Tim Callahan
Jäsen
Minusta Mikkelissä on menty selkeästi eteenpäin ainakin niihin yleisömääriin peilaten, jotka olen (tulospalvelusta huolimatta) saanut tietooni. Kyllä Jukurit alkaa mikkeliläisiäkin kiinnostaa ja Sarviksen mammat ja papat ovat ottaneet selkeitä askeleita eteenpäin. Vaikka rakasta vihollista on aina mukava polkea maanrakoon, niin kyllä minä olen valmis myöntämään, että Mikkelissä toiminta kehittyy, nyt kun siihen on aihetta. Tifo-tekele ei ollut se visuaalisesti kaunein, mutta kyllä se minun mielestäni on kouvolalaisten Vantaa-reissun ohella suurimpia yleisötempauksia tällä kaudella.
Itseä ainakin vituttaa se, että Wasalandiassa ja Kouvostoliitossa jaksetaan aina vaan nähdä Sarviksessa ne huonot puolet ja taputella toisia selkään "ainakin ollaan parempia kuin Mikkeli, kieh-kieh." 14.12. KooKoo-Jukurit -otteluun on kuitenkin nyt suunnittelilla jotain (voiko joku avata?), ja uskon sen tapahtuvan osittain savolaisten aktivisoitumisen kirittämänä. Tsemppiä Mikkeliin ja keep up the good work!
Mielestäni ei nyt tifona voi pitää sitä, että on yksi maalattu lakana ja sitten kaksi teetettyä overhead-lakanaa, jotka ovat pyörineet mukana jo kohta lähemmäs 10 vuotta. Eli ainoa tekele oli se yksi bandis missä oli teksti "Meidän Jukurit." Mutta hei! Jostain on aloitettava.
14.12 tulee ihan isomman koko luokan tifoa Kouvolassa, jos vaan nyt kaikki natsaa kohdalleen. Materiaalit on hallussa ja talkoita pidetty, mutta katsotaan riittääkö aika. Kyllä tässä rahaa menee lähemmäs 800 euroa. Suunnitteluun ja toteutukseen on mennyt eniten aikaa, koska ollaan mietitty miten on helpointa toteuttaa näyttävä tifo n. reilun 50:n ihmisen kanssa. Mitään overheadia ei kuitenkaan ole luvassa. Eikä tätä tosiaan ole sen Mikkelin vastikkeen takia tehty, koska hommat oli jo aloitettu ennen sitä. Täällä on joskus ollut aivan sysipaskoja tai epäonnistuneita virittelyitä ja nyt päätettiin panostaan laatuun ja varata aikaa. Vähän vielä jännäkakka on housussa, että riittääkö edes pari kuukautta aikaa, mutta sen näkee sitten.