Olen äänestänyt liian aikaisin alkavaa kesäloma -kohtaa. Tänä vuonna on onneksi kaikki toisin ainakin vähän aikaa.
Partaa en kasvata, vaikka sitä ongelmaa ei olisi kun joka päivä saa olla ajamassa. Kesällä voin tehdä lomaparran. Hiuksia en ole koskaan värjännyt.
Perheen parissa on asia hoidettu niin, että kalenterista on katsottu Play offien päivämäärät hyvissä ajoin, on laskettu mahdolliset kotiedut sekä tapaukset siltä varalta että Tampereella pelatattaisiin eri päivinä päällekkäisyyksien vuoksi sekä mahdolliset ottelusarjojen aikaistamiset. Olen siis ilmoittanut aikoja sitten, että tuona ja tuona päivänä olen jääkiekko-ottelussa mikäli silloin pelataan, mutta asiaan tulee lopullinen vahvistus ehkä vasta kaksi päivää ennen h-hetkeä. Tai että tuona päivänä ainakaan meille ei pyydetä vieraita, koska tv:stä katsotaan jääkiekkoa. Hoitamalla nämä asiat ajoissa, välttää perhekriisit melko hyvin.
Töiden puolesta olen talven mittaan kerännyt muutamia ylitunteja varastoon, joita voin sitten käyttää pelipäivänä, jos on lähdettävä vaikkapa jonnekin reissuun. Mitään palavereja en sovi ainakaan ottelupäiväksi tai heti seuraavaksi aamuksi ellei ole pakko. Se että play offit haittaavat työtehoa, on täällä turha kenellekään selittää koska kiekkohulluja ei pahemmin täällä ole.
Muistan myös kaukaisilta kouluajoilta sen, kun koeruuhkat sijoitettiin ikään kuin vittuilumielessä aina keskelle kauden tärkeimpiä pelejä. Se näkyi auttamattomasti aina koulumenestyksessäni. Järkeä saisi näissäkin asioissa käyttää, mutta eipä se koskaan mennyt läpi kun joskus yritin protestoida että ei nyt helvetissä laiteta mitään historiankokeita välierien jälkeiseen aamuun.
No juu, nyt näyttää ainakin melko hyvältä että leikissä saadaan olla koko patasydämellä mukana pitkästä aikaa!