Katsastus TV1 Ma 22.8.2005 klo 21.20

• 15 525
  • 82

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Pappi perkele, taas muna pystyssä. Pappi saa lähteä.

Muistan kun oltiin aikoja sitten kaverin kanssa kalassa ja leffa oli tullut edellisenä päivänä. Eihän siitä kalastuksestakaan meinannut mitään tulla kun naureskeltiin noita repliikkejä. Kuuluu kyllä sarjaan pakko nähdä.

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
No enhän mä nyt voinut olla katsomatta tätä mestariteosta kun satuin sen vahingossa löytämään (=etsin kaseteiltani melkein neljä tuntia, mutta kyllä kannatti). Aivan loistavaa huumoria. Kummallista muuten, ettei täällä ole vielä mainittu koko leffan parasta kohtaa eli:
"mä haluun nähä sen kokonaan"
"mitä?"
"kokonaan"
"ai"
"niin... jupinaa... mä haluun nähä millanen muna kaverilla on!"

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Hiukan aiheen vierestä mutta tässäkin ketjussa kehuttu Siivoton juttu ilmestyy DVD-kotelon mukaan DVD:llä syyskuun lopulla. Tosin sivu näyttää siltä ettei ole hetkeen päivitetty.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Jakke Huuliparta kirjoitti:
Kaverit ovat hehkuttaneet Katsastusta minulle jo useamman vuoden ajan ja nyt pääsen vihdoin itsekin näkemään mistä on kyse. Välillä tuntuu että Suomessa on vain kahdenlaisia ihmisiä, niitä jotka ovat nähneet Katsastuksen ja niitä jotka eivät ole...

Sama juttu, nyt en aio missata.

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Kopteri kirjoitti:
"Maistuiskos tytöille parit nakit?"
"****, tuu pois sieltä!"

En ala kyllä jokaista korjata, vaikka osaan ulkoa tämän leffan luultavasti :)

- Mites olis parit nakit?

- Onpa alkeellinen jätkä.

- Junnu, tuu pois.

Myös yksi suosikkikohtauksiani, vaikka vaikeahan niitä on nimetä kun koko leffa on armotonta tykitystä..

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Maanantaina se sitten tulee, joten ketju ylös. Vierikon haastattelu leffan tiimoilta ainakin tämän päivän Satakunnan Kansassa. Juttua saattaapi löytyä muistakin lehdistä, koska lähteeksi oli mainittu myös STT.

Vierikko totesi jutussa, että tuntui että roolihahmonsa istui aikapommin päällä, muttei itse tiennyt sitä vielä. Tämän kyllä voi allekirjoittaa.

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Stonecold kirjoitti:
Ylös, huomenna sitten tarkkana ja kanavat kohdilleen.
En muista aiemmin nähneeni ko. teosta, joten aika korjata sekin virhe. TV1 klo 21:20, varmuuden vuoksi vielä nauhalle.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ted Raikas kirjoitti:
Sieltä tulisi samaan aikaan Others MTV3:lta...

Sama kuin SM-liigan ratkaisevan finaalin aikana tulisi neloselta Sillä Silmällä.

Pitääpä varata illaksi muutama kylmä olut ja katsoa maailman hauskinta elokuvaa.

"Skulle du laittaa jotain mönjää siihen?!?"

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Kullinsa näytti! S****na viivottimella mittaili ja leuhotti!"

- - -

"Tunnusta s****na, että se on sinun vika että Mallulla on paino etuakselilla!"

- - -

"Pappi saa lähteä helvettiin, tai kusen penaaliis!"

- - -

"Menikö hampaita?"
"Kysy vaan kuinka paljon"

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Yli älyn hypetettyä, alkuaikojen "kummelihuumoria" Länsi-Rajan pinnasta.
Siis voi jesuus terkele ja Tarja-Tuulikki Tarsala siihen perään - miten tämä raina on tylsää paskaa täynnänsä. Eikä edes suomenkielistä tekstitystä.

Pappi perkele

Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tänään olisi tarkoitus ekaa kertaa sitten katsoa tämä teidän kovasti hypettämä leffa. Sen on sitten paree olla hyvä tai teidän uskottavuus menee nolliin.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Master Chief kirjoitti:
Tänään olisi tarkoitus ekaa kertaa sitten katsoa tämä teidän kovasti hypettämä leffa. Sen on sitten paree olla hyvä tai teidän uskottavuus menee nolliin.
Heh hee, sanoilla linjoilla hyvinkin. Tätähän hypetetään täällä niin, ettei se voi olla muuta kuin huono leffa.

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tästä tulee varmasti pettymys, koska leffaa on hypetetty niin älyttömästi täällä. Mutta kai se silti pitää kattella. Kumma kyllä nuo linerit ei naurata sitten yhtään luettuna, kun ei ole elokuvaa nähnyt.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juu, kyllä minäkin tämän ennemmin katson kuin sen Othersin (vaikka sekin kiinnostaa). On tosiaan tämä suomalainen kulttiteos (useimpien lähteiden mukaan se sellainen on) jäänyt syystä tai toisesta näkemättä. Vaikka se pitkään kotopuolessa VHS:lla olikin. Taisi olla sellainen ikä, ettei moinen elokuva oikein napannut.

Nyt tuo puute siis korjataan ja kohta TV:n ääreen.

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
En muista nähneeni kyseistä elokuvaa mutta kohta olen. Toivottavasti odotus palkitaan, on Katsastusta sen verran täällä(kin) hehkutettu.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Siinäkö se nyt sitten oli? En tiedä johtuiko siitä että useimmat repliikit oli nähty jo täällä ilman mielleyhtymää ja sitten kuvan kanssa teho oli mennyt. Kyllä tuosta muutaman repeämisen sai mutta ei saatana tätä toista kertaa jaksa katsoa. Taitaa olla suomaliasten vastine jenkkien Halfbaked -leffalle.

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
massimo kirjoitti:
En muista nähneeni kyseistä elokuvaa mutta kohta olen. Toivottavasti odotus palkitaan, on Katsastusta sen verran täällä(kin) hehkutettu.

Sama homma täällä...

-Tuliko vedet?
-Eiku kissa naukaisi ku löylyä heitti...
-Eiku eukoltas
-Mistä?
-Sieltä
-Voi perkele!!

"Joo mää oon lääketieteen opiskelija tuolta Ranuan opistosta..."

Mahtaa naapurit miettiä et onko jollain järjen valo lopullisesti sammunu, kun yksin kämpillä katoin leffaa ja naureskelin, kovaan ääneen...

Erinomainen leffa.

edit.viilailua

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan ok elokuva, mutta jollain tapaa tynkä, näin tuntui minusta. Aiheesta olisi varmasti repinyt irti lisää. Tappelu taxikuskeja vastaan ja se synnytyskohkaaminen oli kyllä aika helmiä, mutta ei tämä minusta pääse suomalaisen elokuvan kirkkaimpaan kaartiin. Totta puhuen minulla on aina näkemistäni Ijäksen elokuvista jäänyt jotain puuttumaan. Liekö miehen tyyli, että elokuvat jää hivenen kesken tai puolitiehen. Ei vaan aukea minulle täysin se kerronta.

Hienoa silti, että tälläisiä tehdään, tai on tehty.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä Katsastus edelleen nauratti, kuten silloinkin kun se ensimmäisen kerran telkkarista tuli.

Kotikatsomon tämän kesän rankingissa menee sijalle 3. Ykkösenä on edelleen ja luultavasti myös pysyy Siivoton juttu, kakkosena on Solveigin laulu.

Muokkasin hiukan tuota rankingia...

Viimeksi muokattu:

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihan hyvä oli, parhaiten jäi mieleen tämä "enimmäkseen pipareita, ässiä ja Hanna-tädin erikoisia". Sopivan tyhmää huumoria.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tuo nauratti entiseen malliin, mutta tällä katsomisella myös välillä melkein vähän itketti. Liekö sitä itsekin kypsynyt tajuamaan elämän lohduttomuuden paremmin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllähän tuota katsoi, mutta jostain syystä ei naurattanut lähellekään niin paljoa, kuin olisin hypetyksen vuoksi odottanut... Ei huono tekele, mutta jäi kyllä kauas siitä, mitä odotin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy