Viestin lähetti Tomppa#74
Viittasin tekstiisi jota kirjoitit. Et osunut arkaan paikkaan. Kiitos rakentavasta sävystäsi ja välittömästä yleistyksestä kirjoituksiini.
Ohhoh! Ollaanpas sitä nyt niin asiallisia, niin asiallisia. Kukakohan tämän 'rakentavan' keskustelun oikein aloitti? Käsittääkseni kommentoin cobolin kirjoitukseen, en sinun, mutta jostain vetäisit herneen palkoineen nenääsi ja lähdit YLEISTÄMÄÄN minun tekstiäni koskemaan kaikkia Jokerifaneja. Koitapa nyt rauhoittua ja käytä aikasi vaikka laskemalla kuinka monta kertaa yleistän koko kannattajakuntaanne ja vastaavasti kuinka monta kertaa teksteissäni puhun nimenomaan
kohdistetusta osasta kannattajianne, eli teinipelleosastostanne ja sen aneemisesta höyryämisestä?
Niin, voin säästää aikaasi, tai todeta saman minkä sinäkin toteaisit laskemisen jälkeen; kohta yksi: nolla kertaa ja kohta kaksi: useasti.
Pyrin ottamaan kantaa absoluuttisiin yleistyksiin, jota myös kirjoituksesi mielestäni heijasteli.
Jos mielestäsi näin tapahtui, niin luepa vielä ylläoleva kerran uudestaan ja ole valmis vaihtamaan mielipidettäsi.
Sinulle tuntuu olevan kovin tärkeää saada tunnustusta "omienne" touhuista. Yritin peräänkuuluttaa asiallista enemmän puolueetonta keskustelua, mutta asiaton agressiivinen kirjoittelusi ei näytä mahdollistavan kanssasi sitä.
Kyllä, on mukavaa saada tunnustusta hyvin hoidetusta kannatuksesta ja hienosta tunnelman luomisesta. Mitä ihmeen pahaa siinä on?
Koitapa nyt itse perustella minun asiatonta aggressiivista kirjoitteluani ihan vaikka esimerkin kanssa. Ei kovin asialliselta vaikuta sinunkaan hyökkäävä tyylisi tai omien ajatuksiesi työntäminen kirjoitukseeni ja muka niiden löytäminen minun ajatuksinani.
Edellisestä Jokerit-HIFK -ketjusta voit mm. lukea lisää omia näkemyksiäni mm. "meidän" faniosastostamme. Huomaat ehkä että a) suhtaudun itsekin lapsellisuuksiin kriittisesti ja b) en ole ko. osaston kanssa itse missään tekemisissä.
Uskon ettet ole tekemisessä ko. osaston kanssa, mutta en mielestäni ole niin väittänytkään? Usko sinäkin jo puolestasi, etten ole yleistänyt ketään enkä mitään, vaan kohdennnan edelleenkin oman 'angstini' jo moneen kertaan edellämainittuun ns. lapsiosastoonne!
Niin että loppujen lopuksi paikallisten tunnelma on sekin teidän ansiota? Suosittelen lukemaan omia kirjoituksiasi ajatuksella, ehkä löydät itse punaisen langan sieltä minua paremmin, mutta jotenkin sieltä minulle heijastuu vahva ylimielisyys.
Voisitko Sinä käyttää hieman enemmän aikaa muiden kirjoitusten tehotarkkailuun sen sijaan, että olet niistä ennakkoasenteisesti valmis poimimaan niihin kuulumattomat yleistykset, omat punaiset lankasi ja mahdolliset omat ylimielisyytesi? Ei ole kiva jatkuvasti perustella asoiden oikeaa laitaa ihmisille, jotka ovat kaivamalla kaivaneet omia mielipiteitään ja tunkeneet niitä kirjoittajan mielipiteiksi. Jatkossa voit ilomielin kertoa esim tämän viestini sisältämät omat mielipiteesi vaikka yksityisviestinä, niin ketjun topic säilyisi suurin piirtein oikeana..