Siis tuota olisiko sitten mies haluttu pitää täällä?
Tuskinpa ollaan haluttu Johanssonia pitää. Varmaankin Eric on halunnu muualle ja TPS ei oo halunnu Ericin jatkavan. Ilmeisesti niitä vahvistuksia on jossain välissä tulossa ja Morrisonkin ne pari peliä pelaa.
Mun mielestä on pirun hienoa, että kotona pystytään haastamaan kovempiakin vastustajia, moni on ollu v*ttuuntunu tähän tappioputkeen yms. Mutta mun mielestä on pirun hienoa, että asennetta löytyy tällä kaudella. Suunta on siis oikea. Viime kausi oli täyttä perseilyä joka suunnalta, kun kaikki tiesi kuitenkin että sitä potentiaalia on, mutta ketään ei kiinnostanu.
Nyt on realiteetit tiedossa, eikä mulla ainakaan oo suuria odotuksia ottelun lopputuloksen kannalta. Ei futis-tepsikään muutamassa kaudessa vielä huipulle palannut, se on pitkäjänteistä työtä mitä ilmeisesti kaikki ei oo vielä ymmärtäny. Mulle ainakin on tärkeintä, että talous saataisiin kuntoon ja sitä kautta pikkuhiljaa nostettaisiin budjettia ja tietysti annettaisiin nuorille kunnon mahdollisuudet näyttöpaikkoihin aivan kuten Järvinen on nyt saanut.
Moni on siihenkin tarttunu, että luvataan vahvistuksia mutta mitään ei oo kuulunu. Siihen varmaan vaikuttaa se, että hyvää ei saada halvalla mitä nyt yritetään melko varmasti. Totta kai määkin vahvistuksia haluaisin nähdä palloseurassa, mutta en miinustuloksen kustannuksella. Tietysti olis hyvä, että Sutela ei sanois mitään mitä ei pystytä toteuttamaan, mutta ehtiihän se ne vahvistukset hankkimaan siirtotakarajaan asti..