Kauden 2004-2005 positiivisin asia

  • 11 918
  • 116

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Puolusteluja

Viestin lähetti A - P
Toinen juttu on Recchin mahdollinen pelaaminen meillä. Koko juttuhan alkoi Recchin itsensä höpistyä jossain Kanadalaisessa lehdessä pelaavansa täällä. Nyt Ruissaloa pidetään petturina jos näin ei käykkään.

Muistan jostain lukeneeni, että Jukka Koivu kertoi, että hän ei edes kehtaa kertoa kuinka paljon Recchi haluaa palkkaa. Paljasti kuitenkin, että se vastaa kotimaan päivärahaa määrältään.

Jos vaatimus on tuota tasoa eikä miestä hankita, niin olisi jännää tietää miksi. Voisi kuvitella, että megastara Stouni kiskoo kevyesti enemmän.

Kohu ehkä alkoi Recchin jorinoista, mutta kyllä Ruissalostakin on jotain irronnut asian suhteen.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti dreamy83
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Niin kauan kun olen jääkiekkoa ja näin myös Tepsiä seurannut, olen huomannut tämä jatkuvan kitisemisen. Ja olen yhä varsin vahvasti siinä uskossa, ettei se auta yhtään mitään jos ei osata tarjota vaihtoehtoa. Se ei varmasti ole helppo johtaa Tepsin kaltaista organisaatiota. Tietysti, kyvyt pitää olla kohdalla hänelle joka palkataan tuohon hommaan. On tietysti aivan oma lukunsa, miten on tämän nykyisen laita.

Herralla ei tämä sarkasmimittari taida aivan toimia. Autan kalibroimaan:

SM-LIIGA ON TODELLA VIIHDYTTÄVÄ JA HUOMATTAVASTI ELITSERIENIÄ TASOKKAAMPI SARJA! TPS:N JOHTO ON TOIMINUT IHAILTAVASTI PAIKATAKSEEN KESÄLLÄ MENETETYT PELAAJAT.

Kun viisari pamahtaa tuossa kattoon, mittari on kohdallaan ja voit lukea Pyggiksen viestin uudestaan.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Hei Unelmoin yhä 83...

... enkä saata uskoa löytäväni enää takuu varmemmin ihmistä, joka hyppää sinne kaivoon kunhan vain TPS:stä pyydetään. Ei kriittisyyden häivääkään missään kirjoituksissa TPS:n suuntaan , mutta vakuutteluja em. toimista kyllä.

Ei siinä mitään vaikka olisit(olet kyllä) mailman positiivisin kannattaja/TPS:stä kiinnostunut mailman tappiin saakka, mutta on aika pirun paksua tulla tänne Jatkoajan Keskustelupalstoille kitisemään, kun jotkut muut näkevät/kokevat asiat toisin.

On vastenmielistä puolustella Jokereita, mutta muistaakseni viimeksi TPS:ää vietiin kuin kuoriämpäriä niitä vastaan pelatessa. Taloudellisesti emme ole edes samalla viivalla, sillä Jokereiden kiekkopuoli tuottaa kuitenkin voittoa(sekin ilmeisesti viimeksi -0,5) ja halli on kuitenkin kokonaan niiden oma. Kaiken lisäksi -toisin kuin meidän viljasiilo- on Hartwall-areena sijainniltaan erinomainen sekä loistavien yhteyksien päässä(Lähi&kaukojunat,bussit,spårat+lähellä keskustaa).
Se, että koko konserni rakentaa ja suunnitttelee halleja ympäri Eurooppaa ja Hjallis säätää vähän kaikkea samaan aikaan aiheuttaa tuloksellisesti heikomman vaiheen -reilusti tappiollisen- ennen kuin alkavat tuottaa tulosta. Mikäli joskus alkavat on Jokerit Suomen mittakaavassa todella varakas seura, Bluesin lisäksi.

Muistaakseni Jokerien pelaajabudjetti on jokseenkin samaa luokkaa kuin TPS:nkin, mutta esitykset eivät. Sinne ovat lisäksi vielä menossa omat kasvatit Väänänen(taisi pelata jo) ja Selänne.

Ps. Miten TPS:n sivut voivat olla hyvät, jos niiden päivittäminen ei ole? Omasta mielestäni sivut/sivustot, joita ei pidetä jatkuvasti ajantasalla ovat aivan turhat.
 
Viimeksi muokattu:

Annamaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mission16W
Herralla ei tämä sarkasmimittari taida aivan toimia. Autan kalibroimaan:

SM-LIIGA ON TODELLA VIIHDYTTÄVÄ JA HUOMATTAVASTI ELITSERIENIÄ TASOKKAAMPI SARJA! TPS:N JOHTO ON TOIMINUT IHAILTAVASTI PAIKATAKSEEN KESÄLLÄ MENETETYT PELAAJAT.

Kun viisari pamahtaa tuossa kattoon, mittari on kohdallaan ja voit lukea Pyggiksen viestin uudestaan.

Haha! Meni pottulooran jämät väärään kurkkuun tuota dreamy83:n viestiä lukiessa. Huh, 6-0 Pyggikselle... :D Kun dreamy on lukenut uudelleen Pyggiksen viestin, hän voi kiittää avusta mission16W:tä. Tämähän on hauska ketju!
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Annamaila
Tämähän on hauska ketju!

Tosi hauska, ei voi muuta sanoa. Ja mitä pidemmälle väittely jatkuu, sitä hankalammaksi tulee arvoida sitä, onko Dreamy83 trolli, kieli poskella puutaheinää kirjoittava vai ihan aidosti tosissaan. Joka tapauksessa 1. kerta Jatkoajan historiassa, kun TPS:n osiossa meinaa toistuvasti lentää kahvit näppikselle uusia viestejä lukiessa.

No, torstai on toivoa täynnä Sakun oletetun paluun myötä. Perjantain keskustelun aiheet osaan ennustaa 100% varmuudella: Sakusta kirjoitetaan, ottelu on sivuseikka.

Jos viitsisin, niin kaivaisin kaikki seura- ja valmennusjohdon lausunnot keväästä alkaen yhteen. Olisi mielenkiintoista. Mutta kun en viitsi...
 

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Viestin lähetti Annamaila
Haha! Meni pottulooran jämät väärään kurkkuun tuota dreamy83:n viestiä lukiessa. Huh, 6-0 Pyggikselle... :D Kun dreamy on lukenut uudelleen Pyggiksen viestin, hän voi kiittää avusta mission16W:tä. Tämähän on hauska ketju!

Todellakin! Harvoin on Jatkoajan foorumissa jokin aiheuttanut allekirjoittaneessa ns. totaalirepeämisen :)

No ifs no buts, pygmalion latoi Mission16W:n syötöstä dreamy83:sta vastaan taululle rumat lukemat.
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Iceberg
Todellakin! Harvoin on Jatkoajan foorumissa jokin aiheuttanut allekirjoittaneessa ns. totaalirepeämisen :)

No ifs no buts, pygmalion latoi Mission16W:n syötöstä dreamy83:sta vastaan taululle rumat lukemat.


Itse asiassa huomasin nyt vasta itse tuon sarkasmin, tuli luettua tuo pyggiksen viesti uudelleen ja kyllä minä itsekin hieman hymähdin omalle huolimattomuudelleni. =) Pyggis vei nyt niinkuin jäsen H jäsen J:tä.

Yhdeksi kauden positiivisimpiin juttuihin taitaa lukeutua myös tämä keskusteluketju, sillä täällä taitaa käyneen jonkinlainen toistemme pystyyn rykäisemisilmiö. Tiedän, olen hieman kärjistänyt omia näkökulmia, peruasetelman kuitenkin pitäen paikallaan. ;-) Ystävät hyvät, keskustelu nostaa laatuaan ja se on oikea tie. Ja mitä tuosta nimerkin todellisuudesta, on tuo tosiaan julkisuuteen tuotu eräissä tilaisuuksissa. Aina ei tarvi tietenkään olla niin tosissaan :)
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti Jet-Ace
Tosi hauska, ei voi muuta sanoa. Ja mitä pidemmälle väittely jatkuu, sitä hankalammaksi tulee arvoida sitä, onko Dreamy83 trolli, kieli poskella puutaheinää kirjoittava vai ihan aidosti tosissaan.

Jos pakko veikata, niin aidosti tosissaan on. Aina kun luulen löytäneeni idean kirjoituksista tulee kuitenkin helvetinmoinen pommi, joten varmuutta asiasta ei ole. Tsekkailkaa, muuten pölypäisistä teksteistä löytyy välillä selkeästi mietittyä lähestymistä. Kunnes taas jysähtää siansaksaksi.

EDIT: heh ja taas, nyt väittää koko keskustelun olleen huumoria....jumalauta loistokas veto sillasta.

Pygmalionille ehdottomat tyypisteet, loistokas vedätys.
 
Viimeksi muokattu:

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti kausi
Jos pakko veikata, niin aidosti tosissaan on. Aina kun luulen löytäneeni idean kirjoituksista tulee kuitenkin helvetinmoinen pommi, joten varmuutta asiasta ei ole. Tsekkailkaa, muuten pölypäisistä teksteistä löytyy välillä selkeästi mietittyä lähestymistä. Kunnes taas jysähtää siansaksaksi.

EDIT: heh ja taas, nyt väittää koko keskustelun olleen huumoria....jumalauta loistokas veto sillasta.

Pygmalionille ehdottomat tyypisteet, loistokas vedätys.

Olet kyllä taitava sivaltelija. Toivon tuon olevan stand by komiikkaa. Tiedän kyllä joskus kirvoittavani hieman sekavasti mutta en tiennyt, että ihan siansaksaksi. Tämä on oikeasti saamas hieman koomisia suuntaviivoja, mutta pieni naurahdus ei Tepsiläisten skriivaalijoiden keskuudessa tekis lainkaan pahaa. Tulee kitinälle joku vastine, ja se on just mikä kuuluu tän ketjun topikkii!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti dreamy83
Olet kyllä taitava sivaltelija. Toivon tuon olevan stand by komiikkaa. Tiedän kyllä joskus kirvoittavani hieman sekavasti mutta en tiennyt, että ihan siansaksaksi. Tämä on oikeasti saamas hieman koomisia suuntaviivoja, mutta pieni naurahdus ei Tepsiläisten skriivaalijoiden keskuudessa tekis lainkaan pahaa. Tulee kitinälle joku vastine, ja se on just mikä kuuluu tän ketjun topikkii!

Kuka täällä kitisee muiden kitisemisestä ja nyt siis minä siitä. Mistä muuten moinen termi, onko kitinää jos ei pidä suunnasta johon palloseuraa viedään? Tiedoksesi, se on alas. Hallitsematta.

Mua kyllä huvittaa koko lailla tässä ketjussa esitetty, siitä iso käsi sinulle. Ettei mene ihan komiikaksi niin laita nyt omasta viestihistoriastasi ne viestisi joissa olet osoittanut kritiikkiä, tyytymättömyyttä tms palloseuran osalta.

Aletaan sitten vaikka vakavahenkinen keskustelu, nami nami-tyylillä. Naama virneessä odotellen,

Kausi (nyky-mibin vankkumaton kannattaja- vuodesta kuokka ja kirves, lue vaikka viesteistäni, vaikka ne sekavia ovatkin)
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti kausi
Jos pakko veikata, niin aidosti tosissaan on. Aina kun luulen löytäneeni idean kirjoituksista tulee kuitenkin helvetinmoinen pommi, joten varmuutta asiasta ei ole. Tsekkailkaa, muuten pölypäisistä teksteistä löytyy välillä selkeästi mietittyä lähestymistä. Kunnes taas jysähtää siansaksaksi.

Pygmalionille ehdottomat tyypisteet, loistokas vedätys.

Allekirjoitan muuten mutta tyyLIpisteet (kirjoitushärö...). Pyggis voisi hiukan säästellä, alkaa jo säälittää tuon kaverin osa. Ei voi mitään, hymy tunkee huulille...Lieneekö tuo 83 kirjoittajan syntymävuosi, toivottavasti sentään kyse on aidosta teinistä. Sitten ymmärtäisi paremmin...
 

pygmalion

Jäsen
Meitsi alistaa

Viestin lähetti dreamy83
Pyggis vei nyt...

Ei kannata hätääntyä, tässähän ei ole mitään uutta...

Itse asiassa vaatimaton tarkoitukseni oli vain demonstroida ketjun otsikon hengessä sitä, mitä todennäköisesti tulee tapahtumaan Kunkun kurvatessa kaukaloon: 6+0, tyylipuhdas kaffetus ja "tyypisteet" jopa virtuaalikatsomon nihilistisiiven edustajalta.

Demonstraation näemmä kuului sekin, että Vapahtajan rinnalla kaikenmaailman kiviharjutkin näyttävät pelimiehiltä. Mr Mission 16v. teki kauden avaustehonsa, tuomarilta puhutulla syöttöpisteellä tietysti. "15 teki, Leppänen syötti", kuten legenda Kupittaan ajoilta kuuluu.

Niin, konvehtikrapulakin alkaa jo hissuksiin helpottaa.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Leikkiä vaan..

...kaikki. Enhän toki ollut tosissani vaikka kirjoitinkin tunteen paloa kirjoituksissani yhden asian puolesta viestin toisensa perään.

Tuntuu aina välillä olevan jo vakiokaava tämä -> leikillänihän minä ja sitä kautta kaikki pohja pois kirjoituksista.

Omasta puolestani em. omien kirjoitusten nollaaminen aiheuttaa ignore- ominaisuuksien käyttämisen kyseiselle kirjoittajalle. On se kumma kun on tarvetta heittää vielä nimimerkinkin takaa tämä "olin ihan huumoripohjalta liikkeellä vain" -kortti.

Ja kyllä (siis henk.koht) ärsyttää sen takia että vaivauduin vastailemaan, joka nyt siis osoittautui ajanhukaksi.

TPS.n touhut ei minua silti naurata edelleenkään.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Viestin lähetti kopo
Allekirjoitan muuten mutta tyyLIpisteet (kirjoitushärö...).

Heh, just joo, eikun tahallani kirjoitin väärin, huumormielessä, siitä puuttuu yks pee. Ja olen näin aina kirjoittanut, aina en ole tosissani mutta jos keventää niin se oli koko viestiketjun tarkoitus, loppuu kitinä kirjoitusvirheistä. Motiivini ovat eteenpäin vieviä, rakentavia toisin kuin jatkuva hajottava toiminta toisen virheiden ympärillä, myös lukijalla on vastuu. See the light?

Ja taas mennään, pygmalion, virtuaalikatsomon nihilistisiiven edustaja? Ei jumalauta, mahtava termi. Saanen kuitenkin ojentaa sen verran, että asia olisi tullut kirjoittaa pluraalimuodossa.
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti kausi
Kuka täällä kitisee muiden kitisemisestä ja nyt siis minä siitä. Mistä muuten moinen termi, onko kitinää jos ei pidä suunnasta johon palloseuraa viedään? Tiedoksesi, se on alas. Hallitsematta.

Mua kyllä huvittaa koko lailla tässä ketjussa esitetty, siitä iso käsi sinulle. Ettei mene ihan komiikaksi niin laita nyt omasta viestihistoriastasi ne viestisi joissa olet osoittanut kritiikkiä, tyytymättömyyttä tms palloseuran osalta.

Aletaan sitten vaikka vakavahenkinen keskustelu, nami nami-tyylillä. Naama virneessä odotellen,

Kausi (nyky-mibin vankkumaton kannattaja- vuodesta kuokka ja kirves, lue vaikka viesteistäni, vaikka ne sekavia ovatkin)

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&postid=787165#post787165

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?s=&postid=759101#post759101

Tuossa on nyt nuo pari viestiä, joihin olen viitannut ja pysyn linjoilla. Seuraavaksi joku varmaan huutaa linjattomuudesta, kiinnitän kuitenkin huomiota siihen että aivan kaikki asiat eivät ole ihan niin huonosti kuin kuvitellaan. Tuo kritiikkini tiedoituksesta on paikallaan, mutta se ei silti pidä sisällään sitä tosiasiaa että jos näitä NHL-apuja on ehkä tulossa niin se ei ole laiminlyöntiä vielä siinä vaiheessa kun sopimusta neuvotellaan. Se on tiedoituksen laiminlyöntiä mikäli ei vielä sopimuksen synnyttyäänkään tule mitään tietoa minnekään.

Ja ennen tätä kautta, muistan kyllä muiden seurojen johtajien suusta tulleen kommentteja, että pelaajia ei ole liikkeellä nyt kovinkaan paljoa koska valmistaudutaan työsulkuun. Ja edelleen, nämä NHL-avut eivät välttämättä edelleenkään ole mitään vedenpitävästi euroopassa koko kautta. Hankintoina olisivat kovin "toivotaan toivotaan", ja on oikeutettua että TPS ottaa nyt alkuun vain Koivun. Toki esimerkiksi Recchi, Salo, Berg, Kipper ovat tervetulleita, mutta mistä rahoitus?

Ja sellainen lisäys vielä, että kyllä lätkä on viihdettä, jossa huumori saa olla kehissä. Se koskee myös tätä ketjua.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti dreamy83
Hankintoina olisivat kovin "toivotaan toivotaan", ja on oikeutettua että TPS ottaa nyt alkuun vain Koivun. Toki esimerkiksi Recchi, Salo, Berg, Kipper ovat tervetulleita, mutta mistä rahoitus?

Ei näin.

Moderaattorit
 

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, nämä miehet eivät ole pieni palkkaisia. Ja taseet miinuksilla, tuskin näin nopeasti. Mutta menevät mikäli seteleitä aletaan lehtipuhaltimen kanssa työntämään Ruissalon laiturilta. Ja edelleen, tileistä tarkemmin tietävät saavat tästä huolimatta kurkata, paljonko on vielä ja hankinnoista vastaavat hommata nuo, mutta vain jos se on taloudellisesti kestävää.
 
Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti dreamy83
Mikäli oikein olen ymmärtänyt, nämä miehet eivät ole pieni palkkaisia. Ja taseet miinuksilla, tuskin näin nopeasti. Mutta menevät mikäli seteleitä aletaan lehtipuhaltimen kanssa työntämään Ruissalon laiturilta.

Niin, hukkaanhan ne rahat menisivät, jos niillä M. Recchi tai M. Kiprusoff olisi palkattu. Vittuako me sellaisilla, kyllä Stouni hoitaa kannun kotiin!

Herää nyt jo. Newsflash: ketju ei naura kanssasi, se nauraa sinulle. Ei noin yksisilmäistä propagandaa kuule edes 2. maailmansodan kommunistivideoissa.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Ensin oli...

..Valisevic -Elorannan korvaaja, joka poistettiin.Ja häntäkin haettiin koko kesä, piti olla kovaa kaliiberia. Ei ollut millään pelin osa-aluella kova, edes hyvä.
Tilalle haettiin ymmärtääkseni hänen korvaajaa, siis miestä joka on ykköskentän tasoa.

Tuokko loukkaantui -> paikalle tuli Bouck, jonka nimenomaan kerrottiin tulleen Tuokkoa stunttaamaan. Tylerin hinta-laatusuhdetta on kehuttu monen monituista kertaa, joten häneen ne rahat eivät ole menneet.

Jossain vaiheessa Turussa kävi kääntymässä Zingon(?).

Missä on se Elorannan korvaaja, kun Sakun tulemiseen on kerrottu löytyneen sponsoreilta ihan oma rahoituksensa.

Mitä Recchiin tulee niin muistaakseni J.Koivu kertoi miehen pelaavan(siis pyytävän) pelkällä ruoka - päivärahakorvauksella, siis suorastaan hävettävän pienellä hinnalla.

Niitä lohia on nyt haettu viime kesästä saakka, lieneekö jo sukupuuttoon kuolleita?

Enkä todellakaan ole kiittämätön Sakusta, päinvastoin. Se nyt vaan on niin, että se on ihan oikeasti vähintä mitä TPS voi tehdä. TPS ei voisi olla hoitamatta asiaa toisin ilman hillitöntä teilausta.

Edit: Oma lukunsa on se,että nyt NHL:n työsulun aikana olisi ollut(on ehkä edelleen) mahdollisuus tarjota Tepsin kannattajille sen luokan pelaajaa/ia ,joita ei ikinä muuten saataisi tänne.
 
Viimeksi muokattu:

dreamy83

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti mission16W
Niin, hukkaanhan ne rahat menisivät, jos niillä M. Recchi tai M. Kiprusoff olisi palkattu. Vittuako me sellaisilla, kyllä Stouni hoitaa kannun kotiin!

Herää nyt jo. Newsflash: ketju ei naura kanssasi, se nauraa sinulle. Ei noin yksisilmäistä propagandaa kuule edes 2. maailmansodan kommunistivideoissa.

Laitoin tuossa myös sitä, että tileistä tietävät kurkkaa paljonko on ja hankinnoista vastaavat hankkivat. Totta helvetissä tuommoiset miehet ovat tänne tervetulleita, tietysti haluan myös itse heidät nähdä. Ja mikäli Recchi olisi tulossa ruokapalkalla, niin Turkuhalliin vain.

Niin ja en kyllä nyt tarkoittanut tuota viestiä mustavalkoisesti me-te asetelmalle, ajattelin nyt lähinnä tätä näkökulmaa mikä on näkynyt julkisuudessa. Kautta linjan, SM-liigaan on tullut selvästi vähemmän NHL-miehiä kuin muihin sarjoihin Euroopassa. Ja itse kuulun myös siihen leiriin joka haluaisi nähdä enemmänkin näitä pelimiehiä.

Ja sen verran otan takaisin, että Jatkiksen uutisen mukaan näitä NHL-apuja olisi tulossa. :)
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Mitä tuossa pressiboxin viestissä sanotaan? Ts mitä tapahtunut? Olenko konvehtirasioissa vai miksi viesti ei avaudu?

Ja Dreamy ;) kuka olet ja millä asialla? Et ole velvollinen avautumaan mutta halutessasi anna tulla? Onko koko ketju silkkaa trollausta? Haluaisin melkein itsesi kannalta niin uskoa.

Jos taas taas tilanne on se, että taannoisen iso käsi-tilaisuuden jlk olet alkanut kirjoittamaan jonkun muun suulla, niin ole hyvä ja kerro siitä. Olen kuullut, että sellaiset kokemukset joissa joutuu toisen manipuloitavaksi pitkään saattavat johtaa traumaattisiin jälkitiloihin. Olo on kuin henkisesti joka reikään raiskatulla kunhan valo joskus saavuttaa manipuloidun jakelukeskuksen.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti kausi
Mitä tuossa pressiboxin viestissä sanotaan? Ts mitä tapahtunut? Olenko konvehtirasioissa vai miksi viesti ei avaudu?

Kommentoin alkuperäisessä viestissä hirtehiseen sävyyn Dreamyn huolta NHL-vahvistuksien rahoituksesta. TPS:n taloushan on kunnossa kuten eräässäkin palaverissa aiemmin syksyllä kuulemma ystävällisesti todettiin.

Edit: Onko nimimerkki Pressiboxin ymmärryksessä vikaa? Onko pakko pistää pitkään pelikieltoon ennen kuin menee perille?

Moderaattorit

Jos tuossa oli virheitä tai joku otti herneen nenään aiheen johdosta muuten vaan nii kyl maar mää olen gon klapil päähän lyöty. Sekä D että modet ovat luullakseni selityksen velkaa?

Edit: Luullaksemme moderaattorien ei sen kummemmin tarvitse selitellä pois editoituja tekstejä, joissa yhdistetään nimimerkkiä ja siviilielämää. Todella röyhkeää tekstiä, Pressiboxi. Tämä on nyt viimeinen varoitus.

Moderaattorit
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Eihän siinä ollut...

...juuri mitään , kokonaan tekstin pois leikkaamisesta puhumattakaan(PB:n kirjoitus).

Tahtoisin minäkin tietää mikä kumma siinä mukamas ns. katkaisi kamelin selän???

Liikkuu naurettavan ja vainoharhaisen välillä parhaillaan siivoustalkoot.

Edit: Kiitokset selvennyksestä Mode puolelle, vaikka velvoitetta niihin ei olekaan.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Edit: Luullaksemme moderaattorien ei sen kummemmin tarvitse selitellä pois editoituja tekstejä, joissa yhdistetään nimimerkkiä ja siviilielämää. Todella röyhkeää tekstiä, Presiboxi. Tämä on nyt viimeinen varoitus.

No perhana. Tekstissä ei kylläkään yhdistetty yhtään siviilipersoonaa eikä yhtään nimimerkkiä millään lailla toisiinsa, jos tästä kenkä puristaa. Enemmän ne tulevat tällä hysteerisellä modekohelluksella julki?

Tekstissä mainittiin toki yksi tila, josta sen omistaja on tällä saitilla aiemmin runoellut moneenkin otteeseen, mm. kritisoidessaan ko. halliyhtiön johtajaa yhtenä hallin pienosakkaista. Silloin asia ei herättänyt minkäänlaista kohua.

Mutta joo. Torstaina on The Peli, muu ei voisi totta puhuen vähempää kiinnostaa.

EDIT: säätöi niinko
 
Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti kausi
Ja Dreamy ;) kuka olet ja millä asialla? Et ole velvollinen avautumaan mutta halutessasi anna tulla? Onko koko ketju silkkaa trollausta? Haluaisin melkein itsesi kannalta niin uskoa.

No ei tuota enää voi juuri muuna pitää kuin trollauksena. Taidan lopettaa noiden viestien lukemisen. Hukkaan se aika menee sisällöttömiä viestejä lukiessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös