Kuulostaa vähän siltä, että mies on varma ettei potkuja ole tulossa. Sääli sinänsä.– Minulla on kolmen vuoden sopimus ja ensi kausi vielä sopimusta jäljellä, niin enkö minä silloin ole syksyllä vielä päävalmentaja?
”Oli nyt sellainen kausi, että ei ollut vain tarkoitettu” - en olisi uskonut Kallen pystyvän näin syvälliseen analyysiin kaudesta. Posiketjun kamaa.
No toisaalta, mitä helvettiä muka Kaskisen pitäisi tässä tilanteessa sanoa? "Ansaitsisin potkut ja toivottavasti ne myös saan" vai?Kuulostaa vähän siltä, että mies on varma ettei potkuja ole tulossa. Sääli sinänsä.
Suojatyöpaikat ovat perseestä.
Hän on vähän yksinkertainen ollakseen jatkiksen jeesus. Hän ei ymmärrä sitä, että nimimerkkien takana ei aina oletetusti ole läskejä no-lifer haxoreita, vaan ihan oikeita töissä käyviä ihmisiä.
Sellaisiakin, jotka tuntevat TPS-pelaajia, valmentajia, toimitusjohtajia. Täällä kirjoittelee paljon sisäpiirin tyyppejä. Jotkut enemmän siellä, jotkut vähemmän...
Kyllä se aika äkkiä käy ilmi, että kenen kirjoitukset pitävät paikkansa ja kenen heitot ovat ihan BS:ää.
Kaikki eivät vaan paljasta korttejaan.
(Edit: poistettu ylhäältä joku väärä rivi)
Ei saatana. Noiden on pakko olla jonkun sairaan mielen tuotosta. Oon kuullut ihan päinvastaista...ulos vaan ja äkkiä.. mut nää on näitä..huhuja ilman todellisuuspohjaa. Kysy @Black Star ilta. Sillä on faktaa lyödä tästä tiskiin.
Nyt on näköjään osunut arkaan paikkaan. Pikku vinkki näin keskusteluanne sivusta seuranneena ja kaikella ystävyydellä: kun kuulet TPS-pelaajien, -valmentajien, -toimitusjohtajien ja muiden kovien ja vähemmän kovien jätkien ja mimmien kertovan ns. sisäpiiritietojaan, niihin kannattaa suhtautua tietyllä varauksella - varsinkin, jos kyse on asiasta, jossa syväkurkku on itse asianosaisena. Ihmisluonto on sellainen. Nämä sisäpiirilähteesi tuskin kertovat sinulle asioita, jotka olisivat heille itselleen epäedullisia - varsinkaan keskustelupalstalle kirjoitettuna. Oletus siitä, että toimitusjohtajan kertomus valmentajan poskettomasta palkkapyynnöstä olisi itsessään luotettavin mahdollinen lähde, on yksinkertaisesti naiivi. Vaikka kyseessä olisikin sisäpiiri- ja palstatietojen mukaan todella hyvä toimitusjohtaja, joka sai jatkaa tehtävässäänkin pidempään kuin oli suunniteltu.
No milainen sitten on se "luotettava" lähde? Joku kiekkolehden toimittaja, jolla on aina puhtaat jauhot pussissa? Sellaiset eivät kirjoita koskaa mitään, millä saisi omaa etua ajettua. Jos kertoisin, että Niittymäki kertoi kerran sitä tai tuota, niin sekään ei täällä varmaan riittäisi. Pitäisi olla joku luotettavampi lähde... hymiö tähän.
KJ on sen verran raudanluja ammattimies että vaatisi varmasti myös taustaporukkaan muutoksia, tai jos ei vaadi niin saisi sitä aikaan pelkällä läsnäolollaan. Siis keskittyen pelkästään valmentamiseen. Pakko kuitenkin suhtautua tähän huhuun vain märkänä päiväunena, varsinkin tulevan kauden osalta ja varsinkin kun Kojolla ilmeisesti soppari jatkuu Sveitsissä.
Joka tapauksessa uskon että Niitty&muut voivat hyvinkin olla niin puusilmiä että antavat nykyvalmennuksen jatkaa. Se on hirveätä se.
Avaisin pelin vaikkapa näin:No toisaalta, mitä helvettiä muuta Kaskisen pitäisi tässä tilanteessa sanoa? "Ansaitsisin potkut ja toivottavasti ne myös saan" vai?
No milainen sitten on se "luotettava" lähde? Joku kiekkolehden toimittaja, jolla on aina puhtaat jauhot pussissa? Sellaiset eivät kirjoita koskaa mitään, millä saisi omaa etua ajettua. Jos kertoisin, että Niittymäki kertoi kerran sitä tai tuota, niin sekään ei täällä varmaan riittäisi. Pitäisi olla joku luotettavampi lähde... hymiö tähän.
Kylläpä Kalle osaa olla ylimielinen. Eikö yhtään edes hävetä?? Taidan pysyä pois hallilta minäkin koska siellä ei tule kuin paha mieli.
Kuten olen aikaisemmin tänne jo kirjoittanut, Kallelle tehtiin suora kolmivuotinen sopimus.
3+1+1 taitaa olla oikea koodi sopimukselle. Ja joku huuteli että on oltava halpa niin kyllä se sen verran kallis taitaa olla et kuusinumeroisesta vuosihinnasta puhutaan selkeesti. Mistä näistä ikinä tietää ku lähteet on mitä on visertäjiäKuten olen aikaisemmin tänne jo kirjoittanut, Kallelle tehtiin suora kolmivuotinen sopimus. Eivät monetkaan sitä uskoneet ja puhelivat aivan muuta. Kalle on siis ensi kauden valmentaja, jollei itse eroa tehtävästään. Kalle saa koko ensi kauden palkkaa TPS:stä, joten ikävä kyllä näyttää siltä, ettei rahat riitä valmentajan vaihtamiseen. Järkyttävää ammattitaidottomuutta Kallen palkanneelta taholta, ei voi muuta sanoa.
Jälleen kerran siis herää kysymys Antsa Niittymäen ammattitaidosta (lue ammattitaidottomuudesta). Miksi ihmeessä Kallelle tehtiin kolmivuotinen sopimus ilman mitään näyttöjä?
Kuten olen aikaisemmin tänne jo kirjoittanut, Kallelle tehtiin suora kolmivuotinen sopimus. Eivät monetkaan sitä uskoneet ja puhelivat aivan muuta. Kalle on siis ensi kauden valmentaja, jollei itse eroa tehtävästään. Kalle saa koko ensi kauden palkkaa TPS:stä, joten ikävä kyllä näyttää siltä, ettei rahat riitä valmentajan vaihtamiseen. Järkyttävää ammattitaidottomuutta Kallen palkanneelta taholta, ei voi muuta sanoa.
Jälleen kerran siis herää kysymys Antsa Niittymäen ammattitaidosta (lue ammattitaidottomuudesta). Miksi ihmeessä Kallelle tehtiin kolmivuotinen sopimus ilman mitään näyttöjä?
Niittymäkikin voi kertoa mitä vaan, mutta riippuu tilanteesta onko se fakta vai pelkkää peeärrää. Se että sinä kirjoitat tänne että Eskola tai Niittymäki on kertonut näin, ei vielä tee sitä uskottavaksi totuudeksi. Ehkä jos sulla olisi pitempi kirjoitushistoria ja faktat olisi historian valossa tarkistettavissa niin sitten. Nyt näin ei ole. Vielä ainakaan.
En epäile tietojasi, mutta ihan mielenkiinnosta: mistä tuo tieto?
Näitä kirjoituksia kun lukee tulee sellainen olo, että seuran nimeksi pitäisi varmaan muuttaa Turun Sisäpiiriseura ( TSS ). Mikä ihmeen pelko on ottaa uutta verta remmeihin, Turku on hieno kaupunki mutta ei koko maailman viisaus täällä asu.
Eikös tämä ole ihan looginen huhu siinä mielessä että aluksihan uusi urheilujohto ilmoitti ihannoivansa ruotsalaista tapaa toimia esimerkkinä Växjö. Siellä pääkoutsina on ollut Sam Hallam ties kuinka monta vuotta jo ja viimeisin soppari oli kerralla viisivuotinen. Ja Kallion kovin kehuma koutsi.Todella luotettavasta lähteestä, jonka tietoihin olen aikaisemminkin voinut luottaa.
Kallella on kolmivuotisen sopimuksen jatkoksi myös optioita jatkokausista, joten UTJ-johdossa ollaan ajateltu hänen valmentavan pitkään TPS:ssä. Ilman minkäänlaisia näyttöjä siis tällaisia sopimuksia tehtiin, kun kyseessä oli sisäpiirin oma poika. Samassa yhteydessä potkittiin kaksi ammattivalmentajaa pois ja lisäksi Juuso Niemisen urahaaveille näytettiin kunnolla takalistoa. Aika ennenkuulumatonta meininkiä, eikö vain?
Eikös tämä ole ihan looginen huhu siinä mielessä että aluksihan uusi urheilujohto ilmoitti ihannoivansa ruotsalaista tapaa toimia esimerkkinä Växjö. Siellä pääkoutsina on ollut Sam Hallam ties kuinka monta vuotta jo ja viimeisin soppari oli kerralla viisivuotinen. Ja Kallion kovin kehuma koutsi.
Että varmaan tällainen kuningasajatus tässä voi hyvin olla taustalla. Kelatkaas sitä...