Kyllä itse näkisin melkein että kolmossenteri pitäisi joukkueseen viellä saada
Minun mielestäni pitäisi saada vielä se kiekollisesti pätevä ykkös- tai kakkossentteri, joka pystyy antamaan tukensa Hytöselle hyökkäyspäässä. Hytönen on ehkä maan monipuolisin sentteri, joka on samalla etu ja haitta. Hytönen pelaa runsaasti tasakentällisin, alivoimalla ja ylivoimalla. Kuten näissä pudotuspeleissä nähtiin, Dufva joutui peluuttamaan Hytösen puhki, eikä sitä viimeistä terävyyttä enää hyökkäyspäähän löytynyt.
Valitettavasti Makkonen osoittautui juuri niin heikoksi, kuten ennen hänen tuloaan ennakoin. Olkoonkin, että hänellä oli rikkonainen kausi takanaan, mutta itse en uskalla laskea hänen varaansa juuri mitään, varsinkaan hyökkäyspäässä. Harmi, että kaveri ei ole mikään halpa pelaaja.
Kaiken lisäksi laitureista on ylitarjontaa, joten en tosiaankaan ymmärrä, mitä Sopasen hankinnalla haetaan takaa. Kun kyseessä on kuitenkin jossain määrin ailahteleva mielialapelaaja. Mielenkiintoista nähdä kuinka hän pystyy sopeutumaan JYPin vaativaan pelitapaan. Joku sisäinen perverssi minussa ajattelee, että Sopasta kannattaisi kokeilla sentterin tontilla, jos sitä kiekollista sentteriä ei ole tulossa... Jos en ihan väärin muista, Sopanen pelasi nuorempana keskushyökkääjänä.