Kaskiselle kenkää, kuka tilalle?

  • 595 036
  • 3 412

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Joo siis Miika Elomo takaisin hinnalla millä hyvänsä. Kylkeen Leimeen Unski ja Kipru tuomaan olemuksellaan agressiivisuutta pakistoon. Östermalmi toimariks ja Big Daddy mentoroimaan, jos alkaa taas kausikortit lentelemään jäälle.
 

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Mieluummin Kaskisella se viimeinen vuosi ja haetaan koko vuosi uutta jossei paremmalta näytä.

Ei, kyllä mä olin täysin väärässä. Mikään muu kuin suorat potkut ennen keskiviikkoa ei tule enää kyseeseen. Jonkun pitää nyt näyttää, että tällainen suoritustaso ei tässä firmassa mene läpi. Nyt vittu riittää. Anteeksiantamatonta paskaa maksavaa yleisöä kohtaan.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaskisella suora kolmen vuoden sopimus Waheebin mukaan. Onnea Turku.

Ei vaan pysty ynnärtämään jos tuon kaverin kanssa jatketaan. Todennäköisempää on saada myytyä hiekkaa saharaan, kuin että Kaskinen kykenee muuntamaan jatkuvasti saamansa opin käytäntöön.

Ottaa pahasti päähän koko kaverin olemus tällä hetkellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Kaskisella suora kolmen vuoden sopimus Waheebin mukaan. Onnea Turku.
Jos näin on niin porukka varmaan ryntää tuhatpäisinä laumoina syksyn 2019 peleihin, kaikki haluaa nähdä miten kahden vuoden aikana saatu oppi jalostetaan käytäntöön. Riittäis vaan halli.......
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Drucer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Boston Bruins
Jos välit tulehtuneet joidenkin pelaajien ja Kaskisen välillä kuten on huhuiltu, niin sitä ei tuosta vain korjata. Luottamusta voi olla mahdotonta saada takaisin vaikka seisoisi päällään.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Oisko Olli Kaskisesta klubitakin kantajaksi?
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Tottakai tässä pieni toivonkipinä iski kun voitto tuli ja tulikin myös mieleen parin vuoden takainen TPS-IFK sarja. Tuolloinhan tilanne oli se että IFK oli ollut sekaisin koko kauden, eikä heidän peli toiminut millään osa-alueella, no kassari siellä oli silloin kyllä hyvä. TPS oli ennakkosuosikki koska Selinin paketti oli hyvin kasassa. No jollain ihmeellä IFK löysi kuin löysikin sitä peliä pudotuspelien myötä, joo tottakai meillä oli silloin todella ohut materiaali mikä auttoi. Aloin kuitenkin tämän sarjan kautta vähän miettiä että voisiko se jollain ilmeellä Kallenkin peli jotenkin vain loksahtaa paikoilleen. Erikoista se olisi mutta on näin siis ennenkin käynyt.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Voihan se loksahtaa.

Mihinkään vierumäkeläisen total hockey -viisikkopelin läpimurtoon en enää usko tämän kevään tarpomisen jälkeen. Löytyisiköhän Kallen jenkkikassin pohjalta Westerlundin taktiikkavihkosta Pietari SKA-sarjan jälkeen revennyt liuska, jonka otsikko on "nihilistinen prosenttilätkä"?

Oma uskalias väitteeni nimittäin on, että "Meidän pelin" vivahteilla Tepsi ei tule pärjäämään HPK:lle enää nyt käsillä olevassa aikaikkunassa. Nyt taisteluspiritti tappiin, peliin nihilistisen puolustamisen ja riskittömän kiekollisen pelin kautta, maalivahdille kaikki turva ja tuki plus koitetaan herättää kourallinen uneliaita tähtipelaajia? Tepsin pelaajamateriaali on niin hyvä, että huolellisesti toteutettu yksinkertainen prosenttilätkä riittänee, tällainen välimallin puuhastelu antaa HPK:lle etuaseman.

Lähestymistapana tämä ei tosin kuulosta kaksiselt...korjaan Kaskiselta. Kartsa Jalonen huutaa moi.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ei kuulosta Kaskiselta ei @Jay Low kyllähän Kalle sitä omaa peliä korostaa edelleen. Tänään sattui tulemaan voittto mutta edelleen pääosin hitaita lähtöjä jotka päättyy pitkä päätyyn ja perään. Mielestäni variaatioita pitäisi olla. Tänäänkin jo pakki muutaman kerran tuli jalalla karvaajien alta pois, palautti se kuitenkin kiekon takaisin alas. Tämä on niin kovin ennalta arvattavissa ja helppo ottaa pois. Jos muutaman harppuunahyökkäksen vielä näkisin tällä kaudella niin tulisin varmasti lahkeeseen.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toimin välittäjänä ja tuon voi tosiaan kumota faktoilla. Löytyykö faktaa, vai onko oma olettamus? Jos löytyy faktaa sopimuksen pituudesta ja sen optioista, niin sen voi varmaan kirjoittaa tähän ketjuun?

Olen antanut itseni ymmärtää, kuten täällä olen jo aiemminkin todennut, että sopimus on mallia kolme vuotta, joista kaksi ensimmäistä on kiveen hakattu. Kahden kauden jälkeen tekemisiä ja tuloksia tarkastellaan ja tehdään päätöksiä, suuntaan tai toiseen.
 
Viimeksi muokattu:

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen antanut itseni ymmärtää, kuten täällä olen jo aiemminkin todennut, että sopimus on mallia kolme vuotta, joista kaksi ensimmäsitä on kiveen hakattu. Kahden kauden jälkeen tekemisiä ja tuloksia tarkastellaan ja tehdään päätöksiä, suuntaan tai toiseen.

Eli sopimus on siis mallia 2+1. Miksi tätä ei sitten kirjoiteta faktana, jos se on fakta.

Mutta helvetin hyvä, jos näin on. Päästään Kaskisesta eroon ilmaiseksi ja päästään rakentamaan joukkuetta ensi kesästä alkaen uuden valmentajan ohjauksessa. Mahtavaa!
 

John Shaft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teeee Peeee Äs ja Alexander The Great
Olen antanut itseni ymmärtää, kuten täällä olen jo aiemminkin todennut, että sopimus on mallia kolme vuotta, joista kaksi ensimmäsitä on kiveen hakattu. Kahden kauden jälkeen tekemisiä ja tuloksia tarkastellaan ja tehdään päätöksiä, suuntaan tai toiseen.

Jos näin niin eikö saatana tulkita että molempina vuosina suora playoffpaikka kotisedulla, mitallipeleissä marinoitu mestari= Kuka sitä enään muistaa kuinka paskaa kiekkoa veti eli parin vuoden pahvi pöytään.Molempina vuosina raavittiin pisteet jos YV toimi, johon taasen Kaskisen nerous ei päässyt puuttumaan.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eli sopimus on siis mallia 2+1. Miksi tätä ei sitten kirjoiteta faktana, jos se on fakta.

Mutta helvetin hyvä, jos näin on. Päästään Kaskisesta eroon ilmaiseksi ja päästään rakentamaan joukkuetta ensi kesästä alkaen uuden valmentajan ohjauksessa. Mahtavaa!

Joskus noista optioista ei haluta puhua. Samahan se on pelaajien kohdalla. Jossain tuo oli mainittu muistaakseni, että kolme vuotta sisältäen optioita tjsp.
 

BigJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen antanut itseni ymmärtää, kuten täällä olen jo aiemminkin todennut, että sopimus on mallia kolme vuotta, joista kaksi ensimmäistä on kiveen hakattu. Kahden kauden jälkeen tekemisiä ja tuloksia tarkastellaan ja tehdään päätöksiä, suuntaan tai toiseen.

Aika erikoista, jos vasta kauden jälkeen käytetään tuo optio. Tuossa tilanteessa on valmentajan aika mahdotonta löytää uutta työpaikkaa ensi kaudeksi, kun kaikki paikat on täytetty viimeistään syksyllä. Myös Tepsillä pitäisi olla uuden valmentajan soppari valmiina, jos joku tekijämies halutaan tilalle. Tietenkin, jos junnuista napataan seuraava "Tepsiläinen arpa" voidaan vaihto tehdä milloin tahansa.
 
Aika erikoista, jos vasta kauden jälkeen käytetään tuo optio. Tuossa tilanteessa on valmentajan aika mahdotonta löytää uutta työpaikkaa ensi kaudeksi, kun kaikki paikat on täytetty viimeistään syksyllä. Myös Tepsillä pitäisi olla uuden valmentajan soppari valmiina, jos joku tekijämies halutaan tilalle. Tietenkin, jos junnuista napataan seuraava "Tepsiläinen arpa" voidaan vaihto tehdä milloin tahansa.

Voihan se olla, että osapuolilla on jo tiedossa onko optio käytetty vai ei. Jos siis siinä mitään optiota edes on. Eiköhän tuo melko nopeasti kauden päättymisen jälkeen selviä.

Selvää on myös se, että uuden valmentajan nimi on jo paperissa jos on päädytty siihen, että Kaskisen kanssa ei jatketa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös