Vetovoimainen kaksikko kuin Pekka ja Pätkä, kun viereisessä leffateatterissa menee uusi Bond.
Olipa huono vertaus. Vertaa historiallista klassikkoa nykyajan kaupalliseen joskin menestyneeseen paskaan. Muuten samaa mieltä tähtiä kaivataan!
Vetovoimainen kaksikko kuin Pekka ja Pätkä, kun viereisessä leffateatterissa menee uusi Bond.
Niinpä... Jossain Lappeenrannassa tällaisesta sulle-mulle -pelleilystä ollaan ehkä ylpeitä, mutta on hiukkasen eri perinteet vaalittavana siellä. Ei kai HIFK:n 12-13 sentään ole tarkoitus olla huono kopio SaiPasta?Ja mä en tosiaankaan haluaisi HIFK:hon demarihenkeä: ei väliä, että meillä ei ole tähtiä, pääasia että tehomme jakautuvat tasapuolisesti monelle taholle ja niinpä kukaan ei tunne itseään alemman kastin työntekijäksi. Siis hyi vittu!
Mun mielestä osuvahko vertaus. Pekkaa ja Pätkää katsovat velvollisuudentuntoisesti vain asialle syvästi vihkiytyneet klassikkoaddiktit / onnettomat sielut tai henkilöt, jotka syystä tai toisesta tykkäävät tuntea myötähäpeää. Mutta kun kuviosta puuttuu Justiina kaulimineen, edes vanhojen aikojen farssia ei saada aikaiseksi.Somervuori-Redenbach on yhtä vetovoimainen kaksikko kuin Pekka ja Pätkä, kun viereisessä leffateatterissa menee uusi Bond.
Hifki on tällä hetkellä kuin pikkukaupungin orkesteri, jossa kapellimestarin nuotit ovat sekaisin, soittajat ruosteessa, ohjelmisto vaiheessa ja orkesteritalo remontissa.
Ja hyvä, että muutkin ovat huomanneet pointin, jonka otin esille jo pari viikkoa sitten: HIFK:n pelaajat ovat pelaajien pörsseissä aivan järkyttävän paskoilla sijoilla. Suomeksi tämä tarkoittaa sitä, että joukkueessa ei ole ainuttakaan SM-liigatason tähteä.
Soppa oli ainakin jonkun tietämyksen mukaan sanonut ettei yhtään lockout pelaajaa joukkueeseen nyt ainakaan vähään aikaan ja Nybari on totellut kyllä kiltisti päävalmentajan toivetta. Ihan järkevää ettei sotketa juttua tuomalla kokoajan uusia miehiä sisään.
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että mitähän JUTTUA ne NHL-miehet tulisivat sotkemaan!?
Vai eikö mulla vaan sarkasmi viisari tällä kertaa värähtänyt...
... ...
Mutta kyllä mä ymmärrän tuon Sopan pointin, kun pelitavan perille menossa on selkeästi vaikeuksia niin se että ukkoja tulee sisään ovista ja ikkunoista ei ainakaan helpota valmentajan työtä.
Nyt on kyllä ihan pakko kysyä, että mitähän JUTTUA ne NHL-miehet tulisivat sotkemaan!?
Vai eikö mulla vaan sarkasmi viisari tällä kertaa värähtänyt...
Sitä paitsi eihän valmentajan ehdoin tahdoin tarvitse sotkea koko pakkaa, kun pari pelaajaa vaihtuu. Sormunenkin voisi yrittää saada edes yhden omalla pelifilosofiallaan toimivan kentällisen, jota ei sitten rikottaisi esim. OJ:n ja TRuutun saapuessa.
Alisuorittaneita pelaajia sen sijaan on aivan liikaa joten Tuomo ja OJ olisi oikein tervetulleita vahvistuksia enkä ainakaan itse valittaisi jos olisin HIFK:n koutsi nyt. Saisinpa ainakin pari alisuorittanutta kaveria poppariosastolle ja ykkösketjun kavereita jengiin. Siihen kun Nybondas ottaisi vielä esim. Skinnerin kolmanneksi lenkiksi niin avot! Meidät top-6 osasto olisi Tuomo - OJ - Skinner ja Makke - Eriksson - Talaja! Mutta jos Soppa ja HIFK:n johto tykkää katsella kun pelaajat ja valmennus alisuorittavat ( tai ehkä valmennuksen taso on tämä ) niin morjens!
Mutta onko järkeä rakentaa toimivia ketjuja lainamiesten varaan? Kukaan ei vielä kuukausi sitten uskonut NHL-lakon kestävän kovinkaan kauaa. Joten mitä järkeä sotkea jo muutenkin kaaoksessa olevaa joukkuetta lisää lainamiehillä, joista ei sitten kuitenkaan ole iloa ku pelataan pleijareita?
Pakarinen, Talaja, Makke ja Ortio.
JHag lisäsi Melartin, itse lisään tuohon vielä Varakkaan. Bubbling under ovat Luttinen, Liivik ja Nyholm, joiden uskoisin esim. Kai Suikkasen valmennuksessa pelaavan omalla tasollaan. On tuossa jo melkein puoli jengiä joita seuraisi, jos puikoissa olisi joku asiansa omaava sälli.Tällä hetkellä joukkueessa on vain muutama joiden pelaamista on ilo katsoa ja ne ovat Pakarinen, Talaja, Makke ja Ortio.
...Petteri Wirtanen...Tuomas Kiiskinen...
Miksi vaan puoli jengiä? Itse vaikkailisin melkein koko jengin pelaavan omalla tasollaan jos jengissä olisi osaava valmennus.JHag lisäsi Melartin, itse lisään tuohon vielä Varakkaan. Bubbling under ovat Luttinen, Liivik ja Nyholm, joiden uskoisin esim. Kai Suikkasen valmennuksessa pelaavan omalla tasollaan. On tuossa jo melkein puoli jengiä joita seuraisi, jos puikoissa olisi joku asiansa omaava sälli.
Juuri tämä on kyseessä. Tuo toinen puolisko jengistä koostuu eläkeläisistä ja valkokauluspelajista, jotka eivät ole ikinä miellyttäneet meikäläistä. Ja onhan siellä vielä yksi Sormusen herran Hobbiti- Somervuori, joka ei kuulu kumpaankaan joukkoon, mutta joka ei vaan sytytä.Vai onko kyseessä se ettei loput vaan miellytä, meni miten meni?
Kun katsoo tuota meidän tämän päivän kokoonpanoa alisuorittajineen ja oravapartioineen, ja samaan aikaan lukee Paul Stasnyn kaltaisten senttereiden menevän DEL-liigaan, niin kyllä tässä pieni vitutus hiipii puseroon.
Miksi vitussa nyt ei edes 1-2 lock-out äijää hommata, niin saataisiin edes vähän viihdettä? Fyrk finns! Redenbach kiertoon, ja lock-out äijä ykköseen.
Ootteko aatellu, että eihän tuohon joukkoon ees ketään hankkiaVeikkaanpa että lähipäivät ovat NHL-neuvotteluissa ratkaisevia pelataanko edes osaa kautta vaiko ei. siksi ei tapahdu ainakaan HIFK;ssa mitään. Jos kausi perutaan kokonaan niin elää pienen pieni toivonkipinä että Nybari EDES yrittäisi vähän parantaa rosteria. Mutta minkäs teet kun valmennuskin on täyttä sheissea?!
Mutta joo, vituttaa se lukea uutisista kun muut liigat haalivat todella kovia nimiä ja meillä Redenbachit ja Somervuoret ovat meidän luottomiehiä.