Kauden 2004-2005 positiivisin asia

  • 11 921
  • 116

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat

Edit: Luullaksemme moderaattorien ei sen kummemmin tarvitse selitellä pois editoituja tekstejä, joissa yhdistetään nimimerkkiä ja siviilielämää. Todella röyhkeää tekstiä, Pressiboxi. Tämä on nyt viimeinen varoitus.

Moderaattorit

Ihan vilpittömästi kysyn, että missä määrin esim palloseuran toimijoita voidaan pitää yksityishenkilöinä? Voiko hlö itse edesauttaa ja saattaa toiminnallaan itsensä "julkiseksi". Missä täällä nykyisin kulkee sananvapauden raja?

Anonymiteetti sinänsä on tietysti ykkösluokan prioriteetti mutta vähintään yhtä tärkeänä pitäisin myös Jatkoaika-forumin puolueettomuutta, joka ilmeisen selvästi vaarantuu, jos palstaa käytetään orgaanin propaganda-kanavana. Näen asian siten, että palvellaan kerrallaan yhtä herraa. Todettakoon, etten ole tämän huoleni kanssa yksin.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Ei voi tosiaan kuin ihmetellä, kyseinen henkilöhän on itse puhunut näistä asioista useaan otteeseen, järjestettiinhän viime vuonna jopa kilpailu, jonka voittajalle luvattiin ottelutapahtuma kyseisessä aitiossa. Eikä kenellekään varmastikaan ole tässä vaiheessa enää mikään epäselvyys, että mies tekee Tepsin piikkiin töitä. Kyseisen supersalaisuuden voi käydä toteamassa hc.tps.fi:n artikkeleista.

Se on toki selviö, ettei kenenkään yksityiselämän asioita pidä levitellä, mutta jos minä vaikka itse paljastaisin olevani Seuran päätoimittaja, ei kai siitä puhumisesta nyt voi ketään sen jälkeen enää sakottaa.
 
Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti mission16W
Ei voi tosiaan kuin ihmetellä, kyseinen henkilöhän on itse puhunut aitiostaan useaan otteeseen, järjestettiinhän viime vuonna jopa kilpailu, jonka voittajalle luvattiin ottelutapahtuma kyseisessä aitiossa.

Varmasti suurin osa meistä tietää nimimerkin oikean henkilöllisyyden, mutta ainakaan minä en ymmärrä sitä, että sitä silti pitää ryhtyä täällä huutelemaan suoraan tai epäsuorasti. Minä en hyväksy missään muodossa palstanickin yksityiselämään liittyvien asioiden retostelua palstalla.

Siksi pidän Pressiboxin heittoja jos en sääntöjen vastaisina, niin ainakin erittäin paheksuttavina.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti Jet-Ace
Varmasti suurin osa meistä tietää nimimerkin oikean henkilöllisyyden, mutta ainakaan minä en ymmärrä sitä, että sitä silti pitää ryhtyä täällä huutelemaan suoraan tai epäsuorasti.

Ei Pressiboxi ainakaan minun näkemässäni viestissä mitään oikeita henkilöllisyyksiä maininnut, tosin voi olla, että viestiä oli jo siinä vaiheessa muokattu.

Turha tästä tietenkään sen enempää on vängätä, tapahtunut mikä tapahtunut. Ja olen tosiaan siitä samaa mieltä, että nimien yhdistäminen nimimerkkeihin vastoin heidän haluaan on väärin. Vaikka se ei 99% palstalaisista haittaisi (koska kukaan ei ole heistä kuullutkaan), sille prosentille voi ikävän olon lisäksi tulla eteen työpaikan menetys tms.
 
Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti mission16W
Turha tästä tietenkään sen enempää on vängätä, tapahtunut mikä tapahtunut. Ja olen tosiaan siitä samaa mieltä, että nimien yhdistäminen nimimerkkeihin vastoin heidän haluaan on väärin. Vaikka se ei 99% palstalaisista haittaisi (koska kukaan ei ole heistä kuullutkaan), sille prosentille voi ikävän olon lisäksi tulla eteen työpaikan menetys tms.

Minä olen täsmälleen 100% samaa mieltä. En voi sietää mielipidesensuuria missään muodossa, mutta tuossa yksityisyyteen koskevassa asiassa olisin tosi jyrkkä.

Toki on sekin sinänsä omituista, mikäli kirjoittaa nimimerkinsä takaa sellaista, että joutuu sydän syrjällään pelkäämään nimimerkkinsä paljastumista. Silloin olisi parasta miettiä ennen enterin painallusta.

Ja tuo 1% niitä, joille henkilöllisyyden paljastumisesta aidosti voisi olla haittaa on varmasti suuruusluokkana hyvinkin oikea arvio.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Jet-Ace
Siksi pidän Pressiboxin heittoja jos en sääntöjen vastaisina, niin ainakin erittäin paheksuttavina.

Häh? Edelleenkään ko. nickin henkilöllisyyttä ei ole paljastettu kenellekään, jos kenkä siitä puristaa. Kaikki ko. viestissä olleet asiat ovat olleet aiemmin esillä täällä.

Tämähän nyt alkaa olla täysin vainoharhaista touhua! Olkkariko täällä häärää modena? Ja ovatko Neuvos ja Dreamy... sama asia??

Entä uhkailu yhä kovenevilla rangaistuksilla kun yritin saada edes jotain tolkkua asiaan?
 

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Viestin lähetti Pressiboxi


Tämähän nyt alkaa olla täysin vainoharhaista touhua! Olkkariko täällä häärää modena? Ja ovatko Neuvos ja Dreamy... sama asia??

Entä uhkailu yhä kovenevilla rangaistuksilla kun yritin saada edes jotain tolkkua asiaan?


Huomenata Pb, tänään on SE päivä ja illalla kiekko tipahtaa jäähän.

Ota kuppi kuumaa/rauhoittavaa ettei kierrokset nouse liikaa.
Tiedä vaikka modet(+MIB) järkkää sulle pääsykieltoa The Peliin.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Rosoh
Huomenata Pb, tänään on SE päivä ja illalla kiekko tipahtaa jäähän.

Ota kuppi kuumaa/rauhoittavaa ettei kierrokset nouse liikaa.
Tiedä vaikka modet(+MIB) järkkää sulle pääsykieltoa The Peliin.

Nou worries, mate. Asia on hallinnassa sillä minua on nyttemmin valaistu hyvin mielenkiintoisilla tiedoilla. Minun osaltani kyse oli... ööh, teknisestä sääntövirheestä joka oli kasvaa turhan isoihin mittasuhteisiin molemminpuolisen väärinkäsityksen vuoksi. Päättyköön tämän asian käsittely tähän.
 

Tunari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kauden 04-05 positiivinen/mielenkiintoinen asia on NHL:n työsulku. Todella hienoa nähdä Koivun tasoinen pelaaja tepsissä.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Toivottavasti kauden positiivisin asia on vielä edessäpäin. Se voisi olla pelin oleellinen kohentuminen. Maalivahtipeli on ollut ihan OK tähänkin asti satunnaisia mokailuja lukuunottamatta.

Markku Paukkusen putoaminen kokoonpanosta oli myös hyvä asia. Ikävää silti, että siihen vaadittiin loukkaantuminen.

Muuten ei näytä erityisen hyvältä. Tepsi on valumassa kohti säälipleijareita. Nykyisillä peliesityksillä paras kolmesta -sarja esimerkiksi JYPiä vastaan ei olisi mikään läpihuutojuttu.
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti blackhawk
Tepsi on valumassa kohti säälipleijareita. Nykyisillä peliesityksillä paras kolmesta -sarja esimerkiksi JYPiä vastaan ei olisi mikään läpihuutojuttu.

Jep. Ilves menee porhaltaen ohi muutaman kierroksen jälkeen, kukaan yläpuolella olevista tuskin tippuu. Väittäisin, että Ässilläkin on mahdollisuudet päästä samoihin pisteisiin Tepsin kanssa, mutta se ei kai ole niin todennäköistä kuin edellinen väittämä.Vastaan säälipleijareissa tulee mitä todennäköisemmin joku kolmikosta JYP, Tappara, Blues. Mikäli viime vuosia muistelee niin pitäisin aika todennäköisenä Bluesin kohtaamista. Salonoja kun vielä hankkii muutaman änäritähden Ribeiron rinnalle niin pääsevät mukavasti maksamaan kalavelkoja.

Mitä itse topiciin tulee niin ainut positiivinen asia tällä kaudella on olut Saku.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Veijari
Mitä itse topiciin tulee niin ainut positiivinen asia tällä kaudella on olut Saku.

Olut Saku on toki positiivinen asia, mutta en nyt sitä mitenkään erityisesti liittäisi juuri tähän kauteen tai Palloseuraan yleensäkään.
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Reverent
Olut Saku on toki positiivinen asia, mutta en nyt sitä mitenkään erityisesti liittäisi juuri tähän kauteen tai Palloseuraan yleensäkään.

Samaa mieltä. Olut on hyvää, varsinkin Saku. Ja mitä Tepsin Sakuun tulee, niin ihan hyvä, että MIB Sakun tänne hommas, koska oli pakko, mutta kyllä se juttu miksi Saku tänne tuli, on jossain aivan muussa kun Tepsissä. Se on siinä, että NHL:ää ei tällä hetkellä pelata. Ja siihen ei TPS ole ymmärtääkseni hirveästi vaikuttanut. Nyt kyllä myönnyn mainitsemaan sen, että jonkinlainen ryhtiliike on nyt tällä kaudella pelaajien keskuudessa tapahduttava, koska nyt on vajottu alas ja pelataan juuri sitä kuuluisaa virkamiestä. Ja kauden jälkeen pitänee tulla iso luuta ja homma on rakennettava uusiksi.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti dreamy83
Ja mitä Tepsin Sakuun tulee, niin ihan hyvä, että MIB Sakun tänne hommas, koska oli pakko....

Jaha jaha, muille palstaa lukeville tiedoksi että Mib ei hommannut Sakua. Saku tuli Narvanmaasta huolimatta. Jokke hommasi Zingonin (0+0+0 min).
 

Veijari

Jäsen
Viestin lähetti Reverent
Olut Saku on toki positiivinen asia, mutta en nyt sitä mitenkään erityisesti liittäisi juuri tähän kauteen tai Palloseuraan yleensäkään.

Hehe... toi oli puhdas kirjoitusvirhe. Tarkoitukseni oli kirjoittaa Mitä itse topiciin tulee niin ainut positiivinen asia tällä kaudella on ollut Saku.

Alkaa näemmä huomiset synttärit näkyä jo kirjoituksessakin.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti kausi
Jaha jaha, muille palstaa lukeville tiedoksi että Mib ei hommannut Sakua. Saku tuli Narvanmaasta huolimatta. Jokke hommasi Zingonin (0+0+0 min).

Zingonista vielä en verran että kaverihan ei edes käynyt jäällä (pelissä) Tepsin aikana.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti kopo
Zingonista vielä en verran että kaverihan ei edes käynyt jäällä (pelissä) Tepsin aikana.

Just niin eli 0 maalia, 0 syöttöä ja 0 pelattua minuuttia. Plus-/minustilastossa onnistui. Mahtava hankinta.
 

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
Mietinpä vaan että minkätasoinen pelimies Zingoni oli kun ei kelvannut edes pelicansiin,koska mielestäni pelicans on toisten ylijäämäpelaajista koottu ryhmä joka taistelee paikastaan sm-liigassa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti rivet
Mietinpä vaan että minkätasoinen pelimies Zingoni oli kun ei kelvannut edes pelicansiin,koska mielestäni pelicans on toisten ylijäämäpelaajista koottu ryhmä joka taistelee paikastaan sm-liigassa.

Yliopistotason kiekkoilija, jonka Jokke siis roudasi tosimielessä tänne. Silkkaa avovittuilua.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti kausi
Yliopistotason kiekkoilija, jonka Jokke siis roudasi tosimielessä tänne. Silkkaa avovittuilua.

En ole edes jälkiviisas siinä, kun toistan sen, mitä olen sanonut kauden alusta alkaen. Järkevin teko olisi ollut hakea sitä Elorannan paikan korvaajaa koko kauden kattavalla sopimuksella. Voisin kuvitella, että Valicevicin ja Zingonin poistumisen jälkeen tilanne on muuttunut yhä enemmän ostajan markkinoiksi. Se tulija olisi jo nyt ehditty ajaa moneen kertaan sisälle joukkueen pelitapaan.

Nyt mahdollisen tulijan tapauksessa kautta on joka tapauksessa niin vähän jäljellä, että suurin osa ajasta menisi sisäänajoon. Silti se maalintekijä olisi "must", koska hän tulonsa myötä koko hyökkäyspään kokoonpanot saataisiin muokattua paremmaksi.

Positiivisin asia? Suhteessa odotuksiin (kun oletettiin, että tuo laituri tulee) positiivista asiaa saa etsiä oikein tosissaan. Pelillisesti en sellaista löydä, mutta pelaajistosta ilman muuta Matti Aho ennakkoluulottomalla pelillään ja asenteellaan. Muuten en löydä hakemallakaan kuin tyydyttävästi pelanneita sekä kasapäin alle odotusten pelanneita. Syksyn pelaaja Kiprukin on ainakin tilapäisesti pudonnut tasostaan.

Saku nyt on tietenkin se positiivisin asia, mutta siinä seuran ansiot ovat yhtä tyhjän kanssa. Onneksi eivät sitä sentään onnistuneet sössimään.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Jet-Ace
Positiivisin asia?

Sakun tulon, ei siis vielä pelillisten esitysten, lisäksi positiivisinta on myös se, että Upia ei olla tietääkseni sotkettu näihin ruissalon apuakatemian valtapeleihin. Muiden työtähän kasvitieteellisestä päin onkin hankaloitettu urakalla. Olkaamme tästä rehdistä pelistä iloisia!
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti kausi
Just niin eli 0 maalia, 0 syöttöä ja 0 pelattua minuuttia. Plus-/minustilastossa onnistui. Mahtava hankinta.

KES ei lauennut kertaakaan. Paskan möivät.

Kauden positiivisin asia? Saku Koivu. Tästäkään ei kiitosta kuulu Narvanmaalle, mikä sinänsä kertoo jo paljon siitä, miksi ilon aiheet ovat niin vähissä.
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti kausi
Jaha jaha, muille palstaa lukeville tiedoksi että Mib ei hommannut Sakua. Saku tuli Narvanmaasta huolimatta. Jokke hommasi Zingonin (0+0+0 min).

No joo, on toki ilman muuta selvää että Saku tuli tänne myös muista syistä kuin että MIB hänet tänne olisi houkutellut. Sinänsä muuten uutisointi Sakun tulosta ajoittain jännään aikaan ja paikkaan: Turun Sanomien alainen Aamuset löi sen uutisen kehiin pari päivää ennen kunnallisvaaleja ja toimittaja kehoitti tästä loistohankinnasta johtuen äänestämään Jouko Narvanmaata.

Mikäli tosta zingonista ymmärsin oikein, takana oli "puolittaista" pelaajan etsintää ja että mies kuljeksi ajautuen Tepsiin ja yhtä nopeasti sieltä pois Pekkoihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös