Huh-huh. Oli varmaankin paras harkkaottelu jossa olen koskaan ollut. Niin kotijoukkueen tasossa, kuin tunnelmassakin mitattuna. Tuli taas todistettua, että ET on ehdottomasti hyvä juttu. Paljon enemmän tästä voitosta sai kicksejä kuin jostain perus runkosarjamatsista.
On taas vaikea lähteä purkamaan peliä, sillä käytännössä jokainen sälli pelasi helvetin hyvin, eikä epäonnistujia voi nimetä. No Nordlund kerran jätti kiekon aivan ilmaiseksi kaverille maalin eteen, mutta muuten häneltäkin kelpo peliä.
Tänään Eero viimeistään vakuutti minut siitä, että on ykkösmaalivahtiainesta. Piti joukkuetta pystyssä ensimmäiset 5 minuuttia, kun sitä eniten tarvittiin ja jengi hoiti toisesta erästä lähtien oman osansa. Bratislava jätettiin tänään kyllä täysin ilman mahdollisuuksia ja numerot kuvaavat mun mielestä pelitapahtumia ihan hyvin. Jokerit vyörytti hyökkäyksiä jokaisella kentällä päätyyn asti ja pakitkin laukoivat tänään kovaa ja hanakasti. Ossin ja AJ:n maalit siitä parhaimpina todisteina. Paikoitellen peli oli suorastaan nautinnollista katsoa ja pari todella näyttävää kuviota jäi realisoitumatta maalien merkeissä. Sillä toki ei tässä tapauksessa ole mitään merkitystä, sillä maaleja tuli ihan riittävästi muutenkin. Erityisen iloinen olen, että maaleja tekivät ne miehet, joille niitä kaikista mieluiten suo. Huikea matsi.
Pakko täällä vielä erikseen kiittää faniosaston panosta tämän illan matsissa. Meteliä pidettiin täydet 60 minuuttia ja muuta katsomoa saatiin hienosti mukaan. Sitä tunsi olevansa osa suurta yhteisöä, kun koko halli huusi Jokereita. Ottelutapahtumat toki olivat kutakuinkin täydelliset hyvän menon ylläpitämiselle, mutta ei se heiltä ole pois. Hatunnoston arvoinen suoritus kuitenkin.
Eurooppaan! Eurooppaan! Eurooppaan...