Pyyhi kuola suusta. Enhän minä syyttänyt näitä kavereita mistään. Totesin että poliisi soitettiin ja vartijat tilattiin. Eikö tämä kuitenkin ole totuus? Lisäksi niikuin sanot itsekin tämä porukka aiheutti huolta oppilaissa. Eli eivät ainakaan edesauttaneet koulurauhaa. Minä en väittänyt että tämä kyseinen porukka on häirinnyt mitään, se on sinun oma tulkintasi. Ihme olettamus tyypiltä joka vetää aina herneen nenään kun tätä porukkaa kehdataan arvostella.
Katsotaanpas, boldaukset allekirjoittaneen:
En tiedä menenkö oletuksessani jo liian pitkälle mutta kun poliisit on soitettu paikalle ja seuraavaksi päiväksi pyydetty vartijat koululle, niin joku voisi olettaa että ongelmia on ollut.
Niin et viitsinyt itse tarkistaa, sen kyllä tarkastit, että poliiseja soiteltu ja vartijoita tilailtu, mutta niitä toisen puolen tekemisiä et tarkistanut. Loogista ja täysin neutraali tapa toimia?
Oletan myöskin, aika rohkeasti tosin, että nimenomaan näiden partiolaisten takia nämä toimenpiteet on tehty.
Niin eli lipsahdit täydelle mutu linjalle ja vielä myönnät sen itsekkin. Toisinsanoen aloit hutkimaan vaivautumatta tutkimaan.
Se on tietysti se ja sama jos ongelma ei kosketa itseä, mutta kun se koulutuskin taitaa olla jonkinlainen perustuslaillinen oikeus ja sen toteutumista tälläinen partiointi ei ainakaan edes auta.
Tästä osasta en tiedä mihin viittaat, mutta tietääkseni kukaan ei ole partioinut mitään, missään luokissa. Enkä ymärrä miten kaduilla partiointi vaikuttaa koulutukseen tai sen perustuslaillisuuteen.
Mutta se on tottakai hyvä että sinulle on ihan sama pyöriikö jossain joku porukka häiritsemässä oppitunteja ja koulurauhaa, kun se kuitenkin kuulemma sen porukan oikeus on. Ja eihän kukaan nyt kuitenkaan tiedä että häiritsikö se oikeasti ketään.
Niin siis missähän minä tai kukaan muukaan on väittänyt että on ensinnäkin jonkun oikeus käydä häiritsemässä oppitunteja? Saati että joku yleensäkkin olisi häirinnyt oppitunteja? Hienosti sä nyt syyllistät yhdellä lausella sekä minut, joksikin oppituntien ja koulurauhan rikkojaksi, että nämä oodinistit samasta asiasta. Ja sitten lopussa sanot että "mutta eihän nyt kukaan kai edes tiedä"... eli mitähän se aiempi lause tarkoitti, missä meidät syyllistit?
Kaiken tän jälkeen, sä kehtaat ihan oikeasti tulla sanomaan, että "en mä nyt oikein mitään sanonut". Lueppas tuolta ylhäältä ihan itse... "
Eli eivät ainakaan edesauttaneet koulurauhaa." ja "
en väittänyt että tämä kyseinen porukka on häirinnyt mitään", suoria lainauksia...
Sinä olet nyt ihan suoraan syyllistänyt minua siitä, että minulle olisi koulurauhan rikkominen ja oppituntien häiritseminen ihan sama... toisinsanoen laittanut, tai pyrkinyt laittamaan sanoja minun suuhuni ja sitten vielä tullut kertomaan, ettet ole mitään tehnyt. Lisäksi olet ihan suoraan syyllistänyt, tai vähintään vihjannut että Oodinit on suuria syyllisiä ja seuraavassa lauseessa sitten todennut, mutta ei ne kuitenkaan välttis olekkaan. Mikä on tälläisten lauseiden pointti silloin, muuta kuin mustanmaalata jotain tahoa, täysin yksipuoliselta kannalta, jos ekalla lausella syyllistää ja toisella lausella kumoaa sen ensimmäisen lauseen?
Kiitos tästä rakentavasta keskustelusta ja palutteesta. Huikeata!