Katupartiot – ”nyt voin tuntea oloni turvalliseksi/turvattomaksi”

• 200 565
  • 1 974

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu, tämä on sitä parempaa keskustelua. Kaikki eri mieltä olevat ovat mv-lehtiläisiä putinisteja. Ja ei muuta kuin tekemään raportteja pää märkänä.

Nyt oli käsittääkseni puhe sinusta, ei kaikista. En oikein ymmärrä miksi kitiset, käsittääkseni olet itse tyylisi valinnut. @mjr n kanssa samaa mieltä siitä, että sinua on vaikea ottaa tyylisi takia tosissaan.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Nyt oli käsittääkseni puhe sinusta, ei kaikista. En oikein ymmärrä miksi kitiset, käsittääkseni olet itse tyylisi valinnut. @mjr n kanssa samaa mieltä siitä, että sinua on vaikea ottaa tyylisi takia tosissaan.

Ei ollut, älä valehtele. Mjr kirjoitti seuraavasti:
"Tämän epäsuoran, älyllisesti kestämättömän retorisen taktiikan frekvenssi vain on radikaalisti suurempi siellä teidän putin/mv/tmv -leirissänne."

Teidän, leirissänne. Eikö nämä sanat tarkoita muitakin kuin minua?

No, ei meikäläistä niin tosissaan tarvitsekaan ottaa. Ja kyllä minuakin jotkut nimimerkit vituttavat joskus, mutta en silti hakkaa raportointinappulaa muna pystyssä, kun he ovat äänessä. Kerran olen muutama kuukausi sitten sen tehnyt, kun tämä eräs suvaitsevainen aloitti tämän pedofiili-syyttelyn. Siinä menee raja, muuten saa vittuilla ja vääntää meikäläiselle ihan vapaasti.

Mutta mitäs mieltä olet itse asiasta?

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Mutta mitäs mieltä olet itse asiasta?

Mikäli puhut raiskauksen keskeyttäneestä ulkopuolisesta, niin hienosti toimittu. Loppu tarinastasi oli taas kerran sinulle tyypillistä uhriutumista. Itseäni vituttaa sinun kirjoituksissa se, että käytät raiskausuutistakin uhriutumisesi julistamiseen.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikäli puhut raiskauksen keskeyttäneestä ulkopuolisesta, niin hienosti toimittu. Loppu tarinastasi oli taas kerran sinulle tyypillistä uhriutumista. Itseäni vituttaa sinun kirjoituksissa se, että käytät raiskausuutistakin uhriutumisesi julistamiseen.

No siitä voidaan siis olla samaa mieltä. Minua taas vituttaa se, että näitä uhkia ole otettu suvaitsevaisten toimesta tosissaan ja julistetaan jotain ei tartte auttaa-mantraa kuin jossain herätyskokouksessa. Ja nämä tuplastandardit vituttaa päivä päivältä enemmän. Nytkin oli tuo linkki, jossa kerrottiin vokkilaisen hakanneen saksilla asuintoverinsa henkihieveriin. Yhdenkään suvaitsevaisen en ole nähnyt missään palstalla paheksuvan, pöyristävän ja tai olevan huolissaan. Eli kovin vähän taas kiinnostaa turvapaikanhakijoiden turvallisuus.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
... Nytkin oli tuo linkki, jossa kerrottiin vokkilaisen hakanneen saksilla asuintoverinsa henkihieveriin. Yhdenkään suvaitsevaisen en ole nähnyt missään palstalla paheksuvan, pöyristävän ja tai olevan huolissaan. Eli kovin vähän taas kiinnostaa turvapaikanhakijoiden turvallisuus.

Eipä sinulle viitsi paljoa vastailla, kun tiedossa on hassun hauskoja lempinimiä ja muuta mukavaa, vähemmän asiaa.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Selitäppäs nyt minulle, vähän hitaammalle hämäläiselle, että miksi kun naisasialiiton ja mikä feministi poppoon porukat huutelee ihan avoimesti internetissä, kovaan ääneen, että ei tarvitse suomalaisen "raiskaajamiehen" auttaa yhtään naista hädässä, niin tämä on jotenkin uhriutumista, kun siitä mainitsee? Että se toinen puoli saa käyttää lyömäaseenaan ihan mitä tahansa päästään keksimää argumenttia ja sitten kun jokin asia muuttuukin todeksi ja se argumentti kumoutuu, niin tätä ei saa sanoa, kun se on uhritutumista. Hihheijaa tätä keskustelukulttuuria. Tässäkin tapauksessa on ollut vain yksi uhri ja se oli se nainen, tämä nyt ei selvästi tunnu niitä feministejä kiinnostavan pätkän vertaa, saati, että kukaan tekisi pitkiä sepustuksia ja blogikirjoitelmia tämän suomalaisen "raiskaajan" uroteosta, kun uskalsi mennä oman terveytensä vaarantaen tätä naista pulasta pelastamaan.

Ei muuta kuin sormet korviin, side silmille ja huudetaan vielä vähän kovempaa että "lalalalala en kuule mitään lalalalalalla".

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Selitäppäs nyt minulle, vähän hitaammalle hämäläiselle, että miksi kun naisasialiiton ja mikä feministi poppoon porukat huutelee ihan avoimesti internetissä, kovaan ääneen, että ei tarvitse suomalaisen "raiskaajamiehen" auttaa yhtään naista hädässä, niin tämä on jotenkin uhriutumista, kun siitä mainitsee? Että se toinen puoli saa käyttää lyömäaseenaan ihan mitä tahansa päästään keksimää argumenttia ja sitten kun jokin asia muuttuukin todeksi ja se argumentti kumoutuu, niin tätä ei saa sanoa, kun se on uhritutumista...

Kommentoin @Dee Snider in kirjoittelua, en ottanut mitenkään kantaa yleiseen keskusteluun. En oikein ymmärtänyt mitä halusit sanoa, mutta minusta uhriutuminen on tyhmää, oli viiteryhmä mikä tahansa.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kommentoin @Dee Snider in kirjoittelua, en ottanut mitenkään kantaa yleiseen keskusteluun. En oikein ymmärtänyt mitä halusit sanoa, mutta minusta uhriutuminen on tyhmää, oli viiteryhmä mikä tahansa.
Ei sinä väitit kyllä, että Dee Snider uhritui tuossa asiassa, kun hän totesi, sarkastisesti, että väärin autettu tältä rasisti wannabe oodinilta, kun eihän ne naiset halunneet apua.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Selitäppäs nyt minulle, vähän hitaammalle hämäläiselle, että miksi kun naisasialiiton ja mikä feministi poppoon porukat huutelee ihan avoimesti internetissä, kovaan ääneen, että ei tarvitse suomalaisen "raiskaajamiehen" auttaa yhtään naista hädässä

Missä tällaista on huudeltu? Mennyt ohi. Odinien katupartion tuomaa "turvallisuutta" on kyllä kyseenalaistettu. Nyt tapahtuneeseen puuttui sivullinen eikä katupartio vaikkakin @Dee Snider yrittää luoda sellaista kuvaa että kyseessä olisi joku odinisti. Hyvä että puuttui ja se on osoitus siitä kyllä kanssaihmisistä pidetään huolta ilman partioitakin.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Missä tällaista on huudeltu? Mennyt ohi. Odinien katupartion tuomaa "turvallisuutta" on kyllä kyseenalaistettu. Nyt tapahtuneeseen puuttui sivullinen eikä katupartio vaikkakin @Dee Snider yrittää luoda sellaista kuvaa että kyseessä olisi joku odinisti. Hyvä että puuttui ja se on osoitus siitä kyllä kanssaihmisistä pidetään huolta ilman partioitakin.
Perhana kun tästä oli hieno listaus jossain, alan etsimään, löytyy ehkä helpommin kuin alkaa itse kaivelemaan kaikki femakko mestojen jutut läpi, mutta useammassa paikassa kuitenkin. Eikä se Snider viitannut että olisi oodinisti, tutkaa päälle. Hän nimen omaan sarkastisesti kommentoi sitä, miten nyt se natsi skini rasisti wananbe oodini teki kuten ei olisi saanut tehdä. Eli siis se punaniskainen lihaasyövä suomalainen mies, joka on nykyaikana vähemmistöä näissä keskusteluissa, koska se saa aina kaiken paskan niskaan, ilman että omaa oikeutta sanoa mitään takaisin.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Eli siis se punaniskainen lihaasyövä suomalainen mies, joka on nykyaikana vähemmistöä näissä keskusteluissa, koska se saa aina kaiken paskan niskaan, ilman että omaa oikeutta sanoa mitään takaisin.

Internetin perusteella he ovat kyllä enemmistössä vaikka tietysti heidän ruokavaliosta ei voi mennä takuuseen. Keskustelukulttuurin yksi ongelma mitä monet naiset ovat tuoneet esille on ollut se kuinka osalle keskustelun ydin on raiskaajan mahdollinen "taustaisuus" eikä niinkään naisen kokema törkeä väkivalta. Mielestäni tuosta on ihan aiheellista huomauttaa vaikka toiset sen vuoksi marttyyrin viittaa niskaansa vetävät.

Eikä se Snider viitannut että olisi oodinisti, tutkaa päälle.
Kyllä viittasi. Ikään kuin täytyisi olla odinisti taikka wanna be sellainen puuttuakseen raiskaukseen. Minäkin puuttuisin ja en kyllä kuulu kumpaakaan viiteryhmään.

Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jaa että "Aika pelottavaa, että joku rasistinen wannabe odini menee puuttumaan tuolla tavalla, kun toinen yrittää kotoutua" on sama asia kuin väite, että olisi Oodin partioon kuuluva, tai pitäisi olla että saa puuttua, ei nyt jumankekka. Ihan oikeasti?
Koko viittaus liittyy nimen omaan siihen miten "suomalaisetkin raiskaa" keskustelu on lähtenyt täysin lapasesta. Tuolla argumentillä on puolusteltu kaiken maailman raiskaajat ja niiden määrän lisääntyminen Suomessa. On jopa kerrottu täällä kuinka on olemassa jokin hyväksyttävä määrä raiskauksia, minkä kanssa voidaan elää, kun "monikulttuurisuus on rikkaus". Koskaan ei saa sanoa, että jos suomalaiset raiskaa 800 ja ulkomaalaiset raiskaa 200, niin potkimalla ne ulkomaalaiset *ttuun, niin täällä selviää 200 naista ilman nöyryyttävää kokemusta. Niitä 800, kun ei oikein voi potkia.

Koska tässä kaikessa se suurin saatana on se suomalainen, lihaa syövä, heteromies. Ja kyllä, mediassa, varsinkin somessa, juurikin se valkoihoinen suomalainen heteromies on vähemmistö. Se on se ketä saa potkia ilman rasismi/syrjintä mitään muutakaan korttia ja auta armias jos se uskaltaa suunsa avata tai jotain sanoa, niin sieltä tulee täyslaidallinen kaikkia wannabe kukkahattu, suvakki, nyrkin ja hellanväli feministejä niskaan. Kuten tästä ketjusta voidaan huomata. Tahallinen väärinymmärtäminenkin vetästy aivan uusiin sfääreihin. Että ketäs täällä nyt taas urhriutuukaan ja vieläpä niin, että ensin pitää ymmärtää toisten kirjoitukset väärin, että voi niistä edes uhriutua, hyvin te vedätte.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Kuten tästä ketjusta voidaan huomata. Tahallinen väärinymmärtäminenkin vetästy aivan uusiin sfääreihin.

Tästä kanssasi täysin samaa mieltä. Löytyykö nyt niitä linkkejä joista käy ilmi (lainaus) "ei tarvitse suomalaisen "raiskaajamiehen" auttaa yhtään naista hädässä". Vai ymmärsitköhän jotain väärin?

EDIT: Saisinko linkit noihin juttuihin että asiayhteys käy myös selväksi. Siitäkin huolimatta ettei yllä lihavoitua väitettä lainausten joukosta löytynytkään.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hah löytyi...
Laitan lainauksiin, jokainen sitten voi tarkistaa itse näiden paikkaansapitävyyden.
Toimittaja Tarja Kovanen Keskisuomalainen -lehdessä 6.9.2015: "Nainen ei tarvitse suojakseen rasistia. Yksikään nainen ei ylipäätään tarvitse miestä, joka nostaa itsensä heikoksi ja avuttomaksi katsomansa sukupuolen yläpuolelle tämän ylivertaiseksi suojelijaksi."

Suomen UN Womenin toiminnanjohtaja Elina Multanen 13.2.2016 UN Womenin nettisivulla: "Naiset eivät tarvitse suomalaisten miesten ’suojelua’ ulkomaalaisia miehiä vastaan, vaan kaikkien sitoutumista ahdistelun ja väkivallan lopettamiseen"

Niina Ratilainen (Turun kaupunginvaltuutettu, vihreän valtuustoryhmän pj ja kasvatus- ja opetuslautakunnan jäsen) Turun Sanomissa 23.10.2015: "Me emme tarvitse suomalaisen miehen asettamia rajoja tai suojelua ulkomaalaisilta."

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Elina Multanen siis viittasi siihen ettei naisten oikeuksia saa käyttää keppihevosena vihapuheelle. Niina Ratilainen sanoi "Älkää käyttäkö suomalaisia naisia rasisminne pönkittäjänä. Me emme tarvitse suomalaisen miehen asettamia rajoja tai suojelua ulkomaalaisilta." Tarja Kovasen asiayhteys käy myös lainauksessa ilmi. Aivan kuten arvelinkin vaikka asiayhteyden riisuminen varmasti sopii tietynlaisiin tarkoitusperiin paljon paremmin.

Missään ei ole siis viittausta väitteeseen jonka alunperin esitit.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Elina Multanen siis viittasi siihen ettei naisten oikeuksia saa käyttää keppihevosena vihapuheelle. Niina Ratilainen sanoi "Älkää käyttäkö suomalaisia naisia rasisminne pönkittäjänä. Me emme tarvitse suomalaisen miehen asettamia rajoja tai suojelua ulkomaalaisilta." Tarja Kovasen asiayhteys käy myös lainauksessa ilmi. Aivan kuten arvelinkin vaikka asiayhteyden riisuminen varmasti sopii tietynlaisiin tarkoitusperiin paljon paremmin.

Missään ei ole siis viittausta väitteeseen jonka alunperin esitit.
No tuossahan sinäkin suoraan lainasit yhtä tekstiä missä sanotaan suoraan, ettei tarvitse suomalaisen suojelua, ulkomaalaisilta. Lukaseppas nyt uudestaan, vaikka pariin kertaan, jos vielä jää epäselväksi.

Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
No tuossahan sinäkin suoraan lainasit yhtä tekstiä missä sanotaan suoraan, ettei tarvitse suomalaisen suojelua, ulkomaalaisilta. Lukaseppas nyt uudestaan, vaikka pariin kertaan, jos vielä jää epäselväksi.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Viimeisen kerran. Tarkista tuo asiayhteys. Asia on tältä osin ja minun osaltani loppuun käsitelty. Puhuit palturia ja taisit ymmärtää tarkoituksella väärin.

konteksti – Wikisanakirja

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitos BlackWolfille tuosta listauksesta! Olin noita juuri kaivelemassa ja kännykällä aika kusista hommaa.

Eli siinä raporttimiehellekin materiaalia luettavaksi. Suoraa puhetta ja nyt voi tuolta uhrilta mennä kysymään, että tekikö tuo puuttuja nyt väärin?

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voi pyhä yksinkertaisuus. Viimeisen kerran. Tarkista tuo asiayhteys. Asia on tältä osin ja minun osaltani loppuun käsitelty. Puhuit palturia ja taisit ymmärtää tarkoituksella väärin.

konteksti – Wikisanakirja
Olen tarkastanut aika monesti sen asiayhteyden. Lueppas itse nyt ihan ajatuksen kanssa nuo tekstit uudestaan, kyllä sinäkin varmasti sen viestin ymmärrät, kun oikein tavaat, että miten rasististen suomalaisten suojelua ei kaivata. Lue sitten vaikka vielä noita kommentteja noista, jos ei muutoin mene perille, ihme juttu että olet aika yksin näine konteksteinesi.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen tarkastanut aika monesti sen asiayhteyden. Lueppas itse nyt ihan ajatuksen kanssa nuo tekstit uudestaan, kyllä sinäkin varmasti sen viestin ymmärrät, kun oikein tavaat, että miten rasististen suomalaisten suojelua ei kaivata. Lue sitten vaikka vielä noita kommentteja noista, jos ei muutoin mene perille, ihme juttu että olet aika yksin näine konteksteinesi.

Nyt kävi Bronsonille sakutimoset ja samaan tyyliin raivotaan mustaa valkoiseksi, vaikka tuli jo rupsut housuun.

Anssi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ihme juttu että olet aika yksin näine konteksteinesi.
Ei se ole yksin. Me muut ollaan vaan hakattu päätämme seinään teidän kanssa tarpeeksi monta kertaa, eikä viitsitä enää vaivautua. Se tosiasia, että olet väärässä ei muutu miksikään, vaikka et sitä osaa tai suostu myöntämään. Tuskinpa mielipiteitäsi muutat, vaikka näistä sulle rautalangasta vääntäisi sata viestiä.

Mutta mitäs jos pikkuhiljaa palattaisiin ketjun aiheeseen? Mitä mieltä olet esim siitä, että natsipartio pelottelee koululapsia nurmijärvellä?

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kiitos BlackWolfille tuosta listauksesta! Olin noita juuri kaivelemassa ja kännykällä aika kusista hommaa.

Eli siinä raporttimiehellekin materiaalia luettavaksi. Suoraa puhetta ja nyt voi tuolta uhrilta mennä kysymään, että tekikö tuo puuttuja nyt väärin?

Kuuluiko tämä puuttuja katupartioon? Hyvin toimittu eikä tarvittu Onaneita, eikö vaan.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei se ole yksin. Me muut ollaan vaan hakattu päätämme seinään teidän kanssa tarpeeksi monta kertaa, eikä viitsitä enää vaivautua. Se tosiasia, että olet väärässä ei muutu miksikään, vaikka et sitä osaa tai suostu myöntämään. Tuskinpa mielipiteitäsi muutat, vaikka näistä sulle rautalangasta vääntäisi sata viestiä.

Mutta mitäs jos pikkuhiljaa palattaisiin ketjun aiheeseen? Mitä mieltä olet esim siitä, että natsipartio pelottelee koululapsia nurmijärvellä?
Minä en tiedä mihin pelotteluun viittaat, niin en voi sinulle asiasta kauheasti vastata. Jospa vaikka yrittäisit ensin selvittää itsellesi, että mitä siellä on oikeasti tapahtunut ja sitten vaikka keskustellaan asiasta, jos siinä on vielä jotain keskusteltavaa.

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jos natsit peloittelee lapsia ihan missä vaan, niin eikö meillä ole poliisi sitä varten? Ja jos itse olisin paikalla, vetelisin nokkaan hyvin todennäköisesti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy