Katsastus TV1 Ma 22.8.2005 klo 21.20

• 15 524
  • 82

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katsoin elokuvaa alle minuutin. Näin kun miehet huitoivat toisiaan pesäpallomailoilla. Se riitti minulle. Ajattelin, että tämä on taas näitä elokuvia.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hauptmann kirjoitti:
Ajattelin, että tämä on taas näitä elokuvia.
Saatoit erehtyä pahasti siinä kyllä, luulen minä.

Ei mahda mitään, mutta se pesäpallomailakohtaus oli absurdiudessaan aika hulvaton. Sitä paitsi todellisuutta tuollainenkin on...

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Kummallista, ettei Ijäksen tuotantoa ole enemmälti ruodittu tässä ketjussa. Viimeinen keikka saa kyllä jokaisen muusikon silmän kostumaan naurun lomassa ja jos elokuva pystyy moiseen, on se kyllä aika lähellä täydellistä tekelettä! Painijaa muistan myös lämmöllä, no kannattaa katsoa, jotka katsastuksestakin piditte.

Viimeksi muokattu:

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse en ollut ko. elokuvaa jostain syystä aiemmin nähnyt, joten odotin innolla tapausta etukäteishehkutuksen perusteella. Mutta mutta. Mikä tässä nyt niin erinomaiseen hauskaa oli? Pari kertaa hymähdin jollekin jutulle, mutta kokonaisuudessaan aika helvetin tympeä leffa.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Katselin vasta eilen videolta. Olen nähnyt reilu 10 vuotta sitten viimeksi ja aika hyvin oli kaikki muistissa. Siitäköhän syystä ei kauheasti sytyttänyt. Muutama hauska kohta nauratti, ja nakkikioski oli paras minunkin mielestäni. Ihan katsottava elokuva, mutta itse katson seuraavaksi taas aikaisintaan 10 vuoden kuluttua.

raipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ennen ohjelmaa oli Vierikon haastattelu. Siinä käsiteltiin mm kysymystä siitä, onko elokuvan teema miehen vanhenemisesta ja halusta ikuiseen poikamaisuuteen ymmärretty vai onko se jäänyt niidet letkautusten varjoon.

Valitettavasti näin on tainnut käydä . Paitsi hauska ja traaginen on Katselmus minusta erittäin hyvä kuvaus juuri tästä miehen vanhenemisongelmasta, josta Öövin on oikein malliesimerkki.

Matti Ijäksen ja kaurismäen sukulaissieluisuus tuli hyvin esille. Ijäs vaan on vähän hauskempi eikä ihan niin pelkistetty.

Minusta on päivänselvää, että jos tuli tv:n ääreen minuutiksi kesken kuvan, ei siitä voinutkaan saada mitään tolkkua.

Mutta minusta edelleen aivan loistava, helmi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy