Ehdottomasti iso tervetuloa takaisin, jos tullakseen on.
Talajan HIFK-soppari ei ole enää pitkään aikaan ollut "jos" -muotoa. Tämä ainakin pitää paikkansa. Welcome!
Ehdottomasti iso tervetuloa takaisin, jos tullakseen on.
Kuka vielä muistaa sen tuntemattoman numerolla #42 pelanneen KiVa-lainan, joka teki heti ensimmäisessä pelissään IFK-paidassa pisteen (syöttö Piiparisen? maaliin vs. Blues)..
Piiparinen nyt ei ole tehnyt liigassa maalia veskarin taakse kuin omiin, olisiko tuon ko. maalin tehnyt Tallberg? Anyway, pointti on oikea, eli Talajalle punaista mattoa Nordiksen oville.
Joo, mutta tuota Tallbergin maalia ei Talaja syöttänyt (Piiparinen syötti), vaan hän syötti muistaakseni Töykkälän maalia Pelicansia vastaan kotipelissä.Piiparinen nyt ei ole tehnyt liigassa maalia veskarin taakse kuin omiin, olisiko tuon ko. maalin tehnyt Tallberg?
Joo, mutta tuota Tallbergin maalia ei Talaja syöttänyt (Piiparinen syötti), vaan hän syötti muistaakseni Töykkälän maalia Pelicansia vastaan kotipelissä.
Kanki on epävarmempi mutta menee silti mun papereissa snadisti ohi ihan vaan kovuutensa ja 'tää on mun aluetta'- maalinedustapelinsä takia. En kuitenkaan epäröisi signata Knockoutia mielummin jos huhut/puheet Kangen kovastsa liksasta pitävät paikkansa.
Mä en nää Piiparisessa mitään, siis yhtään mitään, miksi sitä kannattaisi edes vuotta roikottaa jengissä. Tai no tietysti vuoden sopimus velvoittaa, mutta mun mielestä olis parempi, että Pipari lähtisi hakemaan muualta peliaikaa. antaisin mieluummin vaikka Salmivirralle peliaikaa.
Uskaltaako tätä tänne edes tappouhkausten pelossa laittaa, mutta itseäni hieman mietityttää - kuten jo huhuketjussakin pohdin - onko Hifkille tulossa jonkinlainen "välikausi" ensi vuodesta..?
Markus Granlundin tämän kauden esitykset keskushyökkääjän tontilla eivät kyllä antaneet mitään viitteitä siitä, että kaverista olisi ensi kaudella menestykseen tähtäävän joukkueen toisen kärkiketjun sentteriksi. Toki niitä pelejä sentterin roolissa ei syystä lopulta tullut Makelle kuin muutama, ja noin potentiaalinen nuori pelaaja kehittyy isolla askelilla, mutta silti... xxx-Granlund-Liivik-xxx on hyvin, hyvin kapea sentterikalusto.
En nähnyt kenenkään spekuloinneissa Pöystin nimeä? Onko jotain tietoa hänen ensi kauden tilanteesta? Trio roistoista signaisin ensiksiksi Liivikin sitten Pöystin, Nyholm on tällä kaudella ollut aika vaisu...
Täällä on muuten aina puhuttu valmentajien mukanaantuomasta imusta. KooJiin tullessa ihmeteltiin miksei Kärpistä tullut jengiä, KooJiin osuus siihen nostettiin esille. Eivät halunneet seurata valmentajaa.
Voi että nyt harmittaa Hirson siirto, näkisin hänelle täydellisesti paikan kakkosketjun keskellä.
Voi että nyt harmittaa Hirson siirto, näkisin hänelle täydellisesti paikan kakkosketjun keskellä.