Uusi valmentaja sisään.
Valmentaja(ei tarvi puhua Suomea), myöhemmin jeesus:
-Terve, kapteeni Korpikoski pistää tälle tussitaululle nyt kokoonpanot mitkä mielestään pelaa parhaiten yhteen.
Meette kentälle ja teette parhaanne (piste). Onko kysyttävää? -"ei." Hyvä ei minullakaan.
Eka erä TPS 0 - HPK 1
jeesus:
-No, Forström, mitä sä oikeen touhusit siinä maalitilanteessa, kun miehesi oli vapaana? -"noku se oliki siel, emmä oikeen tiedä mitä siin tapahtus." Asia kunnossa, syö tuppia toi toinen erä ja mieti mikä meni vituiks.
Toka erä TPS 2 - HPK 2
jeesus:
-Hieno haasto Antalainen. Sait hankittua jäähyn vastustajalle ja päästiin maalaamaan. Filppula, toit kiekon hienosti alueelle, mutta miksi et mennyt kulmaan? Olen katsonut, että meette sinne voittamaan pelit. - "Joo en mä sinne nyt viittinyt mennä, kun ei meillä oikeen ole tota kamppailuvoimaa ni aattelin, et heitän mieluummin sen tolle Holmille ennenku on paskat housus." Hyvä ajatus.
Nurmi! -"no mitä?" Mikä juttu, et ylivoimalla ammut alinpana miehenä heittäytyvää vastustajaa päin? Pääsivät siitä läpiajoon ja tekivät maalin. -"no mul tuli vähän kiire ja aattelin, et koitan ampua, jos se menis vaikka tosta ihmisen kehosta läpi." Asia kunnossa. Hei Nurmi, mee sä syömään tota Forströmin tuppea vikaanerään.
Kolmas erä TPS 3 - HPK 2
jeesus:
-Hyvä erä! Tehtiin tarvittava ja voitettiin peli. Korpikoskelta upea läpiajo. Korpikoski, vastustaja ampui suoraan syötöstä, mutta et heittäytynytkään lahnaksi jäälle ja luovuttanut kaikkea vaan otit korpon ja blokkasit laukauksen? Miksi noin? Kuitenkin ootte luovuttanut tilanteet heittäytymällä aikaisemmin. -"Emmä viitsi heittäytyä tuolla jäällä. Jos kiekko pysähtyy niin vastustaja saa sen kuitenkin, kun olen rähmälläni ja samalla ulkona pelistä. Otin korpon ja kiekko sattui jäämään säärisuojiin, siitä oli nopea lähteä vastahyökkäykseen. Ajattelin vielä omassa mielessä, että kannattaako läpiajosta mennä eka kulman kautta hakemaan peliä vai meniskö suoraan maalille. Joku piru sinne kulmaan mua yritti viedä, mutta sain pidettyä itseni suoraviivaisena."
jeesus:
-Peli päättyi voittoon, onko jollai kysyttävää? -"ei." Hyvä, ei minullakaan.. jatketaan...