Katsomolakanoita ja Turuust Stadiin

  • 95 500
  • 46
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Viestin lähetti Durable
Sitten kun teidän joukkueeseen on ehdolla pelaajia, niin heti joku teilaa ne..teillä taitaa olla odotukset liian korkeella..mutta..älkää nyt sentään itseänne liikaa vaivatko vahvistusten osalta

Vähempääkin voi tyytyä...

Varmasti itse olisit tosi tyytyväinen, jos esim. Kölli olisi tarjolla Pelleihin. Kyllä se joulu siellä Ilmalassakin loppuu aikanaan.


Viestin lähetti Kossu
Jortsulle sopis paremmin; vittu sähän saat parempaa palkkaa kuin Ollila ja nukut siellä keskiympyrässä ku Hakki aikanaan... tai jotain sinnepäin.

:) LOL
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Noista idioottijournalisteista on joskus puhuttu myös paljon. Urheilulehdessä tämä Matihalti tuntuu olevan yhä suuri TPS:n ystävä. Uusimmassa lehdessä on juttu erään jalkapallofanin "ärsyttävästä rekisterikilvestä", jonka vuoksi hänen autoaan oli potkittu yms. Jutun lopuksi tämä OMM kirjoittaa:"Kun TPS-1 tulee vastaan, niin monoa vaan kylkeen!".
Ei naurata, ei edes hymyilytä.

Tuo nyt on tuota. Lyötyä on helppo lyödä ja haavoittuva TPS on juuri nyt helppo pilkan kohde. No, toisaalta me voimme nauraa jälleen kerran Helsingin kornille maalaismentaliteetille. Nämä vara-Leningradin pojat ovat turisteja jo heti kotiovesta ulos astuessaan, kehistä puhumattakaan.
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Pressiboxi
Nämä vara-Leningradin pojat ovat turisteja jo heti kotiovesta ulos astuessaan, kehistä puhumattakaan.

Niin. Ne vaanivat kuin korppikotkat, odottaen sopivaa hetkeä iskeä. "Haavoittunut" kun TPS nyt on, niin tottamooses sitä isketään. Ei siinä mitään, todellakaan...pilkatkoot rauhassa, paras ase vittuilijaa vastaan on joko vittuilla takaisin samalla mitalla, tai sitten yksinkertaisesti olla välittämättä. Ylimielinen, "hohhoijaa, oot säkin pelle" -asenne toiminee myös.

Hih, huvittavimpia "vittuilu"vetoja stadin suunnalta on pitkän aikaa mielestäni ollut HIFK-fanien "Meillä on metro, teillä ei"-lakana. Se saa lähes nauramaan joka kerta Turkuhallissa näkyessään. :D Ne kun taitavat oikeasti luulla, että metron puuttuminen Turusta jotenkin vituttaa meitä turkulaisia? Eikä se stadin metro nyt niin hirveän ihmeellinen värkki (todellakaan) ole.
 

MdMa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kanada
Saanen vielä hieman provoilla nyt kun runosuoneni puhkesi kukkaan oikein kunnolla....

METRO EI MENE TURKUUN , EI IHAN PIENI NAUTINTO

eikä sinne mene kyllä mielellään kukaan muukaan....

no joo, jopa kaksi kertaa turussa käyneenä voin sanoa että samaa asfalttia siellä on kuin muuallakin.
älkää ottako itseenne
 
Suosikkijoukkue
TPS, LFC, FCB, Sens
Eipä oo metroa ei. Ja raitiovaunutkin poistuivat käytöstä jo aikas monta kymmentä vuotta sitten...

Sinänsä olet kyllä, MdMa, mielenkiintoinen Turun ystävä, että olet joskus Turussa käynytkin muodostaen mielenkiintoisen poikkeuksen tähän kaupunkiimme negatiivisesti suhtautuvien joukkoon. Ehkä juuri nuo pari kertaa ovat aiheuttaneet sen, että pientä pilkettä on havaittavissa silmämunassasi moisia kommentteja laukoessasi.

Rauhaa vaan ja ystävyyttä.
 

aCoustiC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti toxteth_terror
Eipä oo metroa ei. Ja raitiovaunutkin poistuivat käytöstä jo aikas monta kymmentä vuotta sitten...

Sinänsä olet kyllä, MdMa, mielenkiintoinen Turun ystävä, että olet joskus Turussa käynytkin muodostaen mielenkiintoisen poikkeuksen tähän kaupunkiimme negatiivisesti suhtautuvien joukkoon. Ehkä juuri nuo pari kertaa ovat aiheuttaneet sen, että pientä pilkettä on havaittavissa silmämunassasi moisia kommentteja laukoessasi.

Rauhaa vaan ja ystävyyttä.

No mutta onhan Turkkusessa jotain hyvääkin: Caribia ja muutamia kiusallisen hyvän näkösiä Zigunoita. Muutaman vierailun perusteella totean näin ....


- enemmän maaleja tehnyt joukkue voittaa
 
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, lähinnä kai tarkoitin sitä, että eikös tuo nimenomainen rekkari TPS-1 ole käytössä vai muistankos minä väärin? Ainakin TPS-2 huristelee vielä?
Sitä vaan, että jos oikein alan lehdessä yllytetään potkimaan autoja, niin se on lievästi sanottuna typerää. Melkomoisella joukolla lukijoista on aika hyvät mahdollisuudet "törmätä" kyseiseen autoon.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Sparrow


Hih, huvittavimpia "vittuilu"vetoja stadin suunnalta on pitkän aikaa mielestäni ollut HIFK-fanien "Meillä on metro, teillä ei"-lakana. Se saa lähes nauramaan joka kerta Turkuhallissa näkyessään. :D Ne kun taitavat oikeasti luulla, että metron puuttuminen Turusta jotenkin vituttaa meitä turkulaisia? Eikä se stadin metro nyt niin hirveän ihmeellinen värkki (todellakaan) ole.

Minun mielestäni hyvä lakana oli muutama kausi sitten Turun hallissa se, jossa luki:

"Boris. Vaihda Karjala Turkuun"
Se näkyin jopa MTV3 hökkeinaitissakin.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Svante


Minun mielestäni hyvä lakana oli muutama kausi sitten Turun hallissa se, jossa luki:

"Boris. Vaihda Karjala Turkuun"
Se näkyin jopa MTV3 hökkeinaitissakin.

Hesalaisena olet taas kerran ymmärtänyt yskän nuhaksi. Kyseisen lakanan takana olivat Lenskin tippaklubin juniorit ainoana tavoitteenaan saada Boris lopettamaan huonon oluen juominen. Saman rätin kääntöpuolella luki "Älä ota sitä vakavasti"!

Toivottavasti saamme taas kunnon puheen aiheita kun vieroitusoireista kärsivät hakevat jutun juurensa vaikka loppuun kalutuista paikkakuntaprovoista.

Tepsi ainakin lähtee ensi viikon alussa Euroopan kierrokselleen. Toivottavasti tuliaisina on muutakin kuin mustelmia ja nähdyksi tulee punaisia valoja vastustajan maalin takana lentokenttien lisäksi.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Mustavalkoinen
Noista idioottijournalisteista on joskus puhuttu myös paljon. Urheilulehdessä tämä Matihalti tuntuu olevan yhä suuri TPS:n ystävä. Uusimmassa lehdessä on juttu erään jalkapallofanin "ärsyttävästä rekisterikilvestä", jonka vuoksi hänen autoaan oli potkittu yms. Jutun lopuksi tämä OMM kirjoittaa:"Kun TPS-1 tulee vastaan, niin monoa vaan kylkeen!".
Ei naurata, ei edes hymyilytä.

Väännetään vaan veistä haavassa. Itsekin kävin tämän lukemassa.
Äijä on täys pelle. Viime kaudella kun Jalonen sanoi oman näkemyksensä ylivoiman toimivuudesta, niin eikö se pässi ollut seuraavassa numerossa ruikuttamassa Chewien ja kumppaneiden aikaisemmasta tehokkuudesta.
Ensi kaudeksi voisi tehdä lakanan, jossa olisi nuoli, joka osottaisi lehdistöaitioon päin ja näytettäisiin vastustajan maalin jälkeen. "Hyvä, että edes Matihaltilla on hauskaa."
Mutta jos tulee Kauhavalla käytyä, niin tietää ainakin ketä iskeä.

nimim. Globenista yllättynyt
 
Viimeksi muokattu:

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Pressiboxi
Olemme musertua tämän Itä-Suomen invaasion edessä. Montakos mestaruutta teillä olikaan, Suomen ja CCCP:n sarjat huomioiden?

Hei, on siellä yksi viirikin katossa. Se on tosin jonkin venäläisen seuran. Kisapuisto onkin Suomen ainoa jäähalli, jossa on mestaruusviiri katossa, mutta ei koskaan voitettu mestaruutta.

Sanokaa jos tarvitaan tarkempaa eksplanaatiota...
 

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nyt päästiin asiaan

Näkemistäni katsomolakanoista ehdottomat helmet olen bongannut keväiden 1999 ja 2000 kolmansista loppuotteluista.

Ensiksi mainitun kauden huipentumassa oli vastassa HIFK. Brandin kannattajat olivat panostaneet Turun vierailuunsa oikein tosissaan, sillä Svanten mainitseman esimerkin lisäksi joku punaisista heilutteli kylttiä, johon kirjattu sanoma oli huomattavasti tiivistetympi: "Turku imee Jortikkaa", vieläpä kuvan kanssa varustettuna.

Seuraavana keväänä taisteltiin Hifkin paikallisvastustajan kanssa. Jokereiden kannattajat eivät halunneet jäädä pekkaa pahemmiksi ja päätyivätkin lähes yhtä omaperäiseen ratkaisuun: "Jortikka virtaa", tjsp. Havainnollistava kuvitus oli luonnollisesti tarjolla tuolloinkin.

(Keväällä 2001 vastaavia verbaalisen nerouden huipentumia ei ikävä kyllä enää nähty, kun vastassa oli Tappara. Eikä ihme, eiväthän ne hidasälyiset hämäläiset voi vastaavan tasoiseen lennokkuuteen pystyä, ainakaan niin lyhyellä miettimisajalla.)

"Meillä metro, teillä ei" -lakanaa en ole nähnyt, joskin olen tiennyt hifkiläisten tuota slogania vieraspaikkakunnilla käyttävän. Suoraan sanottuna "meillä kannu, teillä ei" vituttaisi huomattavasti enemmän.

Vähäisen kokemukseni vuoksi olen kykenemätön arvioimaan SM-liigan katsomolakanatasoa noin yleisesti ottaen, mutta uskaltaisin väittää, että SaiPan kannattajien kuulemma joskus Tampereella esittelemä "Raipe on homo" lienee legendaarisuudessaan aivan ehdotonta kärkiryhmää.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Alkoi keskustelu hieman hölskymään TPS:n ensi kauden pelaajistosta ja siihen liittyvistä ilmiöistä, joten tein näin.

Katsomolakanat ovat tosiaan aina hauskaa katseltavaa, jos niissä on jaksettu käyttää hieman mielikuvitusta. Yksi hauska oli kerran en-muista-missä HN-pelissä, jossa luki isolla "SAUKKONEN OPETTELE PUHUMAAN" ja kun se tuli ruutuun, ei Mika itse keksinyt juurikaan kommentoitavaa, tuli vaan öhhiä ja hmmiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ihmeissäni

Voisiko joku kertoa minulle, mistä tämä ikiaikainen kauna Turun ja Stadin välillä johtuu?

Turku on hyvin kaunis kaupunki, mutta siellä käydessäni turkulaiset ovat kuultuaan minun tapani puhua suomea katsoneet minua kuin halpaa makkaraa.

Sitten, kun keskustelussa on tullut ilmi, etten olekaan Helsingistä vaan Vantaalta, on ääni muuttunut kellossa, ja joskus siitä on seurannut oikein antoisiakin keskusteluja.

Mikä siinä on, että turkulaiset eivät voi sietää stadilaisia ja päinvastoin? Molemmat ovat kauniita kaupunkeja, mutta miksi ne ihmiset tekevät siitä niin ison numeron?

Turusta en osaa sanoa, mutta Stadissa asuu ainakin paljon hesalaisia, jotka olevat olevinaan muita parempia ja pilaavat sillä Stadin ja stadilaisten maineen.
 

Digwiid

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Re: Olen ihmeissäni

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
mutta Stadissa asuu ainakin paljon hesalaisia, jotka olevat olevinaan muita parempia ja pilaavat sillä Stadin ja stadilaisten maineen.

Näihän se on. Uskon että jos perus Turkulainen ja perus Stadilainen keskustelee keskenään niin siinä ei ole mitään ongelmia mutta jos on perus Turkulainen ja hesalainen niin silloin alkaa ongelmat.
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Olen ihmeissäni

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Voisiko joku kertoa minulle, mistä tämä ikiaikainen kauna Turun ja Stadin välillä johtuu?

Turusta en osaa sanoa, mutta Stadissa asuu ainakin paljon hesalaisia, jotka olevat olevinaan muita parempia ja pilaavat sillä Stadin ja stadilaisten maineen.

Ei todellista kaunaa ole olemassakaan. Itse olen kohta 15 vuotta ollut Hesassa töissä Turussa asuen ja voin sanoa, että mitään todellista kaunaa ei ole olemassakaan.

Täälläkin kun joku aikuinen heittää herjaa, niin *lapset ottavat tosissaan ja ryhtyvät raakkumaan aiheesta kuin rikkinäiset äänilevyt.
*Lapset ja alla mainitut tapaukset

Turku on vanha kaupunki ja sillä on omat kulttuurisiteet ja muutenkin kutakuinkin samat palvelut yms. saatavissa kuin Hesassa. Tästä seuraa se, että turkulaiset eivät juuri erityistä glamouria Hesassa näe ja sekin sapettaa joitakin.

Itse viihdyn Hesassa erinomaisen hyvin ja minä meren ystävänä en voisi kuvitellakaan asuvani muissa kaupungeissa kuin Turussa tai Helsingissä. Ainoa vaihtoehto näille voisi olla totaalinen maalle muutto. Mutta edelleen meren rannalle.

Ja ollaan nyt jokainen rehellisiä itsellemme; Erityisesti täällä Jatkoajassa TPS:n jatkuva menestys ei voi olla vaikuttamatta asiaan. Kyllä se varmasti jurppii ja aiheuttaa kateutta.

Minä en henkilökohtaisesti välitä noista erilaisista provoista tuon taivaallista, päätä tulee toisinaan puristeltua ja mumistua "ei hälvete".

Jos heitto on pilke silmäkulmassa tehty, niin sellaiseen on jopa mukava heittää jotain vastinetta.

Jos taas Suomen perseestä on puhumassa 10+ ikäinen, joka ei ole koskaan edes Turussa käynyt, korkeintaan Naantalin Muumilaaksossa, niin hymähdän säälien.

Mutta JOS tosissaan kirjoittaja on 18+ ja vielä tulee samoja juttuja, niin kyseessä on totaalinen idiootti, jonka kirjoituksia ei viitsi lukea lainkaan. Viimeisen ryhmän kirjoittajien muutkin kirjoitukset ovat pääasiassa "sieltä", missä hän väittää Suomen wanhimman kaupungin sijaitsevan.

Olen käynyt aika kammoittavissa suomalaisissa kaupungeissa, mutta en ikinä hienotunteisuus syistä lähde niitä täällä mollaamaan. Ei tulisi mieleenikään.

Piis ja ugh!

Edit: Tämä ketju kyllä kuuluisi vapaan puolelle
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Re: Olen ihmeissäni

Viestin lähetti Digwiid
Näihän se on. Uskon että jos perus Turkulainen ja perus Stadilainen keskustelee keskenään niin siinä ei ole mitään ongelmia mutta jos on perus Turkulainen ja hesalainen niin silloin alkaa ongelmat.

Näinpä juuri. Olen perusturkulainen eikä minulla ole mitään helsinkiläisiä vastaan. Itseasiassa varsinkin IFK:n faniporukasta on löytynyt paljonkin hyvää juttuseuraa. Nämä "sviddu mä oon tzadist!"-pellet, jotka muuttavat Vähä-Hikiältä Helsinkiin ja ovat maailman kuninkaita pitäisi vetää Suomen Joutsenen kölin alta. Varmaan myös helsinkiläisten mielestä.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Yksi parhaat naurut antaneista katsomolakanoista nähtiin Elyseellä keväällä 1999. SaiPa oli kaikkien suureksi yllätykseksi pudottanut Jokerit jo pleijarien ensimmäisellä kierroksella ja sai vastaansa välierissä siis Tepsin.

Katsomossa komeili jo Helsingissäkin nähty lakana, jonka teksti oli suurin piirtein " SaiPa jyrää, pommitus alkaa klo 18.30!"

Vahinko vaan, että Turun peli alkoi jo klo 16.00. Äänekästä hymyilyä osakseen saanutta rättiä ei sitten enää toisessa Turun ottelussa näkynytkään.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti toxteth_terror

Varmasti itse olisit tosi tyytyväinen, jos esim. Kölli olisi tarjolla Pelleihin. Kyllä se joulu siellä Ilmalassakin loppuu aikanaan.
:) LOL

Pellet ei tässä vaiheessa kaipaa Kölliä. Pellet kaipaan juotavaa, joten angola ja karkkia äkaisesti joten namibia.
Yrittäkää siel turuus tehrä jotai, että päästään kuittaamaan menneet. Pahalta kuitenkin näyttää.
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Olen ihmeissäni

Viestin lähetti mission16W


Näinpä juuri. Olen perusturkulainen eikä minulla ole mitään helsinkiläisiä vastaan. Itseasiassa varsinkin IFK:n faniporukasta on löytynyt paljonkin hyvää juttuseuraa. Nämä "sviddu mä oon tzadist!"-pellet, jotka muuttavat Vähä-Hikiältä Helsinkiin ja ovat maailman kuninkaita pitäisi vetää Suomen Joutsenen kölin alta. Varmaan myös helsinkiläisten mielestä.


Oikeassa olet, nämä feikkistadilaiset kyllä pilaavat meidän
maineen aika tehokkaasti. Valitettavasti kuitenkin joudun
sanomaan tämän : Suomen Joutsen ei kuulu teille , sen
paikka on Helsingin Kauppatorilla minun mielestäni:)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulla ei, ihan oikeasti, ole yhtikäs mitään turkulaisia vastaan.
Turku on sellainen leikkimielinen läpän aihe, mutta en usko, että kukaan täysijärkinen ihminen tosissaan ajattelee että turkulaiset olisivat jotenkin keskivertoa huonompia ihmisiä, tai tyhmempiä.
Minun elinaikanani ja jokerifaniuteni aikana TPS on ollut ehdoton Jokereiden ykkösvihollinen. Ei niinkään HIFK, siitä johtuu ehkä pieni hiljainen HIFK-kannattaja sisässäni.

Turku ja Helsinki, ovat molemmat todella kauniita, hyvin hoidettuja kaupunkeja. Ja se meri, se on todellakin tärkeä.
Viime keväänä kävin Turussa pariinkin otteeseen broidin matseja tsiigaamassa, ja kyllähän se on oikein mukava, viihdyttävä kaupunki.

Mutta täytyy sanoa, että valitettavasti se on ihan missä tahansa, että kun sanoo olevansa Stadista, niin katsotaan kuin halpaa makkaraa. Toivottavasti ne ihmiset jotka ovat kusipäisiä stadilaisia, osaisivat olla kärsivällisiä, ja tutustua ennakkoluulottomasti muihin stadilaisiin.

TPS tulee aina olemaan sellainen jengi, jolle häviäminen v*tuttaa monta päivää. Mutta se on oikeastaan ihan hyvä. Pitää vaan muistaa se pilke silmäkulmassa, hyväntahtoinen läppä ei satuta ketään.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti girlzilla15
TPS tulee aina olemaan sellainen jengi, jolle häviäminen v*tuttaa monta päivää. Mutta se on oikeastaan ihan hyvä. Pitää vaan muistaa se pilke silmäkulmassa, hyväntahtoinen läppä ei satuta ketään.

Jooh, sama se meillä on. Kun teille häviää niin ottaa suunnattomasti päähän.
Mutta jos joku pikkuisen kuittaa jotain, niin ei kannata tosikkona liueta porukasta. Kannattaa ymmärtää se, että kieli poskessa mennään.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Re: Olen ihmeissäni

Viestin lähetti Jet Ace
Turku on vanha kaupunki ja sillä on omat kulttuurisiteet ja muutenkin kutakuinkin samat palvelut yms. saatavissa kuin Hesassa. Tästä seuraa se, että turkulaiset eivät juuri erityistä glamouria Hesassa näe ja sekin sapettaa joitakin.

Itse viihdyn Hesassa erinomaisen hyvin ja minä meren ystävänä en voisi kuvitellakaan asuvani muissa kaupungeissa kuin Turussa tai Helsingissä. Ainoa vaihtoehto näille voisi olla totaalinen maalle muutto. Mutta edelleen meren rannalle.



Enpä voisi olla enempää samaa mieltä. Suomessa on vain kaksi kaupunkia, ja Jet Ace luetteli ne molemmat. Pientä veljellistä kädenvääntöä käymme rantaradan molemmin puolin varmasti jatkossakin, ja hyvä niin.

Erityisen osuva on näkemys paikallisylpeydestä, joka nämä pienet mutta kokonaisuuden kannalta olemattomat skismat generoi. Normaalia kahden lähes identtisen veljeksen kiukuttelua, sanon minä. Käyn itse Stadissa töiden ja sukulaisten vuoksi suht taajaan ja en ole loppupeleissä havainnut mitään todellista vastakkainasttelua kaupunkien välillä.

Eri asia tietenkin on se, että Helsinkiä rankaistaan vuosittain massiivisella sisäänmuuttoaallolla, joka tuo valpiot, tervot, hotakaiset, näkkäläjärvet, turakaiset, ns. Kallion rock-skenen ja muut maalaispojat pk-seudulle leikkimään Hollywoodia. Se on säälittävää, Timo Jutilakin on urbaanimpi henkilö kuin yksikään mainituista. ;)
 

Sparrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti girlzilla15
Turku ja Helsinki, ovat molemmat todella kauniita, hyvin hoidettuja kaupunkeja. Ja se meri, se on todellakin tärkeä.
Viime keväänä kävin Turussa pariinkin otteeseen broidin matseja tsiigaamassa, ja kyllähän se on oikein mukava, viihdyttävä kaupunki.

That's not what you told me THEN, dear. Tekstiviestisi olivat hyvinkin katkeransävyisiä, kun kerroit vihaavasi kaikkia turkulaisia, ja mutisit jostain ***vetin Samppalinnanmäestä. :D Oliko tällöin kyseessä nk. "väliaikainen mielenhäiriö"?

Anyway, ei minullakaan ole mitään Tsad...Stadia ja stadilaisia vastaan, noin niinkuin yleisesti. Kaikkiallahan näitä kusipäisiä ihmisiä on, eikä pelkästään Turussa tai Helsingissä. Tämä "kitka" turkulaisten ja stadilaisten välille on omalta kohdaltani syntynyt 90-luvun aikana, kun TPS ja Jokerit suvereenisti hallitsivat SM-liigaa. Välillä Otto, Pete & co. kurittivat meitä, välillä Saku, Raato ja Jere Jokereita jne. Vuoroin vieraissa. Tästä katkeruuksien ja voitonriemujen sekamelskasta syntyi itselle jonkinlainen viha-kunnioitus -suhde Jokereita kohtaan.

Jokerit on minulle aina ollut vastustaja, jolle häviäminen vituttaa kaikkein eniten. Toisaalta se ei ole ikinä ollut sen suurempi häpeä. Ja toisaalta, mitään muuta joukkuetta ei ole niin kiva voittaa, kuin Jokereita. ;)
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Sparrow


That's not what you told me THEN, dear. Tekstiviestisi olivat hyvinkin katkeransävyisiä, kun kerroit vihaavasi kaikkia turkulaisia, ja mutisit jostain ***vetin Samppalinnanmäestä. :D Oliko tällöin kyseessä nk. "väliaikainen mielenhäiriö"?

Jokerit on minulle aina ollut vastustaja, jolle häviäminen vituttaa kaikkein eniten. Toisaalta se ei ole ikinä ollut sen suurempi häpeä. Ja toisaalta, mitään muuta joukkuetta ei ole niin kiva voittaa, kuin Jokereita. ;)

Hmph. :)
Silloin ehkä olin hieman liiankin kiihkeällä tuulella kun niitä sinulle kirjoittelin. Ei löydetty jotain koulua, ja sitten kun piti turkulaisilta kysyä tietä, ja sieltä tuli sellasta murretta että sanaakaan ei ymmärtäny, niin varmaan ymmärrät miksi tekstiviestini olivat sellaisia, eh?

Eihän sinua tietenkään Jokereille häviäminen hävetä, sehän on ihan normaalia. ;)
Kyllä minun täytyy sanoa, että Tepsille häviäminen hävettää kyllä niin paljon, niin paljon.
Hifkille häviäminen on tosin inhottavaa, kun koulu jakautuu aika lailla tasan HIFK- ja Jokerifaneihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös