Mainos

Kauden 2010-2011 hienoimmat maalit, taklaukset ja torjunnat

• 189 385
  • 425

TML

Jäsen
Juuri päättyneessä Leafs-Blues pelissä Mikhail Grabovski teki todella näyttävän rankkarimaalin. Ei vielä videoo ole heittää, mutta kunhan se youtubeen tai nhl.com sivustolle tulee, laitan sen tänne.

Teaserina voin sanoa että Bolts-pelaajia tuo(kin) rankkari varmasti kismittää.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Juuri päättyneessä Leafs-Blues pelissä Mikhail Grabovski teki todella näyttävän rankkarimaalin. Ei vielä videoo ole heittää, mutta kunhan se youtubeen tai nhl.com sivustolle tulee, laitan sen tänne.

http://www.youtube.com/watch?v=6QiqKzkn0R4

Tuossahan tuo. Kaunista, todella kaunista.

Montrealissa Benny Pouliot veti myös tyylikkään Foppa-tyylisen rankkarin. Videota tähän, kun on saatavissa.

EDIT: @Youtube

Grabon kikka oli myös tyylikäs.

Viimeksi muokattu:

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Yön ottelussa Boston-Minnesota nähtiin todellinen huipputorjunta Tuukka Raskilta. Mies suorastaan ryöväsi Havlatilta varman maalin. Katsokaa ja nauttikaa!

Linkki

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Jamie Benn!

Aivan upea maali. Cam Barker jäi kuin tikku sontaan!

E: Ja linkkihän vie NHL.com sivuille.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Täysin puhdas oli. Alkaa menemään jo naurettavaksi tuo Edmontonin omien "puolustus" jokaisen kovan taklauksen jälkeen.

Alkaa mennä juu. Perseellä naamaan taklaaminen on jo suht selvästi taklattavan vastuualueella... :D Hieno pommi oli ja - niin - puhdas.

Täysin puhdas oli. Alkaa menemään jo naurettavaksi tuo Edmontonin omien "puolustus" jokaisen kovan taklauksen jälkeen.
"jokaisen kovan taklauksen, jonka kohteena sattuu olemaan muuan ykkösvaraus Taylor Hall". En minäkään näiden puhtaiden taklausten jälkeisten kahakoiden suuri fani ole, mutta vielä pahempaa alkaa olemaan tämä jeesustelu, mitä näistä aina seuraa jälkeenpäin. Jos joukkue ei tykkää siitä, että heidän tähtiä ja lupauksia ajellaan kylmäksi, heillä on kaikki oikeus käydä taklaajan kimppuun ja ottaa siitä alivoima omalle joukkueelle. Mitä naurettavaa siinä muka on?

Mutta tyylikäs (ja puhdas) taklaus oli kyllä.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vituttaa nämä jeesustelijat jotka itkevät ettei taklauksien jälkeen saisi vähän hanskoja heilutella vaikka olisi kuin puhdas niitti. Se kuuluu minun mielestäni pelin henkeen että omien puolta pidetään. Jos vastustaja hakee otetta pelistä kovilla taklauksilla niin miksi en voisi vastata pudottomalla kinttaat.

Hall kuuluu kuitenkin Edmontonin nouseviin tähtiin ja tulevaisuuden lupauksiin. Jos häntä otetaan kovaa niin tottakai pitää antaa takaisin. Ei silloin käännetä toista poskea.

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers

Niin että jatkossa katsotaan ensin porukalla videolta, että oliko taklaus puhdas vai ei ja sitten sen jälkeen tarvittaessa järjestetään tappelu? Mun mielestä on ihan hienoa, että peleissä on tunnetta mukana ja jos siltä tuntuu, niin mennään puolustamaan kaveria. Vaikka se taklaus puhdas olikin. Pelin aikana ei ehkä kaukalossakaan tule niin paljoa tuijoteltua niitä tilanteita, että voisi varmasti sanoa mikä taklaus on puhdas ja mikä ei. Mä ainakin tykkään ihan spontaaneistakin tappeluista eikä kaikkien tappeluiden tarvitse olla näitä etukäteen tiedossa olevia raskassarjalaisten välisiä.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Niin että jatkossa katsotaan ensin porukalla videolta, että oliko taklaus puhdas vai ei ja sitten sen jälkeen tarvittaessa järjestetään tappelu? Mun mielestä on ihan hienoa, että peleissä on tunnetta mukana ja jos siltä tuntuu, niin mennään puolustamaan kaveria. Vaikka se taklaus puhdas olikin. Pelin aikana ei ehkä kaukalossakaan tule niin paljoa tuijoteltua niitä tilanteita, että voisi varmasti sanoa mikä taklaus on puhdas ja mikä ei. Mä ainakin tykkään ihan spontaaneistakin tappeluista eikä kaikkien tappeluiden tarvitse olla näitä etukäteen tiedossa olevia raskassarjalaisten välisiä.

Nimenomaan. Tämän tyylisiä taklauksia jos ite näen peliä katsellessa niin varmaan yhdeksän kertaa kymmenestä luulen sitä likaiseksi taklaukseksi, mutta onneksi meillä on jatkoajassa sen verta kovat asiantuntijat jotka pystyisivät jopa kentällä ollessa samantien kelaamaan tilanteet päässään. Tota Edmontonin matsia en katsonu, mutta varmasti olisi taas mielenkiinto noussu peliä kohtaan jos oisin tän tilanteen livenä nähny.

Nää turhat kostot on ihan ok niin kauan kuin niissäkään ei mennä törkeyksien puolelle. Enemmän mua vituttais katella jotain muniin puhaltelua silloin kun oman joukkueen nuorta tähteä ajellaan kovaa.

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Kiisteltiin Marjamäki/Kreps taklauksen jälkeen NHL:n avojäätaklauksista. Olin silloin sitä mieltä, että ne on NHL-peleistä karsittu pois. Olen katsonut paljon NHL-pelejä tuon jälkeen ja odottanut edes yhtä avojääpommia näissä katsomissani otteluissa, mutta turhaan. Ei edes Detroitin Niklas Kronwall taklaa komeita avojääpommejaan. Tänä iltana Detroit-Chicago oli NHL-tyylinen, siisti ottelu. Ei avojääpommeja, mutta todella pienistä rikkeistä soi pilli. Esim. Kris Draper taklasi laidassa ohi Chicagon pelaajan koskettaen vain vähän häntä, niin pilli soi. NHL-pelit ovat vauhdikkaita juuri tuon takia, kun avojääpommit puuttuvat ja mailaestot on karsittu pois.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eivät ole NHL-maaleja, mutta laitanpa silti linkin tänne, kun satuin NHL.comissa törmäämään Jurcon akan pojan kikkoihin. Joskus onnistuessaan saattaa suututtaa Boltsin pelaajat noilla.

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
P.K Subban?

Drew Doughty?

OK, ei ehkä mitään ScottStevens -tasoa, mutta laidoista irti heitettyjä niittejä, ja todella kauniita sellaisia.

Nuohan ovat olleet täällä esillä jo jonkin aikaa. Ilmeisesti uutta aineistoa NHL:n avojääpommeista ei ole tullut, vaikka pelejä on ollut kymmeniä noidenkin jälkeen. Omasta puolestani jatkan avojääpommien seuraamista, mutta tosiaan, yhtäkään ei tule tullut vastaani pitkiin aikoihin. Ennenhän esim. Niklas Kronwall pommitti vastapalloon pari kertaa yhtä peliä kohden.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy