Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä se Suomen paras 2-valmentaja HPK:n valmennustiimissä kakkosena, eli Petteri Sihvonen. Mihin hän todella pystyisikään?
Ykkösen valinta onkin aika moisen pahempi juttu... Jukka Jalosta, Jumalasta seuraavaa, ei niin vaan korvatakaan, ikävä tulee jo tässä vaiheessa JJ:tä, herraa, joka kätteli minua:D.
Timo Lehkonen olisi ehkä mojova valinta, mutta jos hän todella on aikaisempienkin viestien perusteella hieman kyseenalainen persoona, josta monet pelaajat eivät pidä, niin en usko, että hän on paras mahdollinen valinta.
Ismo Lehkonen on tehnyt Tuton peräsimessä kovasti töitä,joten hän saattaisi olla kova nimi HPK:n seuraavaksi päävalmentajaksi. Aikaisemmat liigakokemukset eivät kerro paljon, mutta eivät kyllä kertoneet itse JJ:nkään.
Raimo Summanenkin saattaisi olla mielenkiintoinen nimi ja parivaljakko Summanen-Sihvonen saattaisi toimiakin.
Eli itse laittaisin valmentajiksi: Ykköseksi joko Raimo Summasen tai Ismo Lehkosen ja kakkoseksi Petteri Sihvosen.
Mutta milloin järjestetään JJ:n läksiäisjuhla? Tulee mieleen Suomi-Usa- peli jonka jälkeen itse Kurre jätti Suomen valmennustehtävät, hän käveli jäällä iso Kiitos-kyltti kädessään ja kansa itki ja hurrasi. Mutta miten JJ:n kanssa? Ilman muuta hän on ansainnut samanlaisen kohtelun. Mutta runkkarin jälkeen on kiistatta liian aikaista, vai? Jos taas pleijareissa tulee pettymys, niin onko silloin päällimmäisenä mielessä kiittää JJ:tä loistavasta työstä HPK:ssa. Entä mahdolliset mestaruusjuhlat? Onko niissä liikaa muuta, että JJ:n läksiäisjuhlat eivät saa ansaitsemaansa huomiotaan?
No sama se... kunhan tällä kaudella tulee mestaruus ja ensi kaudeksi saadaan sellainen valmentajapoppoo, että kultaketju jatkuu:D.