Katso peiliin, jatkoaikalainen!

  • 4 925
  • 35

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Mistä tämä vitun typerä alaviivavillitys on saanut alkunsa? Jokainen täysjärkinen painottaa tekstiään vain ja ainoastaan lihavoinnilla, kursiivilla tai isommalla fontilla. Kuka jälkeenjäänyt tämän alaviivan käytön on keksinyt?
Tuo tapa lienee peräisin Usenetistä ja muista järjestelmistä, joissa teksti on tekstiä, vain kirjaimia peräkkäin ilman muotoiluja. Tuo on se wanha "ainoa oikea tapa" tehostaa tekstiä. Toki täällä netissä aika urpoa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
kun pitäisi ruveta arvailemaan jonkun New Jerseyn Batmaneja ja Robineja, niin tuskan hikeä puskee ajoittain otsalle.
Ekkö sää meidän Paitaa ja Persettä tunne? Batmanhan on tietenkin Yön Kostaja, legendaarinen pimentäjä ja rikollisten kauhu John Madden. Robin on se aseenkantaja, sanchopanza joka tekee vielä näkymättömämpää työtä näkymättömän sankarin peesissä ja viitan varjossa, eli Jay Pandolfo.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Ekkö sää meidän Paitaa ja Persettä tunne? Batmanhan on tietenkin Yön Kostaja, legendaarinen pimentäjä ja rikollisten kauhu John Madden. Robin on se aseenkantaja, sanchopanza joka tekee vielä näkymättömämpää työtä näkymättömän sankarin peesissä ja viitan varjossa, eli Jay Pandolfo.
Toki oli Batmanin ja Robinin taustalta löytyvät nimet tiedossa, mutta en keksinyt parempaa esimerkkiä (ei sillä että sellaisia edes olisi) kuvaamaan tilannetta.

Mitä ketjuun tulee, niin sitä parempi mitä vähemmän englannin kielisiä sanoja/lausahduksia tekstin seasta löytyy. Keep it simple.
 
Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Myönnä joskus olevasi väärässä. Se ei tapa tai satu, uskottavuutesi ei kärsi (itseasiassa päinvastoin) ja se alentaa kanssapalstalaisten verenpainetautiriskiä. On aivan uskomatonta kuinka sokeaksi ja kuuroksi ihminen voi tekeytyä välttyäkseen myöntämästä virheitään. Se on rasittavaa ja sellaiset ihmiset ovat yksiselitteisesti perseestä.

Omien virheiden myöntäminen ja itselleen nauraminen tekee maailmasta ihan pirusti helpomman paikan elää. Niin itselle kuin muillekin.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Erittäin lapsellinen kuittalu esim. otteluketjufoorumissa,eli miettikään oikeasti mitä kirjoitatte,siis ihan ajatuksen kanssa. Provo on provo mutta välillä nuo tuntuvat lähtevän käsistä. Ja pahasti
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Jos joku kirjoittaja syystä tai toisesta vituttaa, älä turhaan provosoidu, vaan laita kirjoittaja rohkeasti ignore-listallesi.

nimim. 467 and counting
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ignoreen asettaminen on omasta mielestäni perseestä, koska muiden lainauksissa tuon ignoratun kirjoittajan tekstit näkyvät silti. Helpompi on mielestäni vaan hypätä jutun yli, jos ei kiinnosta lukea. Jos provosoituu nettikeskustelusta niin paljon, että pitää jotain ignorea alkaa säätämään, on siinäkin osaltaan peiliin katsomisen paikka.

Itse pyrin kirjoittamaan tänne neutraalisti. Joskus tekee mieli vähän väitellä ja vängätäkin, mutta tarvittaessa myönnän olleeni väärässä ja jos tarpeen on, niin pahoittelen asiaa. Tästä löytyy kyllä esimerkkejä, jos jotain kiinnostaa kaivella. Silti olen sitä mieltä, että jos jokainen kirjoittaisi niin kuin minä, ei tälläkään palstalla tarvittaisi moderaattoreita ollenkaan. Oon mä vaan niin pirun hyvä jätkä.
 

krobbe

Jäsen
Myönnä joskus olevasi väärässä. Se ei tapa tai satu, uskottavuutesi ei kärsi (itseasiassa päinvastoin) ja se alentaa kanssapalstalaisten verenpainetautiriskiä - clip -

Niin totta! On todella vapauttavaa tunnustaa olevansa väärässä viimeistään siinä vaiheessa kun sen itse(kin) tajuaa. Huomattavasti "halvemmalla" siinä pääse kuin inttämällä vastaan, vaikka tietää että peli on menetetty!

Harmi, että olen niin harvoin väärässä.

Ps. Ja juu, tuo kappalejako on tärkeää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös