Kasper Kotkansalo HIFK:ssa

  • 64 904
  • 289

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Varmaan tekee myös EHT-debyytin, mutta toivottavasti ei sitten ainakaan loukkaannu siellä. Loistava haku Tobbarilta.

Tämä voi hyvinkin käydä toteen. Kotkansalolla on täydet eväät nousta ainakin EHT-tason pakiksi.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Kertoo meijän pakistosta paljon. Kotkansalo tekee useita isohkoja virheitä joka pelissä. Pidän kyllä hankinnasta itekkin.
Itse näen aivan erillailla. Kiekottomana suht heikkoa viellä, mutta sijoittuminen jne paranee koko aika ja kauden edetessä. En olisi huolissani.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä voi hyvinkin käydä toteen. Kotkansalolla on täydet eväät nousta ainakin EHT-tason pakiksi.

Jotenkin nyt en hirveästi ihmettele sitä, että Kotkansalo ei pelannut viime kaudella Ässissä noin hyvin mitä nyt. Eilen Hämeenlinnassa nähtyjä hyökkäysalueelle nousuja ei oikeastaan Ässissä nähty, koska keskittyi aika paljon riskittömään puolustuspeliin. Atun puolustusvoittoinen pelityyli ei hirveästi rohkaise pakkeja hyökkäyspään urotekoihin, josta kärsii tällä kaudella esimerkiksi hyökkäävän puolustajan protyyppi Aleksi Heimosalmi.

Loistavaa kuitenkin, että Kotkansalo on löytänyt pelillisen kodin, jossa voi pelata vahvuuksillaan. Muutenkin todella asiallinen joukkuepelaaja. Tällä menolla HIFK:ssa tarvitsee pelätä vain sitä, että Detroit tarjoaa sopimusta ensi kesänä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Olen alkanut pitää tätä hankintaa ehkä jopa meidän kovimpana diilinä Koivistoisen ohella. Innalasta tiedettiin mitä saatiin ja varmaan hintakin on aika kova. On Turusen tavoin täällä vuoden ja jatkaa sitten matkaa. En ihmettelis jos pelaisi Turusen ketjukaverina parin vuoden päässä tossa Venäjällä.

Sen sijaan sekä Koivistoinen että Kotkansalo on loistavia hankintoja kahden vuoden diilillä. Eli Tobbari tiimeineen on skoutannut kaverit ajoissa ennen kuin esimerkiksi Koivistoista on keritty kuumottamaan ulkomaan tarjouksilla. Kotkansalo lienee vielä aika halpa suhteessa mitä saatiin.

Kaikki raportit nimittäin sanoo, ettei Kotkansalon paikka Auvitun vieressä ole vahinko. Kaveri on todellakin breikkaamassa 1-korin pakiksi ihan näillä näppäimin ja Murphy kouluttanee tästä kaverista pikatahtiin EHT-tason ukon. Ja tästä kundista saadaan tosiaan nauttia ainakin se 2 vuotta, jonka jälkeen omien sanojen mukaan pelaa "10 vuotta NHLää ja sitten palaan IFKhon".

Onhan kausi pitkä ja kaikenlaista sattuu ja joskus tulee yllättäviäkin vaikeuksia, mutta olen kyllä kundista todella innoissani.

Harjoituskauden huomioni ei ollut väärässä. (Kuka kissan häntää nostaisi, ellei..)

Mutta nyt olen vieläkin enemmän fiiliksissäni noiden haastisten jälkeen! Todellakin on sellaista Södemaista pilkettä ja asiallisuutta ja pelityyli samankaltainen. Todella fiksu jäbä.

Virheitä tulee, mutta kuten pelin jälkeen sanoikin, nyt niitä virheitä saa tulla. Ja on hienoa, että IFKssa Murphy kannustaa hyväksymään ne. Kun ne virheet tekee nyt, niin ei tarvitse enää pleijareissa tehdä.

Huikea ukko. Yksi Salmelaisen parhaista naarauksista.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotkansalo on nyt tehnyt seitsemään otteluun neljä maalia. Viime kauden saldo Ässissä; kolme maalia 58:ssa ottelussa.

EDIT: Kirjoitusvirhe korjattu
 
Viimeksi muokattu:

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Todella positiivinen yllätys hyökkäyssuuntaan tämä mies, josta itse odotin lähinnä Lydmanin kaltaista rautaista oman pään luutaa. Erityisen tärkeää on tuo pistetehtailu ollut senkin takia, kun pari muuta kiekolliseksi vastuunkantajaksi odotettua (Teräväinen, Winberg) eivät sattuneista syistä ole toistaiseksi lähelläkään seuraavan stepin ottamista. Lyytinen saikuttelee eikä Auvitukaan vielä ole noussut tehoilemaan hyvästä liikkeestään huolimatta.

Kaiken lisäksi Kotkis on vielä toistaiseksi onnistunut välttämään HIFK:n vemppakirouksenkin. Tätä menoa matka jatkuu muille maille joensi kautena.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tytöt hei! Jo riittää herran vuonna 2021 tuo syötävän seksikkäiden kiekkoilijoiden esineellistäminen!!!!

Pyh, kuka sitä nyt rumia mielellään katselee? Niin, eipä juuri kukaan. Sitä paitsi, paskat pelaajat eivät meidän kerhossa pääse edes tuulikaappiin. Ikkunan takaa voidaan toki verhoa raotella, mutta kyllä pelaajan pitää tuoda joukkueeseen muutakin kuin ulkonäöllisiä asioita, jotta kunnolla noteeramme.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Täti Violetin kotialttari se vasta Uros Liveltä kuulostaa! Tai en tiedä onko siinä liikkuvaa kuvaa ja interaktiivisuutta, ehkä se onkin Uros Still?

Minusta Kasperissa seksikkäintä on hänen älykkyytensä, joka ilmenee nopeana reagoimisena keskustellessa ja hyvänä artikulaationa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotkansalossa on kyllä sitä jotain.

Mielenkiintoista informaatiota myös Cory Murphysta tyyppinä. Täällä kun on vähän pelätty sitä, että onko kopissa liian totista, koska Ville on peleissä toteemipaaluna. Ehkä voimme vähän höllätä niitä(kin) pelkoja nyt.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen yllättynyt siitä, miten tilastojen mukaan Kotkansalon antamisen syöttöjen perillemeno% on joukkueen parhaimpia. Tai ainakin niissä peleissä, mitä mä olen tv:stä katsellut. Koska mun silmiini juuri syötöissä tulee niitä turhia ja helppoja virheitä eniten. Mutta ehkä ne muutamat virheet ovat vain sitten niin näyttäviä ja isoja kardinaalivirheitä, että ne osuu sieltä silmään.?
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Harvemmin ottaa niin paljon päähän puolustajan lähteminen kirkkaimpiin valoihin kuin mitä Kotkansalon kohdalla. Onneksi sentään valitsi sen ainoan oikean joukkueen, jossa voi Padan lisäksi pelata.

Kotkansalo on oman näkemykseni mukaan tulevaisuuden EHT-pelaaja, jos kehityskäyrä jatkuu yhtä nousujohteisesti seuraavaan kahden vuoden aikana. Ja se on vähintään. Nyt on käsissä niin hyvä talentti, että kannattaa olla kärsivällinen. Lisätään vielä, että kun näin miehen ensimmäinen kerran kaukalossa, risuparta naamalla ja pelasi kunnon isännän elkein, ajattelin että ei tuo voi olla mitenkään vielä noin nuori jätkä. Olemus oli paljon isompi ikään nähden. Yleensä samaa voi ajatella pohjois-amerikkalaisten kanssa.

Ainoa asia mikä vie hieman aikaa on saada vielä hiukan luistelua pehmeämmäksi ja sulavammaksi, niin teillä on uusi isäntä Nordiksella. Kun tämänkokoinen kolossi pääsee painamaan oikein kunnolla miestä laitaan, alkaa hatut lentämään katsomossa ilmaan.
Mitä mieltä arvon Herrat on Mr. Kotkansalon peliesityksistä? Taisin kehua häntä ennen kauden alkua ja jos en ole kovin väärässä, alku on ollut ihan lupaava? Pitää kuitenkin muistaa, että kaverilla on vasta ikää 22-vuotta sekä toinen kausi liigassa.

Voin vain kuvitella minkälainen "mörkö" Kasper on muutaman vuoden päästä kun on saanut kehitettyä fysiikkaa. Ottaisin hänet heti takaisin Ässiin. Onneksi päätyi kuitenkin teille, siihen toiseen seuraan jolle sydän sykkii :)
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mitä mieltä arvon Herrat on Mr. Kotkansalon peliesityksistä? Taisin kehua häntä ennen kauden alkua ja jos en ole kovin väärässä, alku on ollut ihan lupaava? Pitää kuitenkin muistaa, että kaverilla on vasta ikää 22-vuotta sekä toinen kausi liigassa.

Voin vain kuvitella minkälainen "mörkö" Kasper on muutaman vuoden päästä kun on saanut kehitettyä fysiikkaa. Ottaisin hänet heti takaisin Ässiin. Onneksi päätyi kuitenkin teille, siihen toiseen seuraan jolle sydän sykkii :)
Ihan ensiksi, täällä on myös arvon Daameja.
Kotkansalo on pelannut vaihtelevasti. Hyökkäyspäähän paremmin. Omaan päähän välillä hasardeja, mutta jos halutaan hänen kehittyvän, pitää hyväksyä välillä epäonnistumisia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotkis on kyllä raskas pelaaja fanittaa. Hänhän on siis aivan ihastuttava nuorimies, fiksu ja filmaattinen. Plussaa myös siitä, että osaa oikeasti pelata ja pysyy luistimillakin pystyssä.
Mutta… välillä, suomeksi vielä vähän liiankin usein, häneltä tulee sivan junnutason ratkaisuja ja löysää pelaamista aivan väärillä hetkillä. Ja se, jos mikä, ajaa mut rrrrrraivon partaalle. Mutta huudan tyynyyn jatkossakin, sillä mulla on vakaa usko, että noi Kotkiksen pahimmat hasardit loppuu kyllä. Aika näyttää, ehdinkö itse nähdä sitä päivää, ehehe.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös