terveytensä ja perhesiteiden säilymisen vuoksi kyseinen vaihtoehto lienee se fiksuin.
Kladno julkaisi tänään sopimuksia (Jagr, Plekanec) ja täytyy myöntää, että mieltä lämmittää ettei Zidlicky ollut taaskaan tässä kasvattiseuraansa suuntaavassa sakissa mukana.
kotiuttaa ainakin Zidlicky, Petrell, Bäckström, T.Ruutu ja O.Jokinen, mikäli nämä liigaan ovat tulossa.
Ei, mutta jostain syystä #3 on meillä vapaana...?
Bäckström-Ortio kaksikko olisi varmasti paras mitä HIFK:ssa on koskaan nähty.
Ei minulla tarkempaa tietoa ole, mutta käsittääkseni Jere ei tuolloin ollut erityinen ongelma.
EDIT: Mulla on kyllä vahva kutina, että Zidlickystä Tomppa ei ole ollenkaan kiinnostunut. Ei ole oikein joukkuepelaaja, eikä toisaalta Tomppa ollut silloin edustuksen kuvioissa, kun Z täällä pelasi.
European Trophy turnauksen ja SM-liigan avauksen antia tarkastellessa on selvinnyt sekin, ettei HIFK:n laituritilanne ole ollenkaan niin hyvällä mallilla kuin ennakkoon ounasteltiin.
Tätä ulkopuolisena hieman ihmettelen. Ei HIFK:lta yhtään (valmista) sarjan top-5 -laituria löydy, mutta Peltonen, Kuhta, Luttinen, Somervuori, Talaja, Pakarinen, Granlund ja kumppanit takaavat mielestäni sen ettei HIFK:n menestys jää ainakaan laituriosastosta kiinni.
Siinä sitä stunttia kerrakseen: Jari Sailio ja Ilkka Vaarasuo Uutiset - HIFK. Vaarasuosta voi antaa peukun ja ehkä Sailiostakin, kun menee sinne neloskenttään sekoilemaan.