Ehkä toistoa, mut toivottavasti Vanhatalo jatkaisi Ässissä ja sais hiukan lisää lihaa luiden ympärille. Nyt jo välillä ”ihan pitelemätön”.Kyllä viime aikojen Vanhatalo on parempi kuin Talaja.
Voi olla, että Ojantakasen pelit ovat Ässissä pelattu. Niin pitkä saikku arvio 5-7 viikkoa että silloin on jo runkosarja loppupuolella. Uudet nimet ovat ottaneet 4.sentterin tontin ja Kasperin on vaikea sitä itselleen ryöstää pitkän poissaolon jäljiltä. Mutta toivotaan, että mies vielä tällä kaudella pääsee pelaamaan jotain pelejä
Lisätään vielä, että ollut KooKoossa hyvä aina tosipeleissä.Pisteiden valossa surkea kausi Ojantakaselta. Hyökkäyspeli meni totaalisesti tukkoon.
Nyt kun ennen loukkaantumista alkoi pelaamaan erittäin hyvää nelossentterin peliä, niin tottakai loukkaantui.
Aloituksissa oli loppuajan erinomainen. Jännä nähdä pelaako vielä tällä kaudella Ässäpaidassa.
Tätä samaa olen juuri miettinyt.. että minkähän ihmeen peliliikkeen mies aikoo tehdä uransa suhteen tämän kauden jälkeen. Kaikki on mennyt kyllä päin persettä niin hankalalla hetkellä kuin olla voi..Tätä kautta ennen Ojantakanen on ollut keskiarvoltaan sellainen noin 15p hyökkääjä. Pitkä loukki verottaa mutta silti tämä kausi on tehollisesti mennyt ihan pannukakuksi. Saa nähdä saako vielä jatkossa Liigasta palkanmaksajaa.
Tätä samaa olen juuri miettinyt.. että minkähän ihmeen peliliikkeen mies aikoo tehdä uransa suhteen tämän kauden jälkeen. Kaikki on mennyt kyllä päin persettä niin hankalalla hetkellä kuin olla voi..
Jypinkylään miestä jossain huhuissa aiemmin vietiin, siihen liikkuun tuo 0+2 saldo voisi olla enteellinen (tähän itkunauru tms hymiöitä vapaavalintainen määrä mukaan).Tätä samaa olen juuri miettinyt.. että minkähän ihmeen peliliikkeen mies aikoo tehdä uransa suhteen tämän kauden jälkeen. Kaikki on mennyt kyllä päin persettä niin hankalalla hetkellä kuin olla voi..
Mun viestin infoarvo oli puhdas 0. Onneksi Kasperin ei ole huhuttu homotelleen ketään, ei OT-floodaus tässä ketjussa äidy kovinkaan pahaksi.@Nigi kyllä kuule se kasvattajaseura taitaa olla ensi kaudella liigassa tavalla tai toisella. Johan sitten kyllä kaatuu Ojantakasen meneminen sinne
@Aces High niin siis JYP puheissa oli kyse tästä kaudesta. Plus puhetta kait oli käytännössä vain täällä palstalla, että sinne voisi sopia niin saisivat sitten veljekset pelata yhdessä, ei hän sinne missään vaiheessa ollut oikeasti menossa. Ja ensi kaudeksi JYPin melkein kaikilla senttereillä on jo sopimukset, joten ei siellä kyllä tilaa ole..
Sen harvan kerran kun Kasperi maalaa, niin ketjua ylös! Lähellä oli mutta ei mennyt tämäkään kausi ilman maalia.
Samaa mieltä, aina uskottu ja olisikin huikeaa, jos nousisi pleijareissa sankariksi. Takit kääntyisivät ja vaadittaisiin jatkosopparia.Kevään miehiä. Tekee vielä playoffseissa enemmän pisteitä kuin runkosarjassa.
Harrastanut pilkkimistä saikulla?Aloitukset tarttuneet melko hyvin tauon jälkeen.
Esteri on vissiin nyt sijoitettu laitaan loppukaudeksi, niin Ojis varmaan pelaa tuollaisena safety-sentterinä loppukauden. Kyllä hän tuossa roolissa menee ja saattaa tuota eilistä tasoa löytyä, kun pitää sopimuksesta ensi kaudeksi johonkin pelata.Milloin tulee ensimmäinen, joka ehdottaa että kyllä se vielä ensi kaudella nelosen sentterinä menisi *itkupotkunauruhymiö".
Et sentään ehdottanut jatkoa Ässiin ;)Esteri on vissiin nyt sijoitettu laitaan loppukaudeksi, niin Ojis varmaan pelaa tuollaisena safety-sentterinä loppukauden. Kyllä hän tuossa roolissa menee ja saattaa tuota eilistä tasoa löytyä, kun pitää sopimuksesta ensi kaudeksi johonkin pelata.
Mun papereissa menisi nelos- sentterinä ensi kaudellakin. Mutta tämän hetkinen sopimus lienee tehty tulosketjun hyökkääjälle ja näin ollen uusi pahvi pitäisi tehdä kahden viime kauden näyttöjen perusteella.Milloin tulee ensimmäinen, joka ehdottaa että kyllä se vielä ensi kaudella nelosen sentterinä menisi *itkupotkunauruhymiö".
Arvasin, että teitäkin on vielä olemassa. Anteeksi uteliaisuuteni, mutta millä ihmeen perusteella haluaisit tällaista pelaajaa, jos mahdollisuus on vaihtaa ihan mihin tahansa samanhintaiseen (tai halvempaan), nuoreen, tai vanhaan, omaan tai vieraaseen pelaajaan?Mun papereissa menisi nelos- sentterinä ensi kaudellakin. Mutta tämän hetkinen sopimus lienee tehty tulosketjun hyökkääjälle ja näin ollen uusi pahvi pitäisi tehdä kahden viime kauden näyttöjen perusteella.