Monet vaativat nyt tietenkin Kaskiselle ja koko valmennusporukalle kenkää kun joukkue on valahtanut sarjassa viimeiseksi. Osansa tästä kyykkäämisestä on tietenkin valmennuksella mutta sopii myös kysyä, kuka joukkueen valmentajaksi tässä tilanteessa haluaa vai pelaako TPS maanantaista lähtien ilma valmentajaa?
Tämä menee jo lauantai-illan viihteen puolelle. Onko joukkueen pelaajascoutilla mukamas jotain aikaisempaa valmennuskokemusta? Tai täytetyllä lokilla, joka erinomainen pelaaja aikanaan olikin? Järki päähän nyt kaiken ketutuksen keskellä.Kallio, Vaha ja Norre loppukaudeksi koutsaamaan. Tää valmennuskolmikko on nyt nähty. Saa toimia Antero.
Kallio, Vaha ja Norre loppukaudeksi koutsaamaan. Tää valmennuskolmikko on nyt nähty. Saa toimia Antero.
Jortsu kelpaisi minulle milloin tahansa joukkuetta valmentamaan. Hän saisi porukkaan rotia ja samaa seuran muuhunkin johtoportaaseen. Ikävä kyllä hän nauttii eläkepäivistään Espanjan aurinkorannikolla eikä ole käytettävissä.Jos ensi kauden päävalmentaja on Kivi tai Kojo, niin ei liene muuta vaihtoehtoa kuin kokenut karju a'la Heikkilä, Suikkanen, Tiki tai Jore. Menestystä ei siinä tapauksessa uskalla toivoa mutta tulisi nyt edes jotain muutosta ja reagointia. Jos edes pelityyliä saisi aavistuksen havumetsälätkän suuntaan.. :)
Ketäpä itse loppukaudeksi ehdottaisitte? Onko tässä kohtaa järkeä tuoda jotain kallista ja kokenutta vaihtoehtoa keskelle tätä farssia? Ensi kausi on sitten eri asia. Pelaajaurat olivat herroilla Kallio ja Vaha kuitenkin niin pitkät, että tietävät aika paljon enemmän voittamisesta ja mitä siihen vaaditaan kuin esimerkiksi Kaskinen. Norrenan tarvitsee vain vittuilla jos jotakuta ei kiinnosta.
Meillä on käsittääkseni ensi kaudelle jo päävalmentaja, joka ei ole käytettävissä tälle kaudelle. Vaihtoehtoina on siis jatkaa Kaskisen valmennusporukalla tai yrittää houkutella loppukauden projektitehtävään joku ulkopuolinen tällä hetkellä vailla valmennuspestiä oleva kokenut valmentaja. Kannattaa miettiä tarkkaan, mitä kannattaa tehdä. Jos E Westerlund olisi valmis projektitehtävään, niin liputtaisin heti sen puolesta. Käsittääkseni hän ei ole. Kortti on jo katsottu. Toki sen voi katsoa uudemman kerran.Ketäpä itse loppukaudeksi ehdottaisitte? Onko tässä kohtaa järkeä tuoda jotain kallista ja kokenutta vaihtoehtoa keskelle tätä farssia?
Jos maanantaina ei tule uutista Kaskisen potkuista, pidän TPS johtoa täysin munattomana.
Tuskin kukaan konkari tähän tilanteeseen ehdoin tahdoin haluaa hypätä mukaan, joten vaihtoehdot mun mielestä on joku alasarjoista joka näkee tilaisuuden näyttää tai lähipiiristä tuttuja.
Eli ei, en usko mihinkään kairauksiin. Odotan sen sijaan kahden paskan ja huonosti valmennetun joukkueen todella väsynyttä kohtaamista, mikä kiinnostaa joukkueen fanejakin vain siksi, että tappion sattuessa on edes pieni toivo valmentajan erottamisesta.
Tami hyppäis, vaikka heti huomenna...Niin, se kun ei ole vain TPS:n halusta kiinni. Tuskin kukaan konkari tähän tilanteeseen ehdoin tahdoin haluaa hypätä mukaan, joten vaihtoehdot mun mielestä on joku alasarjoista joka näkee tilaisuuden näyttää tai lähipiiristä tuttuja.