Varmaan tekee myös EHT-debyytin, mutta toivottavasti ei sitten ainakaan loukkaannu siellä. Loistava haku Tobbarilta.
Tämä voi hyvinkin käydä toteen. Kotkansalolla on täydet eväät nousta ainakin EHT-tason pakiksi.
Varmaan tekee myös EHT-debyytin, mutta toivottavasti ei sitten ainakaan loukkaannu siellä. Loistava haku Tobbarilta.
Itse näen aivan erillailla. Kiekottomana suht heikkoa viellä, mutta sijoittuminen jne paranee koko aika ja kauden edetessä. En olisi huolissani.Kertoo meijän pakistosta paljon. Kotkansalo tekee useita isohkoja virheitä joka pelissä. Pidän kyllä hankinnasta itekkin.
Tämä voi hyvinkin käydä toteen. Kotkansalolla on täydet eväät nousta ainakin EHT-tason pakiksi.
Olen alkanut pitää tätä hankintaa ehkä jopa meidän kovimpana diilinä Koivistoisen ohella. Innalasta tiedettiin mitä saatiin ja varmaan hintakin on aika kova. On Turusen tavoin täällä vuoden ja jatkaa sitten matkaa. En ihmettelis jos pelaisi Turusen ketjukaverina parin vuoden päässä tossa Venäjällä.
Sen sijaan sekä Koivistoinen että Kotkansalo on loistavia hankintoja kahden vuoden diilillä. Eli Tobbari tiimeineen on skoutannut kaverit ajoissa ennen kuin esimerkiksi Koivistoista on keritty kuumottamaan ulkomaan tarjouksilla. Kotkansalo lienee vielä aika halpa suhteessa mitä saatiin.
Kaikki raportit nimittäin sanoo, ettei Kotkansalon paikka Auvitun vieressä ole vahinko. Kaveri on todellakin breikkaamassa 1-korin pakiksi ihan näillä näppäimin ja Murphy kouluttanee tästä kaverista pikatahtiin EHT-tason ukon. Ja tästä kundista saadaan tosiaan nauttia ainakin se 2 vuotta, jonka jälkeen omien sanojen mukaan pelaa "10 vuotta NHLää ja sitten palaan IFKhon".
Onhan kausi pitkä ja kaikenlaista sattuu ja joskus tulee yllättäviäkin vaikeuksia, mutta olen kyllä kundista todella innoissani.
Kaiken lisäksi Kotkis on vielä toistaiseksi onnistunut välttämään HIFK:n vemppakirouksenkin.
Onneksi mä olen. Kotialttari Kotkalle on muodostumassa!Jos olisin sata vuotta nuorempi, vuoraisin huoneeni Kasperin kuvilla.
Onneksi mä olen. Kotialttari Kotkalle on muodostumassa!
Onneksi mä olen. Kotialttari Kotkalle on muodostumassa!
Kadekadekadekadekadekadekadekadekade! Onneksi Kasper ei mahdu siihen sun edelliseen alttariin :D.
Tytöt hei! Jo riittää herran vuonna 2021 tuo syötävän seksikkäiden kiekkoilijoiden esineellistäminen!!!!
Näin se on. Hyvä jos pääsevät Uros Liveen ja se on sentään isompi kuin meidän tuulikaappi!Sitä paitsi, paskat pelaajat eivät meidän kerhossa pääse edes tuulikaappiin.
Mitä mieltä arvon Herrat on Mr. Kotkansalon peliesityksistä? Taisin kehua häntä ennen kauden alkua ja jos en ole kovin väärässä, alku on ollut ihan lupaava? Pitää kuitenkin muistaa, että kaverilla on vasta ikää 22-vuotta sekä toinen kausi liigassa.Harvemmin ottaa niin paljon päähän puolustajan lähteminen kirkkaimpiin valoihin kuin mitä Kotkansalon kohdalla. Onneksi sentään valitsi sen ainoan oikean joukkueen, jossa voi Padan lisäksi pelata.
Kotkansalo on oman näkemykseni mukaan tulevaisuuden EHT-pelaaja, jos kehityskäyrä jatkuu yhtä nousujohteisesti seuraavaan kahden vuoden aikana. Ja se on vähintään. Nyt on käsissä niin hyvä talentti, että kannattaa olla kärsivällinen. Lisätään vielä, että kun näin miehen ensimmäinen kerran kaukalossa, risuparta naamalla ja pelasi kunnon isännän elkein, ajattelin että ei tuo voi olla mitenkään vielä noin nuori jätkä. Olemus oli paljon isompi ikään nähden. Yleensä samaa voi ajatella pohjois-amerikkalaisten kanssa.
Ainoa asia mikä vie hieman aikaa on saada vielä hiukan luistelua pehmeämmäksi ja sulavammaksi, niin teillä on uusi isäntä Nordiksella. Kun tämänkokoinen kolossi pääsee painamaan oikein kunnolla miestä laitaan, alkaa hatut lentämään katsomossa ilmaan.
Ihan ensiksi, täällä on myös arvon Daameja.Mitä mieltä arvon Herrat on Mr. Kotkansalon peliesityksistä? Taisin kehua häntä ennen kauden alkua ja jos en ole kovin väärässä, alku on ollut ihan lupaava? Pitää kuitenkin muistaa, että kaverilla on vasta ikää 22-vuotta sekä toinen kausi liigassa.
Voin vain kuvitella minkälainen "mörkö" Kasper on muutaman vuoden päästä kun on saanut kehitettyä fysiikkaa. Ottaisin hänet heti takaisin Ässiin. Onneksi päätyi kuitenkin teille, siihen toiseen seuraan jolle sydän sykkii :)