En kyllä oikein itse tykkää tuosta maalista. Niinkuin Footless sanoikin, niin kovasti tuli tuosta maalista mieleen salibandyrankkarit. Tuollaista hidasvauhtista neppailua en pidä juuri minään, mitä kovempi vauhti, sitä parempi.
En kyllä oikein itse tykkää tuosta maalista. Niinkuin Footless sanoikin, niin kovasti tuli tuosta maalista mieleen salibandyrankkarit. Tuollaista hidasvauhtista neppailua en pidä juuri minään, mitä kovempi vauhti, sitä parempi.
Ristiinleikkaus, pieni toedrag-siirto ohi Weberin lavan ja väärältä jalalta aivan unelmakanuuna yläristikkoon.
Hieno maali, mutta kyllähän kyseessä on niin sanotusti oikea jalka. Leftin pelaajalla "oikea" jalka on vasen ja rightin miehillä päinvastoin.
Miten ihmeessä tätä ei täältä löydy? Stephen Weiss nappaa alivoimalla Adam Larssonin syötön kuin tikkarin lapselta, harhauttaa Brodeurin ja Kris Versteeg hassuttaa kansaa "through the legs"-liikkeellä.
...aivan unelmakanuuna yläristikkoon.
Burmistrov kilautti myös aika nätisti Ducksia vastaan: http://www.youtube.com/watch?v=Vy8EWRabZb8
Aletaanko tästä lähtien tähän ketjuun listaamaan hienoimpina pommeina kaikki hyppytaklaukset?Kronwall taklaa Kesleriä, sääntöjen rajamailla. Kova pommi, josta Kesler aiheestakin vähän kimpaantuu. Pikkaisen siinä jalat nousee ilmaan, mutta ilman sanktioita tästä selvittiin. Tosin Kesler saa jäähyt tilanteesta.
Kesler Kronwalled
Youtube linkki.
Aletaanko tästä lähtien tähän ketjuun listaamaan hienoimpina pommeina kaikki hyppytaklaukset?
"Sääntöjen rajamailla".. Kovin kiemurtelivat Detroitin selostajatkin. Väkisin yrittivät hehkuttaa mutta samalla oikein pursusi äänestä se, että hävetti niitä itseäänkin, kun tiesivät, että laiton taklaus.
Aletaanko tästä lähtien tähän ketjuun listaamaan hienoimpina pommeina kaikki hyppytaklaukset?
minä vaan kysyn, että montako peliä.
NHL vice president of safety Brendan Shanahan reviewed the play and didn't think there was anything malicious about the hit.
Kronwall taklaa Kesleriä, sääntöjen rajamailla. Kova pommi, josta Kesler aiheestakin vähän kimpaantuu. Pikkaisen siinä jalat nousee ilmaan, mutta ilman sanktioita tästä selvittiin. Tosin Kesler saa jäähyt tilanteesta.
Kesler Kronwalled
Youtube linkki.
Onpa kumma, että Red Wingsin virallinen maskotti ei nähnyt taklauksessa mitään pelikiellon arvoista. Shanahanilla on punasiipinen nyrkki aika syvällä siellä. Raukka, aivan väärässä roolissa alkukauden perusteella.
Olisiko sulla heittää lisää esimerkkejä näistä vääryyksistä?
Eri mieltä. Voihan kaikille päähäntaklatuillekin sanoa että "päätä ylös". Ei ole mikään peruste jousijalka-Kronwallille lähteä ponnistelemaan.Minun mielestäni Kronwallin taklaus on kokolailla puhdas.
Ok, jalat nousevat ilmaan
Brutaali taklaus, mutta jalat nousi vähän turhan korkealle, kuten kuvassa näkyy.
Ei pelikiellon paikka, koska päätä ei haettu osumakohdaksi. 2 min ryntäysjäähy jäi Kronwallille tuomitsematta.Tommoset osuman jälkeiset kuvat ei kerro kyllä mitään. Jäähyn paikka se oli, mutta se meni tuomareilta ohitse. Pelikiellon paikka? Ei kait sentään..