Hyvä meno Arttu! Siisti maali Bluesin verkkoon.
Max Wärn 1-0
Arttu Luttinen 2-0
Tää on niin tätä... Pojat, tulkaa kotiin....
Hyvä meno Arttu! Siisti maali Bluesin verkkoon.
Mielonen olisi minun mielestäni todella hyvä haku. Vertaan tätä Kousaan kaksi vuotta sitten. Olen seurannut herraa pidemmän aikaa ja näen kaverissa samoja merkkejä kuin Kousassakin oli ja loppu onkin itse herrasta kiinni. Itseluottamus kohdilleen ja harjoittelu motiivi niin kahden kauden päästä taas vuodatetaan tälläkin palstalla.
No mutta katsos frankie-boy, joskus se voi mennä niinkin päin, ettei pelipaikkaa löydy Ässistä mutta se löytyykin brändistä. Elämä on täynnä yllätyksiä! :)
Saamieni tietojen mukaan ainakin maalivahtivalmentajan paikka on hoidossa
HYVÄ!!! Mitään tietoa kuka? Myllys?
Mielonen olisi minun mielestäni todella hyvä haku. Vertaan tätä Kousaan kaksi vuotta sitten. Olen seurannut herraa pidemmän aikaa ja näen kaverissa samoja merkkejä kuin Kousassakin oli ja loppu onkin itse herrasta kiinni. Itseluottamus kohdilleen ja harjoittelu motiivi niin kahden kauden päästä taas vuodatetaan tälläkin palstalla.
Vinkkinä kaikille keskustelijoille. Lukekaa Mikon ketjun alkupään kirjoitukset ja miettikää kannattaako pelaajalle antaa mahdollisuus näyttää omat kykynsä?
Eipä sille Kousallekkaan pelsuissa kunnon pelipaikkaa löytyny, mutta mites kävi ku Nordikselle tuli.. Joo no en tosissaan samaa Mieloselta odota, mutta hyvin se ruutunsa täytti, kun täällä oli lainalla..
Kousa oli nuori lahjakkuus, joka vasta opetteli täällä sitä, millaista ammattilaispelaajan elämä on. Toisin sanoen alkoi tehdä töitä harjoittelun suhteen. On vaikea kuvitella, että Mielosessa olisi samanlaista potentiaalia. Toki mahdollista se on, mutta epätodennäköistä.
Ja lopettakaa nyt tuo naivi lässytys siitä, että joku voisi breikata meillä. Se ei ole mahdollista Matikaisen aikana. Mikään ei ole, joten suunnataan katseet suoraan kauteen 13-14 ja ollaan toiveikkaita.
En nyt suoralta kädeltä dumais Mielosta. Oikeasti kaverissa on potentiaalia, mutta se ei ole oikein realisoitunut. Aika optimistista tosin ajatella, että Mielonen korvaisi mitenkään Kousan, ehkä parin vuoden päästä, jos kaikki alkaa natsaamaan. Puolustuksen runko on kuitenkin rakennettava muiden kuin toivotaan toivotaan tapausten varaan.
Kousa -> Mielonen tapaus on mielestäni täysin identtinen Kousan kanssa, erona toki se, että palataan vähän niinkuin ruutuun A eli Mielonen aloittaa siitä mistä Kousakin. Kaksi vuotta tuossa iässä on pitkä aika jääkiekkoilijalle tällä tasolla jos on halua kehittyä. Täysin pätevä siirto samoilla peloilla kuin Kousankin kanssa, harmi vain että tässä "vaihdossa" palataan jälleen lähtöruutuun IFK:n kannalta.
Anna osoite YV:llä niin voin tuoda sulle lisää tuhkaa, jotka voit ripotella päällesi.
No onhan Mielonen sentään kuulunut maajoukkueeseen U16, U17 ja U18 ja ollut kapteenikin U16-jengissä, joten potentiaali ei ole ehkä realisoitunut? Kaikki eivät etene nousujohteisesti tikkusuoraan ja tulee taantumia.
Ei tuo nyt miltään 'yhden kauden' ihmeeltä vaikuta: Eliteprospects.com - Juho Mielonen
Voisiko tähän viestien paljouteen ottaa hetkeksi koostetta, keitä pelaajia täällä on huhuiltu tulijoiksi ja lähtijöiksi? Listaan alle omat ensimmäiseksi mieleen tulevat, jatkakaa/korjatkaa sitten lisää:
+ Luttinen
+ Varakas
+ Mielonen
+ Tarkki
+ Lucenius
Eikös tuo Pakarinen ole varma? Viime syksynä kovasti oltiin Jonne "samettikäsi" Virtasta tuomassa IFK:hon, mulla ei ole varmaa tietoa hänen tulostaan.
Mielosen kovin mielelläni näen IFK:ssa. Hän on hyvän perustason omaava pakki, jolla on vielä potentiaalia kehittyä hyväksi all round -pakiksi. Jotenkin diggasin hänestä jo viime syksynä Nordiksella, tänne vain!