Kasvatatko playoff-partaa? Onko sinulla muita pleijarirituaaleja?

  • 6 832
  • 57

Mites elämä muuttuu pleijarien aikaan?

  • Kasvatan playoff-partaa.

    Ääniä: 90 28,0%
  • Kasvatan playoff-mahaa.

    Ääniä: 77 24,0%
  • Olen niin nuori ettei karv...öh, parta vielä kasva.

    Ääniä: 37 11,5%
  • Kehtaattekin kysyä tuollaista naishenkilöltä!

    Ääniä: 18 5,6%
  • Pelirauhaa! Perhe odottakoon vuoroaan!

    Ääniä: 30 9,3%
  • Terveyteni, maksa ja pumppuni ovat aina kovilla pleijareista MM-kisoihin.

    Ääniä: 69 21,5%
  • *Huoh* Joukkueeni kesäloma alkaa aina niin kovin aikaisin.

    Ääniä: 82 25,5%
  • Nukun suosiolla koiran vieressä eteisessä.

    Ääniä: 14 4,4%
  • Onneksi myös kumppanini/koko perheeni on kiekkohulluja veijareita!

    Ääniä: 14 4,4%
  • Jaa mikä jääkiekko?

    Ääniä: 31 9,7%

  • Äänestäjiä
    321

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt ollaan tultu perimmäisten kysymysten äärelle - mitataan Tosifanien venyvyyttä joukkueen mukana, omistautumista lajille. Kyselen siis pleijarirituaaleistanne, digiboxin hankinta nyt on hiukan ihmisen parrankasvua tuoreempi ja jo kyselty tapa, mutta kertokaa toki miten elämänne muuttuu pudotuspelien aikana?

Kasvatako playoff-partaa? Onko sinulla muita playoff-rituaaleja? Meneekö perhe vaikka hankeen matsin ajaksi (kunhan on hiljaista), vai nukutko suosiolla olohuoneessa kunhan vain matsiin päästiin ja sitten kamujen kanssa kaljalle? Tuleeko petitouhuihin lisäenergiaa voitetun matsin jälkeen?

Uhraatko siis paljonkin playoffsien eteen?

Tilityksiä menneiltä vuosilta ja venähtäneiltä vieraspaikkakuntareissuiltakin kaivataan...kerro.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hienoa!

Täydennettäköön että ne henkilöt joilla on parta ollut jo pidempään - tai iso maha - saavat tällä päivämäärällä Marsalkka Golden AWen päiväkäskystä luvan, kunnian ja etuoikeuden perustella pyöreää tai risuleukaista olemustaan sillä, että "se on kattos playoff-maha" tai "en leikkaa ennenku Kärppien/muu nvakavasti otettavan kandidaatin dynastia päättyy!". Vapautukaa...

Jaa mites itte? Noh, olen jo viime viikolla antanut partani lähteä kasvuun, se on lähes yhtä punainen kuin aatteeni ja yleisesti ottaen lähes yhtä hieno kuin kannattamani joukkueen kauniilla mainoksilla koristeltu pelipaita. Vatsa on tunnetusti helvetin kireä pyykkilauta.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kessi. Suojeltava!

Vatsa tuppaa kasvamaan, joten vastataan se. Vielä ei ole iskenyt fiilinki hermoraunioitumisesta, eiköhän sekin tule kuvioihin pikkuhiljaa.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Jonkinlaista teinimallista play off -partaa olen kasvatellut. Siitäkin huolimatta, että Haukkojen ei pleijareissa ole muutamaan vuoteen tarvinnut pelata. :)
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Partaa kasvatellaan! Kovin vaisulta tuo näyttää, mutta kunhan pyttyä nostellaan niin kyllä se jo on aika tuuhea..Samalla pleijareihin liittyy useat asiat kuten lisääntynyt jatkoajassa oleilu, mahdollinen alkoholin lisääntynyt käyttö..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti vlad
NHL-fanina voisin sanoa, että "Jaa mikä jääkiekko?"

vlad.

Kai NHL:n pudotuspelejäkin keväällä pelataan...tai on pelattu. En toki tahtoisi rajata tätä SM-liigan pudotuspeleihin - jos koet että sinulla on joskus tullut viihteelle heittäytymisiä Hockey Night In Canada-tunnelmissa, jaa nekin toki kanssamme!
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti goldenawe
Kai NHL:n pudotuspelejäkin keväällä pelataan...tai on pelattu.

On pelattu, ja tuo mennyt aikamuoto tässä niin kovin korpeaakin ettei sitä ja silloisia traditoita halua enää muistella.

Sen nyt voinen kuitenkin paljastaa ettei mahan kasvattaminen ainakaan kuulu näihin perinteisiin, eikä myöskään viuhahtelu vähissä pukineissa aamutuimaan heräävän kaupungin kaduilla.

vlad.
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Omistan kohtuullisen kookkaan Playoff-kessin joka tosin on onneksi pienentymään päin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti vlad
On pelattu, ja tuo mennyt aikamuoto tässä niin kovin korpeaakin ettei sitä ja silloisia traditoita halua enää muistella.

Tuosta tulikin mieleeni että kun aikanaan Bourque vihdoin nosti Stanley Cup-kannua muutama vuosi takaperin, olin Turussa ja viihteellä parin päivän putki jo alla...aluksi aamuiseen laskuhumalaan sisältyi lievä unelias liikuttuminen, sitten kenkien kaivelu, kaverien herättely, kipittely läheiselle kioskille oluen hamstraamiseen ja uuteen nousuun!

Päivän aikana tuli varmaan taas osa kyseisen kevään/alkukesän tarinoista kerrottua toiseenkin kertaan, pyörittyä muistaakseni DBTL-tapahtuman varrella muutamalla keikalla, jokunen horjahtamalla läikytetty olut, kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen enemmän ja vähemmän epätoivoisesti, terävää väliin, filmi katki aina sieltä täältä...

Kyllähän joskus ilmankin voi olla...muttei selvinpäin. Pudotuspelien kiekkotapahtumat ainakin omalla kohdallani ovat se kohtalaisen vilpitön tekosyy aloittaa doksuilu jo aamutuimaan/päivällä heti heräämisen ja suihkun jälkeen - matsin aikaan pitää olla vielä kohtalaisessa kunnossa mutta sitten mennään taas täysillä. Valitettavasti.

Maanantaina sitten töissä/koulussa pukkaa kylmää hikeä enemmän kuin varmasti mutta pääasia että poika viihtyy.

It's only hockey...but I love it!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti pancor
Omistan kohtuullisen kookkaan Playoff-kessin joka tosin on onneksi pienentymään päin.

Jospa tänä vuonna sitten täällä Hämptonissa nostellaan Kanada-maljaa sitten pitkien sarjojen päälle - pääsisi editoimaan tuon "kohtuullisen" tuosta lauseestasi pois. Vai oletkos valmis uhraamaan varastotilaa kessistäsi muutamalle lisäohraselle kunhan Kerho vain juhlii kirkkainta? Kesällähän ei Hämeenlinnassa ei tunnetusti tarvitse paljon penkkiurheilla...
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pleijariparta on kasvanut jo jonkin aikaa, eikä toivottavasti tule lähtemään ihan lähiaikoina:) Pakkohan se on olla mukana hengessä ja toivoa että parta saa kasvaa aina loppuotteluihin asti.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Jonkinlainen tuhero alkaa olemaan tietysti, moniltakin asiasta mitään ymmärtämättömiltä tullut kommenttia moisen sopivuudesta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Pleijarihäpeninkijä

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse olen ottanut tavakseni ottaa loput lomani finaalien ajaksi.


Voi voi...sitä se metrilakun ja nallekarkkien syöminen sitten tiesi. Tähänkö tämä maailma on tullut?

Älä nyt sitten ainakaan päästä mammaa valitsemaan keittiön tapettia...

Siunausta.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mä kasvatan "Ilves voittaa mestaruuden"-partaa.
Ei hyvältä näytä.
 

tiikeri

Jäsen
On kasvatettu jo pidemmän aikaa ja ihan hyvällä mallilla alkaa olemaan. Eipä tuota ole poiskaan jaksanut ajella, vaikka oma joukkue ei pudotuspeleissä enää pelaakaan. Itseasiassa se tulee luultavasti pysymään tuossa vielä pitkään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Äänestin seuraavaa vaihtoehtoa: "Jaa mikä jääkiekko?", sillä nythän on kesäloma, eikä jääkiekkokausi.

Niin ja kieli poskessa -mielin olen reilun kuukauden kasvattanut ja leikellyt jonkunnäköistä risupartaa.
 

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Noh, näin naisenahan voinette arvata, kuinka äänestykseen vastasin... Eikä minulla muutenkaan ole mitään erityisiä " rituaaleja "... Olen vain AINA paikalla jokaisessa kotimatsissa ja kannatan sydämeni kyllyydestä. Kyllä saavat äänijänteet ja kädet kyytiä ja huivi heiluu... Sen kyllä jo ajat sitten olen päättänyt, että kun (koska sitten tapahtuukaan...) HIFK voittaa mestaruuden, niin värjään hiukseni kirkkaanpunaisiksi. Jännityksellä sitä jään odottelemaan... Toivottavasti en pitkään... ;-)
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Viestin lähetti kissankarva
Mä kasvatan "Ilves voittaa mestaruuden"-partaa.
Ei hyvältä näytä.

Et kai tosissasi aloittanut kasvattamista 1985 keväällä?
Selvää ZZ-top ainesta Mansesterista:)
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Le Banner
Et kai tosissasi aloittanut kasvattamista 1985 keväällä?
Selvää ZZ-top ainesta Mansesterista:)

Joo, mä täytin 5 v. kesällä -85. Sen jälkeen on tullut partaa yhtä paljon kuin Ilvekselle mestaruuksia. Ehkä mun pitäis kasvattaa vaikka playoff-säärikarvat?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös