Ensinnäkin, muistan katselleeni aikoja sitten Hirson ja Sonkajärven Sonnin yhteistyötä, siinä on ajatukset kohdillaan. Sen kerran kun HIFK kävi Raumalla pitseilemässä, Hirso ja Ile tekivät maalejä käytännössä ajatuksen voimalla.
Samaa olen muistellut itsekin ja ihmettelen kuinka urakalla täällä dumataan I.Pikkarainen, joka on paukutellut sellaiset 20 maalia per kausi ja osan niistä helvetin hienosti yyveessä pakin paikalta rightin jätkänä. Lisäksi kaveri ei ole HMV ja se on nykyään ilmeisesti este HIFK:ssa? Ihan perusjuttuna Pikusta plussat ja miinukset ja kyllä mun mielestäni plussat voittavat. Mitä Hirsoon tulee, on kyllä vähän valmentajallakin peiliin katsomista, jos ei saa hänestä tehoja irti. Nenä Jalonenkaan ei tykännyt erityisemmin Kimistä, mutta se ei estänyt häntä käyttämästä kaveria niissä duuneissa, joissa hän on parhaimmillaan. Ei ammattiurheilu saisi olla "mutku mä en tykkää tosta" -pelleilyä. Ei kaikkien tarvitsekaan tykätä kaikista noin 30 hengen duunipaikassa. Ei jääkiekkojoukkueen tai minkään muunkaan työpaikan tarvitse olla SDP:n auktorisoima Muumilaakso. Hoidetaan hommat hyvin ja vietetään vapaa-aika kukin tahoillaan = oma ihanneduunipaikkani. Ehkäpä juuri siksi olen yrittäjä ; )
Liivik on pelikiellossa, kympit täynnä, Piiparinen rikki.