Pointti oli nimenomaan se, että keskustelupalstalla on kenen tahansa helppo heittää faktoina sellaisia asioita, jotka eivät pidä paikkaansa, koska faktojen todenperäisyys on usein mahdoton selvittää. Ja tarkoitus ei ollut viitata kehenkään nimimerkkiin, kunhan yleisesti lätisen.
Juu, ymmärsin tuon ja halusin vain sanoutua irti siitä, että itse esittäisin jotain asioita
faktoina. Kyllä mä sanon pää pantiksi -pohjalta, kun joku asia on mun käsityskyvyn mukaan fakta. Varakas & co ovat tällaisia asioita, samoin se, että Luceniuksen nimen perässä luki tarkoituksella HIFK. Keskushyökkääjäosioon keräsin nimiä, joita täällä on vilahdellut ja mukana oli muitakin kuin omia spekulaatioitani. Kuten Keller. Lähinnä keskustelun pohjaksi. Riksrakspoksin neuvottelukuviot tiedän vähän turhankin hyvin. Luceniuksen sopimustilanteeksi on EHT:n jälkeen päivitetty Riika ja jotenkin musta tuntuu siltä, että hän kuten PW:kin ovat "Suomessa HIFK" -pelaajia - jotka eivät tule Suomessa pelaamaan. Nolo moka kuitenkin, että Luceniuksen HIFK-kuvio paljastui noin naurettavasti. Jääköön mun puolesta Riikaan, jos siltä tuntuu.
Spekulaatiota on se, että tuleeko maaliin lopulta Tarkki, Riksman tai joku muu. Ja samoin spekulaatiota on se, kenestä tulee se 1-sena. Mun suosikkihevoseni oli Krog, koska jopa HIFK:n tj. Valtanen on antanut ymmärtää, että 1-sentteri tulee Elitserienistä. Kun Krog teki jatkon, siinä meni mun "varmin veikkaus". Perrinin ensi kauden diiliä ei ole vielä julkistettu ja luulisin, että Jyp olisi sen ilmoittanut, jos hän siellä jatkaisi. Eikä sekään ole mikään salaisuus, että myös Lasch, Hodgman ja Dixon kiinnostivat HIFK:ta. Ei tässä ole loppujen lopuksi kovin isoa koria, mistä sentteriä valita. Huolestuttavaa on se, että alempien kenttien jätkiä rupeaa löytymään, mutta 1-maalivahti ja 1-sentteri ovat vielä kiinnittämättä. Näin väitän. Ellei 1-sentteri ole vielä pelaava Perrin. Korjatkaa ja ampukaa alas, pääasia että tulossa olisi hyvä sentteri ja hyvä veskari.
doupille: Näin mäkin olen ymmärtänyt. Vastuu jääköön lukijalle aina spekuloinneissa :D. Asiasta kukkaruukkuun: Onko kenelläkään tietoa Kiben jatkosta?